بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶
هر چند که در این دقایق فشار عرضه بالا رفته اما؛ همچنان تقاضا برای سهم‌ها وجود دارد و نقدینگی فراوانی در بازار موج می‌زند.
کد خبر : ۲۱۱۲۲۳

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، گویا بازار سرمایه دست بردار نیست و قصد کوتاه آمدن و استراحت ندارد. شاخص کل یک نفس تا ۵۲۶ هزار واحد رشد کرده و ارزش معاملات ۶۶۰۰ میلیارد تومان را نیز رد کرده است.

امروز اختلال در سامانه معاملات کار را برای سهامداران دشوار کرد و تصمیم‌گیری سخت شد. در شرایطی که سهامداران بابت خرید و فروش خود حتی با ضرر مالیات پرداخت می‌کنند، انتظار دریافت خدمات مطلوب چندان بی مورد نیست.

ترازوی «غگل» از دو سو سنگین شد

بنا به دلایل گفته شده در معاملات امروز بازار سهام، حقوقی‌ها بانکی ها را در صدر لیست خرید خود قرار دادند و بر اساس آن، «وپاسار»، «شتران» و «ذوب» را در تیررس خرید خود قرار داده‌اند.

ترازوی «غگل» از دو سو سنگین شد

از طرف دیگر، حقوقی‌ها برای چندمین روز پایای در معاملات «وبصادر» بیشترین برآیند خروج را رسم کردند. همچنین، میل به فروش بالایی از خود در دیگر سهم‌های تازه وارد بازار سهام «وتجارت» و «ومهان» نشان دادند.

ترازوی «غگل» از دو سو سنگین شد

پرعرضه‌ترین نماد امروز بازار سرمایه به ترتیب مربوط به نماد‌های «غگل» و دو نماد خودرویی «وآیند» و «مادیرا» است.

ترازوی «غگل» از دو سو سنگین شد

همچنین، تقاضای بالایی در «غگل» شکل گرفته که با عرضه بالا نیز از سوی دارندگان این سهم مواجه شده است. پس از آن، سهام «ثفارس» و «قرن» بیشترین میزان تقاضا را دارند.

ترازوی «غگل» از دو سو سنگین شد

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ولی اله بزرگمهر
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۳
سلام
قابل توجه مدیرعامل بورس
ترابه خدا قسمت می دهم که دردنیا همه چیز الکترونیکی شده است و بستن نمادها به طور طولانی به همه خسارت می زند هم به دولت وملت ونظام وانقلاب وهم دراقتصاد اختلال ایجاد می کند همه چیزرا الکترونیکی کنید حتی ثبت افزایش سرمایه خداوکیلی تاکی مدیران ما درحد اکابر باید کارکنند حداقل خودرا به سطح کشورهای همسایه مثل افغانستان برسانید