بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶
افزایش نرخ‌ها در سایه افت چشمگیر مقادیر فروش ثبت شد؛

"کچاد" به نوسانات نرخ‌های جهانی خندید

نرخ فروش شمش فولاد شرکت در ماه گذشته با بیش از ۴.۵ درصد رشد در مقایسه با ماه قبل قیمت به ۴۶ میلیون و ۹۶۰ هزار ریال رسیده است.
کد خبر : ۲۱۴۳۲۳

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، در حالی که در روز‌های اخیر خبر‌های مطلوبی از قیمت‌های جهانی فولاد و سنگ آهن صادراتی ایران به گوش نمی‌رشد، شرکت چادر ملو پس از اعلام گزارش ۹ ماهه حسابرسی نشده و اعلام سود ۷۷۶ریالی به ازای هر سهم و تعدیلی ۷۲درصدی را در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، عملکرد اسفند ماه خود را روانه سامانه کدال کرد.
 
بر اساس گزارش عملکرد ماهیانه شرکت صنعتی و معدنی چادرملو، این شرکت در اسفندماه موفق به کسب درآمد عملیاتی بیش از ۷.۷۷۲ میلیارد ریالی شده است. به این ترتیب جمع فروش تجمیعی شرکت طی ۱۲ ماه سال گذشته ۹۶.۶۸۴ میلیارد ریال رسیده که این مبلغ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن، رشدی چشمگیر را نشان می‌دهد.
 
نکته قابل تامل گزارش منتشر شده این شرکت، افت چشمگیر جمع مبالغ فروش اسفند‌ماه در مقایسه با عملکرد بهمن‌ماه بوده به گونه‌ای که جمع فروش در حدود ۷.۷۷۲ میلیارد ریالی بسیار ضعیف‌تر از فروش بیش از ۱۰.۱۷۴ میلیارد ریالی عملکرد بهمن ماه است.
 
 
با این حال رشد نرخ‌های فروش محصولات اصلی این شرکت در مقایسه با ماه‌های قبل از نکات امیدوارکننده گزارش منتشر شده اسفندماه است. 
 
نرخ فروش شمش فولاد شرکت در ماه گذشته با بیش از ۴.۵ درصد رشد در مقایسه با ماه قبل قیمت به ۴۶ میلیون و ۹۶۰ هزار ریال رسیده و علاوه بر آن نرخ فروش دو محصول اصلی دیگر شرکت یعنی گندله و کنسانتره با افزایش بیش از ۱۱ درصدی همراه بوده است.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
آمارهای مالی از دل این شرکت معدنی استخراج شد؛

جبران روند فروش و رشد مجدد درآمدها

فروش بهمن ماه به بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال رسید؛

رشد ۱۲ درصدی نرخ فروش شمش "کچاد"

گزارش روزانه بازار سرمایه؛

حرکت قابل قبول بورس در بین التعطیلین!

ارسال نظر