بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری از تمدید اعتبار پروانه‌ها و مجوز‌های صادر شده در رگولاتوری تا پایان خرداد ۹۹ خبر داد.  
کد خبر : ۲۱۲۶۸۴
 
اعتبار پروانه‌های ارتباطی تا پایان خرداد ۹۹ تمدید شد
 
به گزارش بورس نیوز، مجید حقی در این خصوص عنوان کرد: براساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، ضرورت حفظ سلامت مردم و به منظور کاهش تردد‌های غیرضروری، تمامی پروانه‌ها و مجوز‌هایی که اعتبار آن‌ها در بازه زمانی اول اسفند ۹۸ تا اول خرداد ۹۹ به پایان می‌رسد، تا پایان خرداد ۹۹ تمدید می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این مصوبه تمامی مهلت‌های قانونی اقدام برای تمدید پروانه را نیز شامل می‌شود، اظهار داشت: دارندگان برخی از پروانه‌ها مانند دفاتر پیشخوان یا مراکز تماس و… دو یا سه ماه قبل از پایان اعتبار پروانه مهلت دارند برای تمدید آن به رگولاتوری مراجعه کنند، چنانچه این مهلت اقدام، با بازه زمانی اول اسفند تا اول خرداد همزمان شود این مهلت نیز تا ۳۱ خرداد ۹۹ تمدید شده است.

بنا بر اظهارات معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری آن دسته از مصوبات کمیسیون که در مورد تعیین تعرفه خدمات بوده و در بازه زمانی اسفند ۹۸ تا سه ماه پس از آن اعتبار دارند نیز مشمول این تمدید شده و تعرفه‌های ذکر شده در آن نیز تا پایان خرداد ۹۸ اعتبار دارند.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گزارش شکایت های ثبتی اپراتورها را منتشر کرد؛

همراه اول در مسیر کاهش و ایرانسل همچنان در صدر بیشترین

براساس آمار رسمی وزارت ارتباطات؛

ریزش مشترکان دامن ایرانسل و رایتل را گرفت

مدیر امور سهام شرکت ارتباطات سیار ایران در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکیدکرد:

ورود «همراه اول» به حوزه سرمایه گذاری های خطرپذیر/ درخواست اصلاح نرخ خدمات روی میز سازمان تنظیم مقررات رادیویی

ارسال نظر