بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹
فروش سال ۹۸ شرکت به ۱۳۴ هزار و ۴۶۱ میلیارد ریال رسید؛

رشد نرخ فروش محصولات پتروشیمی جم

نرخ فروش اسفند ماه این محصول معادل نرخ میانگین کل سال آن بوده و نرخ فروش اتیلن و پلی اتیلن سنگین نیز به ترتیب ۷.۳ و ۰.۵ درصد افزایش را در این ماه تجربه کرده‌اند.
کد خبر : ۲۱۳۷۹۹

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، بر اساس گزارش عملکرد ماهیانه شرکت پتروشیمی جم، این شرکت در اسفند ماه سال ۱۳۹۸ موفق به فروش و کسب درآمد عملیاتی ۱۱ هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی شده تا به این ترتیب جمع درآمد‌های عملیاتی این شرکت در سال ۱۳۹۸ به بیش از ۱۳۴ هزار و ۴۶۱ میلیارد ریال برسد.

فروش اسفند ماه در مقایسه با ماه قبل از آن افزایش ۱۷ درصدی را نشان می‌دهد. همچنین فروش سال ۹۸ شرکت در مقایسه با سال قبل از آن در حدود ۶۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد. این افزایش عمدتا به دلیل رشد نرخ‌های فروش شرکت محقق شده است.

رشد نرخ فروش محصولات پتروشیمی جم

نرخ فروش محصولات شرکت در این ماه افزایش جالب توجهی را تجربه کرده‌اند. از این جمله می‌توان به محصول پروپیلن اشاره کرد که ۲۸ درصد افزایش نرخ را نسبت به بهمن ماه داشته است.

با این حال، نرخ فروش اسفند ماه این محصول معادل نرخ میانگین کل سال آن بوده است. نرخ فروش اتیلن و پلی اتیلن سنگین نیز به ترتیب ۷.۳ و ۰.۵ درصد افزایش را در این ماه تجربه کرده‌اند.

رشد نرخ فروش محصولات پتروشیمی جم

نرخ فروش محصول پلی اتیلن سبک شرکت نیز بدون تغییر نسبت به بهمن ماه معادل ۸۸ میلیون و ۸۲۰ هزار ریال بوده است.

به نظر می‌رسد با توجه به افت سنگین قیمت نفت و فرآورده‌های نفتی، در ماه‌های پیش رو شاهد کاهش سنگین نرخ فروش محصولات این شرکت نیز باشیم.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر