بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵
افزایش نرخ‌کالا و سودی به‌نام "کارمزد تراکنش‌ها"؛

درآمدهای "آپ" به ماه خوشبختی رسید

درآمد‌های حاصل از ارائه خدمات فروش پین و اعتبار در بهمن ماه سال جاری در مقایسه با ۱۱ ماه نخست سال جاری از پوشش مناسبی برخوردار بوده است.
کد خبر : ۲۱۱۱۵۰

ثبات درآمدهای

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، افزایش تورم و افزایش مبالغ انواع کالا‌ها در ماه‌های اخیر، شاید یکی از عوامل موثر در تغییر درآمد‌ها و اخذ سقف کارمزد تراکنش‌ها توسط شرکت‌های پرداخت الکترونیک فعال در کشور از جمله آسان پرداخت پرشین است.

این موضوع اگر چه منجر به افزایش درآمد‌های شرکت‌های فعال در این صنعت شده، اما به نظر می‌رسد افزایش هزینه‌های خرید پوز‌های مستهلک شده از چالش‌های اصلی سهامداران این شرکت‌ها است.

گزارش عملکرد بهمن ماه شرکت آسان پرداخت پرشین با نماد "آپ" حاکی از رشد قابل توجه درآمد‌های حاصل از دستگاه‌های کارتخوان در بهمن ماه سال مالی ۱۳۹۸ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته و البته بهبود نسبی این سرفصل نسبت به دی ماه است.

همانگونه که در جدول نیز مشاهده می‌شود، درآمد‌های حاصل از ارائه خدمات فروش پین و اعتبار در بهمن ماه سال جاری در مقایسه با ۱۱ ماه نخست سال جاری از پوشش مناسبی برخوردار بوده، با این وجود کاهش درآمد‌های حاصل از کارمزد پشتیبانی دستگاه‌های پوز بانکی در ۱۱ ماه نخست سال در مقایسه با سال مالی گذشته از مهمترین نکات قابل تامل‌برانگیز گزارش‌های عملکرد منتشر شده این شرکت است.

ثبات درآمدهای

لازم به ذکر است، با توجه به اینکه همواره در سال‌های پیش شاهد رشد درآمد‌های شرکت‌های پرداخت الکترونیک در اسفند ماه بوده ایم، ممکن است اتفاقات اخیر در خصوص افزایش شیوع بیماری کرونا تا حدودی بر درآمد‌های شرکت‌های این حوزه تاثیرگذار باشد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش فروش پین اعتباری پس از شیوع کرونا؛

"آپ" همچنان سوار بر اپلیکشن‌ها

رشد درآمدهای فروش پین و اعتبار در جیب این شرکت نشست؛

"آپ" رتبه نخست تراکنش‌های کارتخوان

ارسال نظر