بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین در دوره ۹ماهه ، مبلغ ۵ هزار و ۷۴۲ میلیارد ۹۹۵ میلیون ریال سود خالص کسب کرد.
کد خبر : ۲۱۳۵۵۱
 
سود خالص
به گزارش بورس نیوز، شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین در دوره ۹ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۲۸۷ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۸ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۳ هزار و ۴۸۸ درصدی برخوردار است.
 
شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین در دوره یاد شده، مبلغ ۵ هزار و ۷۴۲ میلیارد ۹۹۵ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲۸۷ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۳ هزار و ۴۸۸ درصدی برخوردار است.
 
"تاصیکو" در دوره ۹ ماهه سال مالی منتهی به اردیبهشت ۹۸، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۱۶۹ میلیارد و ۹۴۷ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۸ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.
 
"تاصیکو" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل یک هزار و ۳۹۴ میلیارد و ۹۶۵ میلیون ریال به مبلغ معادل ۷ هزار و ۸۸۶ میلیارد و ۵۷۸ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۶ هزار و ۴۹۱ میلیارد و ۶۱۳ میلیون ریال سود کسب کرد.
 
شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۱۷۴ میلیارد و ۵۱۲ میلیون ریال خریداری کرد.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد سنگین سود ناشی از فروش به حساب‌ها نشست؛

"تاصیکو" و انتظار سود ۷۰ تومانی هر سهم

مدیرعامل شرکت بورس تهران در گفت‌وگو با بورس‌نیوز خبر داد:

تمرکز بر یک هلدینگ با ۱۸۷شرکت

جزییات عملکردی ۹ ماهه نخست سال؛

رشد ۱۲۹ درصدی سود خالص سرمایه گذاری صدر تامین

ارسال نظر