بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹
رشد ۵۷ درصدی سودآوری رقم زده شد؛

افزایش سود سهام دریافتی از "وهور"

سود سهام دریافتی از دو شرکت توسعه مسیر برق گیلان و تدبیر سازان سرآمد به ترتیب معادل ۳۱۸ و ۲۰۰ میلیارد ریال بوده که نسبت به سال گذشته به ترتیب ۱۰ و ۱۳ درصد کاهش را نشان می‌دهد.
کد خبر : ۲۰۹۳۳۷

افزایش سود سهام دریافتی از شرکت تولید برق سبز منجیل

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور در سال مالی منتهی به پایان آذر ماه سال جاری و بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی نشده شرکت با رشد ۵۷درصدی سودآوری مواجه بوده و بر این اساس، سود خالص کسب شده این شرکت معادل ۱.۴۵۱میلیارد ریال محقق شده است.

درآمد‌های شرکت شامل سود سهام دریافتی از شرکت‌های سرمایه‌پذیر به مبلغ ۱.۶۸۱ میلیارد ریال (با ۷۶ درصد افزایش نسبت به سال گذشته) و ۲۳ میلیارد ریال سود تضمین شده بوده است.

ترکیب سود سهام کسب شده عمدتا مربوط به سه شرکت بوده است. شرکت تولید برق سبز منجیل که مالکیت ۱۰۰درصد آن متعلق به تابان هور بوده، در سال گذشته مبلغ ۹۸۶ میلیارد ریال سود سهام به این شرکت پرداخت کرده که این میزان پرداخت سود بیش از ۳۰۰ درصد رشد داشته است.

همچنین سود سهام دریافتی از دو شرکت توسعه مسیر برق گیلان و تدبیر سازان سرآمد به ترتیب معادل ۳۱۸ و ۲۰۰ میلیارد ریال بوده که نسبت به سال گذشته به ترتیب ۱۰ و ۱۳ درصد کاهش را نشان می‌دهد.افزایش سود سهام دریافتی از شرکت تولید برق سبز منجیلهمچنین در بخش هزینه‌های مالی شاهد رشد این هزینه‌ها در سال جاری بوده ایم. مبلغ هزینه‌های مالی شناسایی شده این شرکت در سال مالی منتهی به پایان آذر ماه سال جاری با ۵۶ درصد افزایش به ۳۱۹ میلیارد ریال رسیده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر