بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
"سوژه از شما؛ پیگیری از ما"؛

اختلالات "مفید" به زودی رفع خواهد شد

بخش "سوژه از شما، پیگیری از ما" این بار به پیگیری" اعتراضات سهامداران نسبت به اختلالات سیستم معاملاتی کارگزاری مفید " پرداخته است. 
کد خبر : ۲۱۰۹۱۹
 
اختلالات
 
 
 
 
به گزارش بورس نیوز، یکی از کارشناسان کارگزاری مفید در پاسخ به زمان رفع این مشکل به بورس نیوز گفت: هر کارگزاری همواره در تلاش بوده که تمامی سیستم‌های خود اعم از خرید و معامله فعال باشند چرا که به واسطه خرید و فروش صورت گرفته توسط اشخاص به سوددهی می‌رسد.

وی ادامه داد: اختلالات به وجود آمده در حال پیگیری بوده و این کارگزاری در تلاش برای رفع مشکلات جاری است، اما به دلیل پیچیدگی مشکل زمانبر شده و به زودی اختلالات برطرف خواهد شد.

این کارشناس به سهامداران توصیه کرد از طریق" پلتفرم آنلاین پلاس " فعالیت خود را انجام دهند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
فردوسی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳
سلام...والله این اختلال مختص به کارگزاری مفید نبوده و کارگزاری بهمن هم با تاخیری عجیب روند معاملات را منتشر میکرد و هسته معاملات هم کلا هنگ کرده بود...نمیدونم با اینهمه هزینه هنگفتی که از ما فعالین بازار سرمایه میگیرند چه موقعی میخواهند دو زار از این درآمد هنگفت را خرج بروز رسانی سرورها و نرم افزارهای معاملاتی کنند؟
ناشناس
جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴
۹۹درصد کارگزاری ها خوبن به جز مفید میلیارد .من خیلی ضرر کردم .باید برای جبران اعتبار روزانه بدن
ارسلان دولتخواه
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶
متاسفانه 2 روز است در پنل معاملاتی آنلاین پلاس مفید اختلال ایجاد شده است بویژه ازساعت 08:30 الی ساعت1000 وپنل معاملاتی ایزی تریدر مفید نیز باتاخیر زیاد سفارش ثبت مینماید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۴
سامانه های مفید بسیار افت کیفیت پیدا کردند یکی از یکی بدتر بجای تعدد سیستمها یک سیستم درست داشته باشید. من فقط از پلتفرم آنلاین پلاس اسفاده می کنم از وقتی زحمت کشیدند نوبت حجمی را اضافه کردند اختلال بیشتر شده . طی 6 تا 8 ماه حداقل 100 میلیون تومان به بنده خسارت زدند. وقتی قادر به اداره مشتریان موجود نیستند یا توانایی افزایش ظرفیت ندارند نباید مشتری جدید جذب کننند علیرغم میل باطنی دنبال کارگزاری جانشین می گردم.
رامین
چهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶
کارگزاری بهتر سراغ آوردن بگیم منم عوض کنم مفید خیلی افتضاح شده
فردین
چهارشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳
نظرات دوستان کاملا درسته و مفید همچنان با مشکل کار میکنه این جا موندن ما کاربرای مفید از معاملات ضرر های سنگینی بهمون زده. شخص خودم دوست نداشتم مفید را ترک کنم اما به ناچار با کارگزاری بانک آینده کار میکنم کارایی بسیار خوبی داره درواقع بهتره بگم بدون مشکل به خوبی کار میکنه اما عادت کرده بودم به مفید، کار کردن با اکسیر کمی ناخوشاینده از نظر ظاهری فقط.
امیدوارم مفید خیلی زود مشکلش برطرف شه و برگردم بهش.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
سلام مدیران ومسئولان بورس تنها چیزیکه برایشان مهم هست طرح سجام هست وتخلفاتیکه با سچام انجام میدهند که مغایر قاتوناساسی شرع وقوانین جاریهست وبه جیزدیکری اهمیت نمیدهند بازار به سمت معاملات دها ملیونی درحرکت هست مدیران ومسئولان دنبال قانون شکنی
ناشناس
Germany
سه‌شنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
همین مفید تریدر را درست می کردند و دنبال اینهمه برنامه های دیگر نمی رفتند بهتر بود ولی هر برنامه هزینه را به سهامدار تحمیل می کند مگر متاتریدر 4 یا 5 اینقدر خراب میشه . هر موقع بازار خوب میشه ایها خراب میشوند . واقعا نمی دانند ارتقا یک برنامه مثل مایکروسافت نوشتن یک برنامه جدید است نه می دانند فقط تحمیل هزینه ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹
واقعا این ضرر زیان ما را کی باید جواب بده ، حالا جبران را نخواستیم
ناشناس
Germany
سه‌شنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۵
سجام قرار بود سود را به حساب بریزد ولی دروغ گفتند همچنان باید به بانگ رفت و ....
