بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳
مدیرعامل تاپکیش در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

تامین قطعات انجام شد/ تمرکز "تاپکیش" بر پروژه‌های توسعه‌ای و ATM

مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش گفت:تامین قطعات یدکی انجام شده و در یکی، دو سال آینده نیاز شرکت را مرتفع کردیم و کمترین مشکل را خواهیم داشت و حتما برنامه‌ای برای توسعه خودپرداز و ATM خواهیم داشت.
کد خبر : ۲۰۹۹۰۵

تامین قطعات انجام شد/ تمرکز

حجت آزادبخت مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش در گفت‌وگو با بورس‌نیوز درخصوص پروژه‌های آتی این شرکت اظهار کرد: در سال جدید، پروژه ITC سپندان با توجه به ماهیت ۵ساله بودن آن ادامه خواهد داشت و سرمایه‌گذاری‌های آن انجام شده و تنها کمی از سرمایه‌گذاری آن باقیمانده است.

وی ادامه داد: درخصوص این پروژه باید اشاره داشت که بازگشت‌سرمایه خوبی در انتظار تمام سهامداران این پروژه بوده و سود مناسبی از پروژه ITC سپندان عاید سهامداران خواهد شد.

آزادبخت در خصوص تامین قطعات یدکی دستگاه‌های خودپرداز نیز اشاره داشت و افزود: در هر صورتی، تحریم‌ها اثرگذار بوده اما؛ می‌بایست که از فرصت‌های نهان تحریم‌ها نیز بهره برد که در این حوزه، تحریم‌ها به‌نوعی مدیریت شد؛ می‌توان اشاره داشت که تامین قطعات یدکی انجام شده و طی ۲سال آینده، این شرکت نیازی مبنی بر تامین قطعات نخواهد داشت و سطح نیازمندی و تامین قطعات کاملا روند کاهشی خواهد داشت و ذهن شرکت تنها متمرکز برنامه‌های توسعه‌ای خودپرداز و ATM خواهد شد.

مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش درخصوص برنامه‌های آتی و سودآوری در سال آینده گفت: قطعا هر گامی که در راستای پیشرفت شرکت برداشته می‌شود، با یک برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده خواهد بود تا سهامداران متضرر نباشند.

آزادبخت در پایان درخصوص مدیریت سرمایه‌گذاری‌ها نیز خاطرنشان کرد: در پروسه سرمایه‌گذاری و انتخاب پروژه‌ها و البته فرصت‌هایی که شرکت‌های گروه در اختیار "شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش" قرار می‌دهند، این قول را به سهامداران می‌دهیم که شرکت موفق‌تر از سال قبل عمل خواهد کرد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
تجارت سودساز در دست سهامداران این شرکت؛

«تاپکیش» روی خط رایتل رفت

در پی برگزاری مجمع عمومی تقسیم شد؛

سود ۵۰ تومانی برای هر سهم "تاپکیش"

یک خبر از این شرکت الکترونیکی؛

"تاپکیش" قرارداد بست

ارسال نظر