بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲
بنیانگذار جشنواره وب و موبایل ایران در گفتگو با بورس نیوز مطرح کرد:

تعیین ارزش واقعی استارتاپ‌ها با ورود به «بورس»

میلاد احرام پوش از دیدی مثبت برای ورود استارتاپ‌ها به بازار سرمایه سخن گفت و این اتفاق را راهی برای تعیین ارزش واقعی بسیاری از استارتاپ‌های بزرگ فعال در شرایط حاضر دانست.
کد خبر : ۲۱۱۳۵۲
 
تعیین ارزش واقعی استارتاپ‌ها با ورود به «بورس»
 
 
میلاد احرام پوش، بنیانگذار جشنواره وب و موبایل ایران به بورس نیوز گفت: بلوغ مالی استارتاپ‌ها در اقتصاد سنتی ایران کم کم در حال شکل گیری بوده و طی دو سال اخیر این بلوغ مالی، هم از سوی حاکمیت و هم از سمت استارتاپ‌ها جایگاه خود را یافته است.

وی ضمن اشاره به مشکلات مالیاتی استارتاپ‌ها ادامه داد: با وجود درگیری استارتاپ‌ها با موضوعات مالیاتی فکر می‌کنم این امر جای کار داشته، اما اتفاقات خوبی در راه بوده و بلوغ از سوی حاکمیت و استارتاپ‌ها حاصل شدنی است.

هفت شهری دیگر در راه است
بنیانگذار جشنواره وب و موبایل ایران در خصوص تکرار "هفت شهر" گفت: برای سال آینده این پروژه در هفت شهر جدید تکرار شده و تمام تلاش‌ها برای اجرایی شدن هر ساله جشنواره وب و موبایل صورت می‌گیرد.

استارتاپ‌ها بر عملکرد خود حساب کنند
احرام پوش در توضیح نقش شتاب دهنده‌های داخلی و خارجی در شرایط رکود حال حاضر خاطرنشان کرد: طی ۲ سال اخیر شتاب دهنده‌ها در فضای اکوسیستم فناوری مطرح شده و پذیرای استارتاپ‌های بسیاری بودند که اتفاق خوبی را رقم زد. 

وی افزود: در سال جاری فضای کار اشتراکی بسیار مورد توجه قرار گرفته که باعث کاهش هزینه‌های استارتاپی، کمک به فضای مالی و در نتیجه شتاب آنی آن‌ها خواهد بود. 

احرام پوش خاطر نشان کرد: در مجموع استارتاپ‌ها باید روی خود حساب کرده و با تلاش و امید به فعالیت‌ها ادامه دهند.

ارزش گذاری صحیح بر یک استارتاپ با ورود به بورس
بنیانگذار جشنواره وب و موبایل در خصوص ورود استارتاپ‌ها به "بورس" عنوان کرد: شاهد ظهور این اتفاق هستیم، اما هنوز نمی‌توان خیلی شفاف درباره این امر صحبت کرد.

وی ادامه داد: این اتفاق قطعا باعث «شفاف سازی بازار» و «ارزش گذاری صحیح »بر استارتاپ‌ها خواهد شد، اما باید به این نکته توجه داشت که ارزش گذاری‌ها در حال حاضر استاندارد نیست.

احرام پوش به شرایط لازم برای ورود به بازار سرمایه اشاره کرد و گفت: در ابتدا لازم است یک ارزش گذاری درست صورت گیرد چرا که این امر بازار را شفاف‌تر خواهد کرد. 

بنیانگذار جشنواره وب و موبایل ایران در پایان از دید مثبت ورود استارتاپ‌ها به بازار سرمایه سخن گفت و این اتفاق را راهی برای تعیین ارزش واقعی بسیاری از استارتاپ‌های بزرگ فعال در شرایط حاضر دانست.



اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با بیانیه‌ای از سوی انجمن وب و موبایل ایران اعلام شد؛

برگزاری آنلاین سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران 

هم بنیانگذار نوین هاب در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

ضرر استارتاپ‌ها از قوانین نامشخص شبکه‌های اجتماعی

میلاد احرام پوش، بینانگذار جشنواره وب و موبایل ایران مطرح کرد:

انتقاد عاملی در جهت رشد و پیشرفت

ارسال نظر