بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
در نشست خبری یک دیدار، یک عرضه مطرح شد؛

فقط یک روز تا عرضه "ومهان"

مدیرعامل شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان گفت:جمع درآمد‌های عملیاتی این شرکت بیش از ۶۵۰ میلیارد تومان بوده و میزان بدهی این شرکت نیز به طور قابل توجهی کاهش یافته است.
کد خبر : ۲۰۹۲۷۱

یک روز تا عرضه

به گزارش بورس نیوز، نشست خبری "یک دیدار، یک عرضه" شرکت گروه توسعه مالی مهرآیندگان در فرابورس در حال برگزاری است.

مهدی سنایی فرد، مدیرعامل شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان درخصوص جمع درآمد‌های عملیاتی این شرکت در ۹ماهه سال جاری اظهار کرد: جمع درآمد‌های عملیاتی این شرکت بیش از ۶۵۰ میلیارد تومان بوده و میزان بدهی این شرکت نیز به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

وی افزود: شرکت‌های پایداری صنعت نفت آیندگان، خدمات صبا تجارت یاس، کارگزاری خبرگان سهام و ۳۱ درصد از تامین سرمایه سپهر از زیرمجموعه‌های این گروه، هستند.

سنایی فرد خاطرنشان کرد: چشم‌انداز آتی این شرکت سرمایه‌گذاری فعال در شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس و فرابورس، افزایش کیفیت و پایداری درآمد‌های شرکت، اصلاح مستمر پرتفو سهام به منظور رسیدن به بازدهی مناسب و... خواهد بود.

مدیرعامل شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان درباره مزایای این شرکت در آستانه عرضه اولیه بیان کرد: متنوع بودن پرتفو شرکت به نحوی که سعی شده سهام موجود در پرتفو از مجموع سهام پیشرو و ماندگار بازار باشد، دارایی مالی شرکت قابلیت نقدشوندگی بالایی دارد، شرکت در تصمیم‌گیری‌های سرمایه‌گذاری بسیار چابک عمل می‌کند، سهامدار عمده شرکت خوشنام و در بازار سرمایه شناخته شده بوده و سرمایه انسانی توانمند در اخذ تصمیم دارد.

سنایی فرد دررابطه با ترکیب سرمایه‌گذاری‌ها نیز گفت: ۱۶ درصد سرمایه‌گذاری‌ها به گروه استخراج کانه‌های فلزی، ۱۰ درصد به صنعت فرآورده‌های نفتی و گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری، ۹ درصد به گروه محصولات شیمیایی، ۷ درصد به گروه واسطه‌گری مالی و صنعت فلزات اساسی، ۶ درصد به گروه سیمان و شرکت های چندرشته‌ای صنعتی و باقی سرمایه گذاری‌های شرکت به گروه دارویی و سایر صنایع اختصاص دارد.

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر