بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
عضو کمیسیون انرژی مجلس:

به تولید زنجیره‌ای بیشتر توجه شود

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت:امیدواریم که در سال جاری به تولید زنجیره‌ای بیشتر توجه شود زیرا با تولید زنجیره ای است که می توان تحریم‌ها را دور زد و خوداتکا شد.
کد خبر : ۲۱۳۷۵۷
به تولید زنجیره‌ای بیشتر توجه شود
به گزارش بورس نیوز، سلام امینی درباره نامگذاری سال به عنوان "جهش تولید" ازسوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: اگرچه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای تحقق شعار سال گذشته که رونق تولید نام داشت قدم‌های خوبی برداشته شده، اما پیشرفت مطابق خواسته معظم له صورت نگرفته بنابراین انتظار می رود سال جاری در حوزه تولید جهش بیشتری انجام شود.
 
وی افزود: تولید می‌تواند علاوه‌بر صادرات بیشتر، هم مشکل اشتغال و در مجموع دیگر مشکلات کشور را رفع کند، درواقع اگر به سمت خواسته مورد نظر مقام معظم رهبری حرکت کنیم بسیاری از مشکلات ما کم خواهد شد.
 
نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول در خانه ملت ادامه داد: درخصوص شیوع بیماری کرونا نیز اگر صنعت در حوزه تولید مواد بهداشتی به خوبی رونق پیدا کرده بود اکنون با کمبود دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده مواجه نبودیم.
 
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: یکی از مشکلات مهم در کشور را زنجیره‌ای نبودن تولیدات بوده و امیدواریم که در سال جاری به تولید زنجیره‌ای بیشتر توجه شود زیرا با تولید زنجیره ای است که می توان تحریم‌ها را دور زد و خوداتکا شد. 
اشتراک گذاری :
ارسال نظر