امید میر بلانوش
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۸
واقعا دیگه اخر بی مسعولیتین
ناشناس
Germany
چهارشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸
مثل اینه تویوتا بفروشند بعد خرابی بگویند فعلا از پراید فکستنی استفاده کن و.......
ناشناس
Germany
چهارشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰
وقتی بازار ریزشی شد حتما درست میشه. چه ارتباطی است نمی دانم مانند عرضه اولیه در روزهای بعد عرضه است که چطوری این کارگزاریها برای خودشان می خرند ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۶
بنده سایت tsctmc را با مفید مقایسه کردم و کرنومتر گرفتم ۳ دقیقه ۲۰ ثانیه تاخیر داره . یعنی از دنیا بخبری و هیچ کنترلی روی سهم نداری حالا شما حساب کنید چند تا سهم داشته باشید و بخواهید آنها را معامله کنید و یا تعداد سهام بالا باشه. حالا این مشکل از غیرمفید است یا چی نمی دانم . فقط این را می دانم که ضرر آن نصیب مردم می شه سودش در جیب کارگزار و مالیاتی که می دهیم.
h
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
دیگه شورش دراومد از بس اختلال داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
این اختلالات باعث ریزش میشه نمخاد درستش کنن این دیوثا
س
Japan
چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
مفید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
مفید هر روز بدتر از دیروز . افتضاح مطلق
علی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴
واقعا ادم متاسف میشه وقتی میبینه تو ملکی زندگی میکنه که هیچ قانونی وجود نداره به ما میگن بیاین میخواین سرخط بزنین براتون انلاین پلاس درست کردیم میریم‌با انلاین پلاس سفارش میزنیم ده ثانیه بعد از ساعته باز شدن کار میکنه یعنی اگه شما ساعت 8:30:00 بزنی انگار خودتو سرکار گذاشتی و پیغام خطا میزنه باید چند ثانیه دیرتر بزنی که سفارشت ثبت بشه بعد این اشتباهه زیبا در جایی باید اتفاق بیوفته که همه رویه میلی ثانیه حساب کردن بعد تازه چند ثانیه دیرتر از ساعت رسمی کار میکنه من از مشتریهایه قدمیتون هستم یه موقع بهترین بودین ولی طمع پول در اوردن باعث شده بجایه کیفیت فقط به کمیت فکر کنین و مشتریاتونو فدایه پوله بیشتر کردین اگه نمیتونین به مشتریاتون که فقط سرخط زدن براشون مهمه جواب بدین لطفا بگین فقط مشتریهایی بیان کارگزاری مفید که ثانیه که هیچ ساعتم براشون مهم‌نباشه
میثم سهرابی
سه‌شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۴
دقیقا با نظر شما موافقم....الان یه تازه وارد کد معاملاتیشو که صادرات هست در اختیار بنده گذاشته سهم براش بخرم خدا شاهده در هر شرایط و صف خرید زدم براش گرفته خودم تو مفید بعد 11 سال که کد معاملاتی انلاین دارم از همون موقع همین بوده هیچ تغییری تو سرعت نکرده فقط پلتفرم عوض میکنن الان خیلی از دوستانم که حساب میلیاردی دارن دیروز حسابشون بلوکه شده بود و عدد اشتباه نشون میداد کلی ضرر کردن الان به این فکر هستن کارگذار خودشون رو تغییر بدن....کار گذاری مفید باید به این فکر باشه اگه این قضیه رو درست نکنه مخصوصا اوردر گذاری اول وقت تنها میمونه با نفرات جدیدی که چیزی رو حسابشون نیست جز عرضه اولیه میلیاردی ها میرن
م
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲
سلام من مثه سگ پستر پشیمونم ثبتنام کردم مفید. امروز واریز پولمو گرف به یه ثانیه وموقع اولین معامله هی اخطار داد..تا آخر هی بر اون اولو آخره بنیانگذار مفید.... هر چی جادارین بفرستین مدیونید نفرستید... یه ملعونی نیس این خسارتای به ما رو جواب بده.. بلا بباره بر اون اولو آخرتون..
