بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
رکوردشکنی شاخص زیر چتر حمایت حقوقی‌ها از بانک‌ها صورت گرفته و هر چند که از نظر قیمتی نیز سهام بانک‌ها، در سطوح نازلی قرار دارند.
کد خبر : ۲۱۱۰۵۴

پای حقوقی‌ها به بانک‌ها باز شد

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شاخص کل بورس تهران مقاومت‌های خود را یکی از پس از دیگری می‌شکند و تخته گاز رو به صعود حرکت می‌کند. در معاملات امروز با رشد بیش از ۸۶۰۰ واحدی، کانال ۵۱۲ هزار واحد را نیز فتح کرد. ارزش معاملات در حال حاضر بالغ بر ۴۰۰۰ میلیارد تومان است.

بانک‌ها امروز حال و روز خوشی دارند و خیلی زود به لباس سبز بر تن کردند و به استقبال بهار رفتند. عرضه شرکت‌های زیرمجموعه و وابسته از سوی بانک‌ها در جهت خروج از بنگاهداری، یکی از دلایل توجه به بانک‌ها است؛ البته اگر در قیمت‌های درنظر گرفته شده شخصی توان خرید داشته باشد! از سوی دیگر، گزارش مثبت «وبملت» از عملکرد بهمن ماه، چشم و چراغ بانکی‌ها را روشن کرد و دلگرمی به سایر بانک‌ها داد.

پای حقوقی‌ها به بانک‌ها باز شد

بنا به دلایل گفته شده در معاملات امروز بازار سهام، حقوقی‌ها بانکی ها را در صدر لیست خرید خود قرار دادند و بر اساس آن، «وتجارت»، «وشهر» و «دی» را در تیررس خرید خود قرار داده‌اند.

پای حقوقی‌ها به بانک‌ها باز شد

از طرف دیگر، حقوقی‌ها برای چندمین روز پایای در معاملات «فولاد» بیشترین برآیند خروج را رسم کردند. همچنین، میل به فروش بالایی از خود در دیگر سهم‌های تازه وارد بازار سهام «آریان» و «ومعادن» نشان دادند.

پای حقوقی‌ها به بانک‌ها باز شد

پرعرضه‌ترین نماد امروز بازار سرمایه به ترتیب مربوط به نماد‌های «نبورس» و دو نماد خودرویی «ختور» و «ورنا» است.

پای حقوقی‌ها به بانک‌ها باز شد

همچنین، باید اشاره داشت که مطابق همه عرضه اولیه های انجام شده، تقاضای مطلوبی در معاملات نماد «وتجارت» و «ثفارس» مشاهده می‌شود. پس از این دو سهم تازه وارد، «قرن» قرار گرفته است.

پای حقوقی‌ها به بانک‌ها باز شد

اشتراک گذاری :
ارسال نظر