بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
پای تابلوی معاملات؛

گردش بورس بر مدار بانکی‌ها

در کنار بانکی ها، در معاملات امروز پالایشی‌ها نیز حال روز خوبی دارند و حقوقی‌ها در مقابل تقاضای مطلوب در این سهم ها، فاز خروج دارند.
کد خبر : ۲۱۴۹۰۰

حقوقی‌ها پای بنیادی‌ها ایستادند

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز،  شاخص کل بورس تهران اولین روز کاری پس از تعطیلات نصفه و نیمه ابتدای سال را با شتاب بلندی به سمت قله‌های جدید، شروع کرد. تا این لحظه، دماسنج بازار سرمایه بیش از ۱۶ هزار واحد رشد کرده و قله ۵۶۴ هزار واحد را نیز فتح کرد. به نظر می‌رسد شرایط برای تداوم رشد بازار همچنان هموار باشد و در شرایط کنونی کشور، بازار سهام بیش از سایر بازار‌ها بازدهی عاید سرمایه گذاران کند. در حال حاضر، ارزش معاملات فراتر از ۴۶۰۰ میلیارد تومان است.

گردش بورس بر مدار بانکی‌ها

در معاملات امروز بازار سهام، حقوقی‌ها بانکی ها را در صدر لیست خرید خود قرار دادند و بر اساس آن، «وبملت» و «بمپنا» را خریدار بودند و «وخاور» را نیز در تیررس خرید خود قرار داده‌اند.

گردش بورس بر مدار بانکی‌ها

از طرف دیگر، حقوقی‌ها در معاملات «وتجارت» بیشترین برآیند خروج را رسم کردند. همچنین، میل به فروش بالایی از خود در دیگر سهم‌های «شپنا» و «شتران» نشان دادند.

گردش بورس بر مدار بانکی‌ها

پرعرضه‌ترین نماد امروز بازار سرمایه «کیسون» است و نمادهای «وسینا» و «وبملت» دیگر نمادهایی هستند که عرضه های بالایی در آن ها رخ می‌دهد.

گردش بورس بر مدار بانکی‌ها

همچنین، تقاضای بالایی در نماد «وتجارت» شکل گرفته و پس از آن، سهام «شگویا» و «اخابر» بیشترین میزان تقاضا را دارند.

گردش بورس بر مدار بانکی‌ها

اشتراک گذاری :
ارسال نظر