مختاری
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴
دومین باره با نرم افزار ایزی تریدر مفید سفارش خرید میزارم ولی خرید انجام نمیشه تلفن ۸۷۰۰و۲۱۰۰۹۸۰۰هم هیچ کس پاسخگو نیس که لااقل علت اختلال و توضیح بده بلوکه کردن پول چه معنی داره؟بعد ۴۸ ساعت یا بیشتر پول برمیگرده به نوعی بازی کردن با پول مردمه!!!چطور موقع واریز واریز وجه تو کسری از ثانیه تراکنش موفق میشه ولی موقع سفارش خرید سیستم بازی در میاره و از همه بدتر و بدتر و بدتر غیر پاسخگو بودن این کارگزاریه که واقعا جای تاسف داره ...دوستان عزیز اعتماد ذره ذره جمع میشه ...تو رو خدا بازار سهام و بهش گند نزنین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
ساده لوح اونی هستش که فکر میکنه اینا درامد اصلیشون از کارمزد هست...نخیر... از زد و بندها و اعتبارات و نوسان گیری های کلان از بعضی سهم ها یه سودایی میبرن که کارمزدهای من و شما چندرغازم نمیشه....لذا به چپشونم نیست سیستم ها رو اصلاح کنن
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹
امروز سامانه نلاین پلاس کارگزاری مفید متصل اصلا نشد ومدام احطار میداد این صفحه امن نیست وقتی تلفن زدم پشتیبانی اول گفتن برابعصیا اینجوری شده وقتی رفع نش ودوباره زنگ زدم حرفشون عوض کردن آنلاین پلاس قفل بالای صفحه علامت تعجب داره یعنی امن نیست ویوزر پسوردها امنیت نداره
Mahdi
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
سلام
امروز ۲۸ خرداد ماه ۱۳۹۹ است. نرم افزار متاتریدر بومی شده #مفیدتریدر_موبایل از ابتدای سال ۹۹ یعنی یک فصل کامل برای نمادهای بورس ایران کار نمی‌کند و نه تنها امکان معاملات برای دارندگان حساب واقعی در #مفیدتریدر وجود ندارد که حتی امکان تحلیل و دیدن هم برای دارندگان نسخه اندروید از دسترس خارج شده است.
در #مفیدتریدر_ویندوز هم امکان معاملات برای دارندگان حساب واقعی از دسترس خارج شده‌است و تنها نرم افزاری که امکان قراردادن حدسود و حدزیان و معاملات شرطی را در اختیار معامله گران ایرانی قرار می‌داد این امکان را مسدود کرده‌است.
#کارگزاری_مفید سه ماه است که به صورت غیر واقعی! امکانی را که ماه هاست وجود ندارد را در سایت #کارگزاری_مفید تبلیغ می‌کند و نه این مشکل را حل می‌کند و نه _مفیدتریدر را از سایتش حذف می‌کند.
در طول این ماهها هر زمان که با کارگزاری مفید تماس گرفتم وعده اصلاح به زودی را داده‌اند که تا اینجا خلف وعده کرده‌اند!!
ناصری
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۲
چراروی های چهارشنبه وپنجشنه نمیتوانیم درخواست وجه کنیم ودرهرساعت ازشبانه روزکه درخواست پول کردیم خطای دراین ساعت امکان پذیر نیست می آیدواین برای این کارگذاری مفیدیک نقطه ضعف میباشدوکاربران اعتمادخودراازدست خواهندداد
ناصری
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۷
سلام یک بروزرسانی چندساعت طول میکشد متشکرم
فضول
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۸
خیلی افتضاح کی قراره درستش کنن
کاربر مفید
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
فقط درصد کسر میکنند. توی اوج معاملات هنگ هنگ هستند. تعرفه و کارمزد برای چی میگیرند با این خدمات ضعیف؟ کی باید رسیدگی کنه|؟
باید قانون جبران خسارت برای این کارگزاری و هر کارگزاری دیگه تصویب بشه. بیش از ظرفیت و کشش اگه کاربر جذب کردند باید جریمه بشن و ملزم به پرداخت خسارت.
کاربر مفید
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
فقط درصد کسر میکنند. توی اوج معاملات هنگ هنگ هستند. تعرفه و کارمزد برای چی میگیرند با این خدمات ضعیف؟ کی باید رسیدگی کنه|؟
باید قانون جبران خسارت برای این کارگزاری و هر کارگزاری دیگه تصویب بشه. بیش از ظرفیت و کشش اگه کاربر جذب کردند باید جریمه بشن و ملزم به پرداخت خسارت.
