بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
گروه صنعتی ایران خودرو طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

ارایه غیرحضوری خدمات فروش "ایران خودرو "

در راستای ایفای وظیفه مسئولیت‌های اجتماعی، رعایت حال مشتریان و انجام وظیفه در کاهش خطر شیوع ابتلای به ویروس کرونا در جامعه، تمهیداتی را فراهم آورده است که خدمات فروش و تحویل به صورت غیرحضوری انجام شود.
کد خبر : ۲۱۱۲۵۴

به گزارش بورس نیوز،در این اطلاعیه آمده است از آنجایی که مبادی رسمی متولی امور بهداشت در حوزه عمومی، همواره بر کاهش مراجعات حضوری و غیر ضرور به منظور جلوگیری از خطر شیوع و همه گیر شدن ویروس کرونا تاکید دارند، ایران خودرو با فراهم آوردن مقدمات ارایه خدمات غیرحضوری، نسبت به پاسخگویی به موقع به مشتریان خود اقدام کرده است.
بر اساس این اطلاعیه از این پس مشتریانی که قصد مراجعه حضوری به سازمان فروش ایران خودرو را دارند، با پرهیز از مراجعه حضوری می‌توانند خدمات خود را به صورت غیرحضوری دریافت کنند.
این اقدام علاوه بر تسریع در ارایه خدمات به مشتریان، به نوعی ایفای وظیفه اجتماعی در قبال سلامت ایشان محسوب شده و در راستای عمل به توصیه مسئولان بهداشتی کشور در کنترل و مقابله با شیوع این بیماری طراحی و به اجرا در آمده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
از سوی این خودروساز؛

"خودرو" به فروش می رسد

فروش ۱۱ ماهه شرکت به بیش از ۱۹۸ هزار میلیارد ریال رسید؛

کاهش نرخ‌ها در داشبورد "خودرو"!

قیچی به دست سازمان بورس افتاد؛

نظر حسابرس بر تامین نقدینگی "خودرو"

ارسال نظر