بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج‌ونیم عصر؛

نجوای اسیران در بند پاستور

ساعت پنج‌ونیم عصر نیم‌نگاهی دارد به صدای ضعیفی از لاین کندروی جاده مخصوص تا ولوله پالایشگاه‌های دولتی و داروغه‌های "شهر عجایب مالی" که برای خود نوبری هستند.
کد خبر : ۲۰۹۳۰۴

نجوای اسیران در بند پاستور

به گزارش بورس‌نیوز، سخنگوی راه‌پله‌ها در آخرین خبر خود خبری آورده از نجوای اسیران دربند یک معاونت؛ خبر اینگونه بود که گویا سهام دو پالایشگاه دولتی از دبه‌های ترشی و حیاط‌خلوت دولت در اوایل اسفندماه بیرون می‌آید و به‌صورت نیمی نقد و نیمی دیگر اقساط واگذار شود همچنین سخنگوی راه‌پله‌ها نیز از لابه‌لای ولوله‌های متقاضیان خصوصی‌سازی‌ها شنیده که لاتاری خودروسازان در سال ۹۸ که اصلا و در سال ۹۹ شاید شیرین‌کام شود البته سهام‌عدالت را که دیگر نگوییم...

دُکان‌دار‌های شهر عجایب
سخنگوی راه‌پله‌ها از سوی دیگر خبر‌هایی از "شهر عجایب مالی" آورده که نقصان و ضرر تنها یکی از دُکان‌های آن دیار که مگس می‌پراند از نداری و گرانی، شُهره عام‌وخاص بوده، اما هرماه سود‌های ۷۰۰ درصدی از طاقچه‌های آن برمی‌دارد گویا آن دکان‌دار در جوار برخی کاخ‌نشین‌ها دخیل می‌بندد که رزق آن از شهر اُز می‌آید اما؛ در آن سوی بازار، دُکانی که مردم همیشه از آن خرید می‌کنند و جنسش برای مصرف‌کننده جور بوده و تابلوی نسیه هم اتفاقا دارد، داروغه‌بازار دم درب آن دکان جلوس کرده و می‌گوید ارزان بفروش یا دیگر نفروش!

رنگ‌فروش خوشحال
زرنگ‌ها همیشه زرنگ هستند، حتی زیر پرچم هر شهر و دیاری مخصوصا از نوع زاینده‌رود. وقتی می‌شنویم که رنگ‌فروش معروف خیال سهامداران را برای فروش و سودسازی راحت کرده و ما جویا شدیم، گویا فولادساز بزرگ که به طور غیرمستقیم سهامدار عمده این شرکت بوده از در پُشتی کارخانه، برای خرید مواد مورد نیاز خود اقدام می‌کند و هیچگاه نیز به غیر مراجعه نخواهد کرد.

نگرانی آقایان بانکی
بانک‌ها که سود سپرده‌گذاری آن‌ها به جاده متروکی رفته و جدیدا به اشاعه شایعه‌های خاص، زیر تابلوی بازارسرمایه می‌پردازند؛ بانک‌دار‌ها با افسون و جادو اذعان می‌کنند که بورس ماشین‌زمانی بدست آورده که می‌خواهد به سال ۹۲ بازگردد و آی‌مردم چرا بیکار نشسته‌اید که سپرده‌گذاری بانکی تنها مسیر عدم سوخت پول شماست! ما همه به فکر شماییم و اگر بورس مانند موسسات مالی زمین بخورد، حتی وام با بهره بالای بانکی نیز بورس را از زمین بلند نمی‌کند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ساعت عصروپنج‌نیم عصر؛

آخرین "گریز مرد" سلسله اختلاسیون

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

انتظارات ترسناک برخی سهامداران!

ارسال نظر