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
کارگزاری از همون اول اشتباه کرد که پلتفرمشو روی ویندوز بنا کرده
خودم
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۲
مفید خیلی بی شعوری . اصلاح کن خودتو
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
کی این بروز رسانی قراره درست بشه این چه سایت یه همیشه خرابه
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
......یو بزودی رفع میشود همون آنلاین پلاسم که قطعه آشغال پلاسه چقد ضرر زدید بما اه اه
غربیه
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
توصفحه همراه تریدرم همچی پاک شده نمیدونم سرمایم چی شد خریدوفروشام چی شدن آیا پس از درست شدن سایتها برمیگردن خواهش پاسخگوباشید. من الان بایدچکارکنم
سلام
پنجشنبه ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸
سایت رو از طریق لینگ تلگرامی ایزی تریدر دنبال کنید... پیغام دادن که دارن زیرساختای عمشونو اصلاح میکنن
ماهان
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
چرا دوروز وارد نمیشم همش میگه سرور قطع چرا پاسخگو نیستید
بخت برگشته از بورس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷
سلام
پدر منو درآوردین با این کارگزاریتون کلی ضرر کردم فقط بخاطر بی تجربگی شما ۳۰ سال دیگه هم یاد نمیگیرین چطور کار درست انجام بدین
حسین
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۰
باید موارد را به قوه قضائیه ارجاع داد تا آنها به مسائل پشت پرده و مخفی رسیدگی کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
باز دیدن مردم دارن از یه جایی سود میکنن مختلش کردن
Mahdi
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۸
سلام
امروز ۷ تیرماه ۱۳۹۹ حوالی ساعت ۲۳ شب #مفیدتریدر_موبایل بعد از ۴ماه دوباره فعال شد. ظاهراً برای صاحبان حساب واقعی #مفیدتریدر حتی امکان معاملات هم مجدداً برقرار شده است که امیدوارم در ساعات معاملاتی هم این فعالیت تداوم داشته باشد.
از کارگزاری مفید به دلیل پیگیری و بهبود پایگاه معاملاتی #مفیدتریدر۵ متشکرم.

با احترام
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
انلاین پلاس از صبح ارور 400 میزنه . علت چیه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
ایشالا سقط بشه مدیر مفید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
ایشالا سقط بشه مدیر مفید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
ایشالا سقط بشه مدیر مفید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
ایشالا سقط بشه مدیر مفید
احسان
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲
۱۲ روز از ثبت نامم گذشته ولی هنوز هیچ پیامکی از کارگذای مفید برام نیومده (نوشته بود حداکثر ۵ روز کاری) ؟؟؟؟
مشکل چیه؟ برای بقیه هم اینجوریه؟
چیکار کنم؟!
نوید
يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۲
شماره تلفن : ۸۱۹۰۰۰۰۰ فکس: ۸۱۹۰۹۰۲۱
ساعات کاری: شنبه الی چهارشنبه، از ۸ الی ۱۶:۳۰
فرشته
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
سلام ۱۲ روز از ثبت نام کار گزاری مفیدم میگذره انا هنوز هیچ پیامکی برام نیومده نه نام کاربری نه رمز عبور باید چیکار کنم
نوید
يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۲
12 روز
علی
يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
شاید سجام رو احراز هویت نشده باشی
ناشناس
دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
سلام
برای منم اینجوری شد.پشتیبانی تماس گرفتم همون لحظه برام کاربری و پسورد رو پیامک کرد.
علی
United States of America
يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
دوستان من بعضی وقتا که با ایزی تریدر همراه وصل میشم پیام میاد " لاگین همزمان به حساب شما" و وارد هم میشه ولی می خوام بدون علت چی میتونه باشه؟؟؟
رامین
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳
با سلام یه نفر یه کارگزاری که زمان اردر گذاریش تاخیر نداشته باشه برام معرفی میکنه لطفا مفید مضخرفه میخوام دربیام کلا ازش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
شاشیدم به سردره مفید
ه.. ف
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷
من نزدیک ده روز کد بورسی رو فعال کردم ولی هنوز تو بورس نمیدونم چرا نمیشینه واقعا جای تاسف داره... کارگزاری مفید
علی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
سلام من وقتی میرم تو سایت مفید واسه فروش سهام عدالت میگه شماره تلفن سهامدار نا معتبر علت چیه
امید
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۳
واسه من نه انلاین پلاسم کار میکنه نه ایزی تریدرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳
واقعا که بیشعور هستین از این گند تر نمیشه
یکی بگه من چه طوری تغییر کار گذاری بدم
ناشناس
يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹
باهات موافقم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۵
منم مثل همه دوستان از وضعیتم بی خبرم و اصلا وضعیت حسابم نشون نمیده موندم سرگردان که برم یابمونم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱
واقعا متاسفم واسه این کارگزاری - اصلا معلومه چه خبره - نکنه باز کسی اختلاس کرده و حالا میخواید از ملت بگیرید- واقعا بیچاره کردید ملت رو این چه اوضاعیه بخدا روز سه شنبه و چهارشنبه 10 تومن ضرر کردم -کی قراره 10 تومن منو بده- خاک تو اون سرتون با این کارگزاریتون- به نظرم همگی باید یه کوچ دست جمعی به یک کارگزاری جدید داشته باشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱
واقعا متاسفم واسه این کارگزاری - اصلا معلومه چه خبره - نکنه باز کسی اختلاس کرده و حالا میخواید از ملت بگیرید- واقعا بیچاره کردید ملت رو این چه اوضاعیه بخدا روز سه شنبه و چهارشنبه 10 تومن ضرر کردم -کی قراره 10 تومن منو بده- خاک تو اون سرتون با این کارگزاریتون- به نظرم همگی باید یه کوچ دست جمعی به یک کارگزاری جدید داشته باشیم
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵
خیلی ............... هستین ...............به کارگزاری تون ............
فالوور
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
یک هفته است هیچ دستری به حسابم ندارم
نبی
France
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
الان که دهم شهریور 99 هست هنوز مشکل مفید حل نشده ودر زمان شلوغی مفید باز نمیشه و یا هنگ میکنه و نمیشه معامله کرد. کی این خسارتهای وارده به ما را میده؟ چرا رسیدگی نمیکنند مسئولین ؟
لیلا حیدری
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
سلام تو روخدا اگر امکان داره جوابم بدید
اطلاعاتم در سامانه سهام عدالت هم درسته هم بروزرسانی کردم الان حدود چهار ماه نمیتونم وارد مفید عدالت بشم که برای فروش درخواست بدم یا خطای نام کاربری میزنه یا خطای رمز . مجددا درخواست دادم برای رمز اما خطای eror میزنه چندین بار تماس گرفتمذبهانه های الکی میارند اخه مگه میخواند کره زمین بروزرسانی کنند که اینقدر باید طول بکشه.
layla38@gmail.com
مشتری نگونبخت مفید
United Arab Emirates
جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲
الان دقیقن جمعه دهم مهر1399 هست و مفید تریدر هنوز برای حسابهای واقعی مشکلش رفع نشده و کلا نه تو ساعات بازار و نه تو زمان معاملات نمیشه با حساب واقعی با مفیدتریدر سهام خرید و خود من سرمایه ام همش هفت میلیون بوده و یکی مثل من چون تو ساعات معاملات بازار نمیتونه جلو سیستمش حاضر بشه باید بتونه سفارش خارج از ساعات معاملات بزاره و چون که نمیتونم شفارش شرطی بزارم و یا حدضرر مشخص کنم الان توی چهار روز بخاطر منفی خوردن سهمم یه میلیونشو از دست دادم و جالبه فقط با خونسردی میگن فعلا مفید تریدر برای حسابهای واقعی از دسترس خارجه و تو سایتشون هم اعلام نمیکنن که همچین مشکلی دارن واقعن برا خودم متاسفم که این کارگزاری روزانه میلیاردها کارمزد میگیره و اهمیتی به مشتریهاش نمیده و یک ادم بدبخت دیگه مثل من بره تو سایت مفید و ببینه همچین نرم افزاری دارن که میشه توش سفارش خارج از ساعات بازار بزاری و بعد ثبت نام بفهمه که اینا هیچ اهمیتی به ضرر مشتریهاشون نمیدن و برا خودم متاسفم که مشتری مفید شدم.
دگر نگونبخت مشتری مفید
شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶
ببین منم دقیقا همین مشکل شما رو دارم و بخاطر عمل نکردن و مشکل مفید انلاین که برای حسابهای واقعی کار نمیکنه ضرر زیادی کردم شما بیبن کارگزاری مفید تبلیغ مفید تریدر رو میکنه بعد نه ماهه که برای حسابهای واقعی از دسترس خارجه و نمیشه که باش سفارش شرطی گذاشت.مگه تعمیر یه نرم افزار باید چند ساعت طول بکشه یا چند ماه؟
بیا اینم ادرسش با اینکه حدودا مدت زیادیه که مفید تریدر برا یحسابهای واقعی فعال نیست و نمیشه سفارش شرطی گذاشت تو تبلیغات خود سایت گفته میشه که مشتری میتونه با استفاده از این نرم افزار سفارش شرطی و حد ضرر قرار بده.
