بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
در حالی روز‌های پایانی سال ۱۳۹۸ را سپری می‌کنیم که معاملات در بازار‌های فرابورس باز هم با مشکل مواجه شده است؛ داستانی که برای سهامداران تازگی ندارد و به این گونه موارد عادت کرده‌اند.
کد خبر : ۲۱۳۱۷۱

حقوقی‌ها پای بنیادی‌ها ایستادند

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، همانطور که انتظار می‌رفت منفی‌های بورس چندان دوامی نداشت و پس از افت قیمت‌ها در دو روز کاری قبل، امروز شاهد سبز شدن شاخص کل و قیمت اغلب سهم‌ها هستیم.

البته معاملات فرابورس مثل روز گذشته با مشکل مواجه شده و فعلا خبری در این بازار نیست. تا کی سهامداران و سرمایه گذاران باید چوب خرابی زیرساخت‌های معاملاتی را بخورند؛ الله اعلم! در این شرایط نیز نامه می‌زنند به شرکت‌های ارائه خدمات معاملات بر خط که حرفی از خرابی هسته معاملات نزنید!

تا این لحظه شاخص کل بورس تهران بیش از ۸ هزار واحد رشد کرد و به کانال ۵۰۲ هزار واحد بازگشت. ارزش معاملات نیز به سبب متوقف بودن معاملات در فرابورس، در رقم نازلی قرار دارد و تاکنون از رقم ۱۸۰۰ میلیارد تومان عبور کرده است.

معاملات فرابورس در خلسه فرو رفت

در معاملات امروز بازار سهام، حقوقی‌ها صنایع مختلفی را در صدر لیست خرید خود قرار دادند و بر اساس آن، «حکشتی» و «خپارس» را خریدار بودند و «وبشهر» را نیز در تیررس خرید خود قرار داده‌اند.

معاملات فرابورس در خلسه فرو رفت

از طرف دیگر، حقوقی‌ها در معاملات «فولاد» بیشترین برآیند خروج را رسم کردند. همچنین، میل به فروش بالایی از خود در دیگر سهم‌های تازه وارد بازار سهام «خساپا» و «فملی» نشان دادند.

معاملات فرابورس در خلسه فرو رفت

پرعرضه‌ترین نماد امروز بازار سرمایه «وبصادر» است و برخلاف چند روز اخیر «تپکو» دیگر در صدر عرضه ها نیست و به رده سوم در معاملات امروز رفته است. نماد «کحافظ» دیگر نمادی است که عرضه های بالایی در آن ها رخ می‌دهد.

معاملات فرابورس در خلسه فرو رفت

همچنین، همانند چهارشنبه هفته قبل، تقاضای بالایی در نمادهای تازه عرضه شده «تملت» شکل گرفته و پس از آن، سهام «قرن» و «زکوثر» بیشترین میزان تقاضا را دارند.

معاملات فرابورس در خلسه فرو رفت

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
افزایش نرخ محصولات سایپا در فروردین ماه؛

کیلومتر خودروهای "خساپا" رشد را نشان داد

به گیرنده‌ها دست نزنید...

هسته اینبار در گلوی "بورس"

پای تابلوی معاملات؛

بورس زیر چتر بانکی‌ها رفت

ارسال نظر
نظرات بینندگان
فردوسی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
خصوصی سازی با دستکاری قیمت در نماد هپکو زندگی مردم را یغما برد و کسی هم پیگیری نمیکند