بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱
مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس مطرح کرد:

تکرار اتفاقات "پارس"و "نوری" برای "شگویا"

با حمایت‌های صورت گرفته از طریق "صندوق بازارگردانی خلیج فارس"این اطمینان به سهامداران داده خواهد شد که با سرمایه گذاری در "شگویا" حتما به سوددهی خواهند رسید.
کد خبر : ۲۱۲۲۷۴
 
سوددهی
 
 
جعفر ربیعی مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس  به بورس نیوز گفت: پتروشیمی تندگویان یکی از بهترین پتروشیمی‌های تابعه این هلدینگ بوده و اتفاقی مشابه پتروشیمی پارس و نوری در خصوص "شگویا" نیز تکرار خواهد شد.

وی ادامه داد: سهامدارانی که سال گذشته "پارس" و "نوری" را خریداری کردند، قطعا از این خرید سود کرده و خوشحال هستند البته اگر تاکنون سهام‌های ذکر شده را نفروخته باشند.

مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در خصوص "شگویا " اظهار داشت: این شرکت به تولید محصولاتی تقریبا انحصاری از جمله پت نساجی و پت بطری (به عنوان محصولات اصلی) می‌پردازد که نقش بسیار مهمی در اقتصاد و پایین دست صنایع داشته و جایگاه پتروشیمی تندگویان در این خصوص بسیار برجسته است.

ربیعی در پایان خاطر نشان کرد:با حمایت‌های صورت گرفته از طریق "صندوق بازارگردانی خلیج فارس"این اطمینان به سهامداران داده خواهد شد که با سرمایه گذاری در "شگویا" حتما به سوددهی خواهند رسید و در سهام بعدی عرضه شده توسط هلدینگ نیز مشارکت داشته باشند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
وقتی حساب‌های این پتروشیمی شارژ شد؛

رشد ۴هزار تنی فروش استایرن‌منومر "پارس"

با مصوبه هیات مدیره جدید ‏:

جعفر ربیعی ابقا شد

معامله‌ای بدور از انتظار از این غول پتروشیمی ثبت شد؛

"پارس" و فقط فروش ۲۱۶ تن استایرن منومر

از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس؛

باز هم فروشی دیگر از "فارس"

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
امروز نیز19 اسفند ملاحظ کنید با لجبازی عمدا صفهای فروش درست کردند درسیستم نرمافزاری خرید فروش اختلال ایجاد کردند مشخص نیست هردم عددی را نشان میدهد که حداقل 4دقیقه زمان از آن گذشته است نه فروشی ونه خریدی درست وحسابی صورت میگیرد. چرا میخواهند سرمایه مردم را اینگونه به یغما ببرند آیا کسی نیست به داد سهامداران کوچک برسد؟