بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
حرکت به سمت تراز مثبت در برج سپهر؛

ردای سبز بر تن "وبصادر" می‌نشیند

در حال حاضر شاهد بهبود عملیات بانکداری در "بانک صادرات" بودیم و گزارش‌های ماهانه از حرکت به سمت تراز درآمدی مثبت حکایت می‌کنند.
کد خبر : ۲۱۱۷۲۴

ردای سبز بر تن

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، پس از بازگشایی نماد "وبصادر" در روز‌های اخیر و ثبت رشد ۱۰ درصدی در یک روز و همچنین با انتشار گزارش دوره ۹ ماهه و اعلام تحقق سود خالص ۸۷۶ میلیارد ریالی، بسیاری از توجه‌ها را به سمت خود جلب کرد و اکنون با انتشار گزارش عملکرد بهمن ماه، تکمیل‌کننده فضای مثبت بود.

در حالی که بسیاری از فعالین بازار سرمایه قیمت‌های زیر ۱۰۰۰ ریالی و احتمال بالای شناسایی درآمد‌های تسعیر ارز در انتهای سال جاری را مهمترین دلایل خرید سهام "وبصادر" می‌دانند، عملکرد این بانک نیز نشان از بهبود صورت‌های مالی دارد.

ردای سبز بر تن

تراز تجاری «بانک صادرات» رو به بهود حرکت می‌کند و هر ماه از بار منفی آن کاسته می‌شود و انتظار می‌رود به زودی تراز این بانک نیز مثبت شود. همان‌گونه که در جدول فوق مشاهده می‌شود، کسری ۱.۸۳۲ میلیارد ریالی بانک صادرات در بهمن ماه سال ۱۳۹۸ در حالی رقم خورده است که این عدد در دی ماه حدود ۲۵۶۰ میلیارد ریال بود.

بر اساس صورت‌های مالی ۹ ماهه حسابرسی نشده این بانک سود ۵ ریالی را به ازای هر سهم محقق نموده است؛ در حالی که در مدت مشابه سال مالی قبل شاهد تحقق زیان ۱۱۵ ریالی از این بانک بودیم. به این ترتیب، انتظار می‌رود در سال ۹۸ ردای سبز سودآوری بر تن این بانک بنشیند و سال ۹۹ را پرقدرت‌تر آغاز کند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
گام سهامداران در انتظار مصوبه‌های بانک‌مرکزی؛

"وبصادر " در دور سودسازی افتاد

در ماه گذشته رخ داد؛

عملکرد نامطلوب "وبصادر"

از سوی بانک صادرات منتشر شد؛

  "وبصادر" و شفاف سازی تسعیر اقلام پولی

​معاون طرح و برنامه بانک صادرات ایران مطرح کرد:

موفقیت در اطلاع‌رسانی و پیاده‌سازی طرح تولید رمز پویا

ارسال نظر
نظرات بینندگان
رضا کیان
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹
با مثبت شدن تراز مالی بانک صادرات به نظر ارزش سهام اون هم با رشد قابل ملاحضه ای روبه رو شود.