اینم لینکش:
https://emofid.com/trades/platforms/mofidtrader/
حتی تو اموزشهای خود سایت در مورد مفید تریدر گفته میشه که خارج از ساعات معاملات بازار میشه سفارش شرطی و حدضرر گذاشت.و اصلا به این موضوع تو این تبلیغات پرداخته نمیشه که مدت زیادیه این مفید تریدر برای حسابهای واقعی عمل نمیکنه.خب ایجوری اعتبار یه کارگزاری برای مشتریهای قدیمی میره زیر سوال و بعدا برا مشتریهای جدید چون خود مفید با زبون خودش به مشتریها نمیگه که مفید تریدر از دسترس حسابهای واقعی خارجه و برای اونها که تو ساعات معاملات نمیتونن پشت سیستم باشن ضرر بوجود میاره(بخاطر عمل نکردن حد ضرر و سفارش شرطی برای حسابهای واقعی).
ناشناس
شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲
https://emofid.com/trades/platforms/mofidtrader/
تو این لینک نوشته ارسال سفارش شرطی میتونه انجام بشه حتی تو خود اموزشهای مفید تریدر تو همین لینک خود کارگزاری مفید هم گفته شده خارج از زمان معاملات بازار میشه تو مفید تریدر سفارش شرطی و حد ضرر مشخص نمود ولی الان مدت زیاده که برای حسابهای واقعی نمیشه تو مفید تریدر حدضرر و سفارش شرطی وارد کرد و همین باعث ضرر بسیار زیاد مشتریهای مفید شده که خود منم یکیشونم و به هیچ وجه اعلام نمیکنن که نرم افزارشون مشکل داره.خب این ینی مشتریها هیچ ارزشی برامون ندارن و ما فقط به فکر جیب خودمونیم.
ناشناس
شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳
اخه ادم به کدوم تبلیغ اعتماد کنه؟
احمد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
بابا ان بازی رو کنار بزارید .
حمید
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹
اگه پول ضرر های ما رو شما میدید باشه ما بخاطر همین بازی که شما میگید مشتری مفید شدیم.حالا یا شما هیچ اطلاعی از مزیتهای این برنامه ندارید یا تو ساعات معاملات بیکارید و همیشه پشت سیستم
حسام
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
خجالت نمیکشید... من و همسرم یک سهم رو در یک زمان و قیمت و با موجودی مساوی خرید زدیم در صورتی که برای من سود می‌دهد و برای همسرم همچنان سر به سر مانده چرا مفید؟؟ دزدی که فقط از دیوار مردم بالا رفتن نیست
یک ایرانی فلک زده و گول خورده بازی سران ایران در بورس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹
همش چرند میگن.. چطور مردادماه و ماه های بعدش وقتی بازار ریزش شدید هرروز 5 % درصدی داشت نه هسته سیستم معاملات هنگ میکرد نه کارگزاری ها ؟؟
علی محمد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۹
دوقسمت کردن خرید رو کمتر بزن بیشتررا ورمیدارن مثل کارگزاری آگاه نیست که برات جدا بنویسه بعد هم قطعش میکنن همیشه به دوروز تعطیلی میخوره که هیچ کاری نکنی
...
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
بورس باید سر بزنگاه خریدو فروش کنی. اما مفید با این هنگ بازیاش واقعا باعث ضرر لااقل من یکی شده . نیازی به توجیه و توضیح نیست چون کار خودتونو هدف دار انجام میدیدو اعتراض ما به ... نیست. فقط معذرت خواهی کنید تا یکم عصبانیتم کم شه
فریده
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
بورس باید سر بزنگاه خریدو فروش کنی. اما مفید با این هنگ بازیاش واقعا باعث ضرر لااقل من یکی شده . نیازی به توجیه و توضیح نیست چون کار خودتونو هدف دار انجام میدیدو اعتراض ما به ... نیست. فقط معذرت خواهی کنید تا یکم عصبانیتم کم شه
سعید
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
سلام
در سامانه ایزی تریدر پیام میاد لاگین همزمان به حساب شما
این یعنی چی؟