بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز:

وقتی شارژرها خالی می‌کنند!

هر اصلاحی به یک دلیل اتفاق می‌افتد، شاخص بعد از ۱۵۰ هزار واحد رشد نیاز به اصلاح داشت که یک بهانه منطقی و معقول رخ داد، در نهایت بازار جهت خود را به سمت بالا پیدا خواهد کرد.
کد خبر : ۲۱۲۸۳۷
 
هر اصلاح به یک دلیل اتفاق می‌افتد
 
حمیدرضا طریقی مدیرعامل کارگزاری مشاوران سهام در بررسی بازار سرمایه به بورس نیوز گفت: اینکه شاهد ریزش شاخص طی چند روز اخیر بودیم امری طبیعی است.

وی ادامه داد: نرخ جهانی به خصوص نفت با مشکلاتی همراه بود، در کشور ما نفت به عنوان یک کالای سیاسی در همه امور تاثیر گذار است.

این کارشناس بازار سرمایه منفی بودن بازار را جز منطقی‌ترین اتفاقات دانست و عنوان کرد: برخی افراد شرایط را به سازمان بورس و دستورالعمل‌های صادر شده ارتباط می‌دهند، اما به نظر من این ارتباط صحیح نیست.

طریقی در ادامه خاطر نشان کرد: ریزش شاخص یک منفی واقعی برای بازار سرمایه بود، در این مرحله سهم‌هایی که به دلیل وجود نقدینگی رشد‌های غیر معقول داشتند ریزش و سهامدار نیز که سهم را با پول شارژ کرده سریعا از بازار خارج می‌شود.

مدیرعامل کارگزاری مشاوران سهام در پایان اظهار داشت: هر اصلاحی به یک دلیل اتفاق می‌افتد، شاخص بعد از ۱۵۰ هزار واحد رشد نیاز به اصلاح داشت که یک بهانه منطقی و معقول رخ داد، در نهایت بازار جهت خود را به سمت بالا پیدا خواهد کرد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد:

رشدی ۷۰۰ هزار واحدی در انتظار شاخص

گزارش روزانه بازار سرمایه؛

تبانی اتفاقات بد و رنگ پریده بورس

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

کرونا، ترمز رشد هیجانی بورس

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز عنوان کرد:

لبخند صنایع منتفع از حذف دلار ۴۲۰۰تومانی

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Germany
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
چقدر جالب با یک فیلم هندی درصد تغییر از 2 درصد به چهار درصد درست کردند و خالی کردند خسته نباشید دلدور
پدرام
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۳
به این به اصطلاح کارشناس بگویید حرف مفت نزنه 80 درصد افت 50 هزار واحدی شاخص عمدی بود و با دستکاری کردن در هسته معاملات انجام گرفته است.به نظر شما چرا هنگ کردن هستع معاملات را درست نمی کنند؟
چرا تصمیمات شبانه می گیرند؟
مدیران فاسد بورس کمر به نابودی سهامدارن خرد بسته اند زیرا تمام رشته هایشان پنبه شده است.متاسفانه هیچ ارگان و نهادی هم بر کارشان نظارت نمی کندو هر غلطی خواستند می کنند.