بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵
افت قیمت‌های گروه پژو در مقابل رشد قیمت‌ها در بازار!

اصلاح درآمد‌های ایران خودرو

فروش اسفند ماه نیز به مانند عملکرد بهمن ماه نسبت به ماه گذشته با کاهشی محسوس همراه بوده که ناشی از افت نرخ‌ها و همچنین مقادیر فروش این شرکت است.
کد خبر : ۲۱۴۹۶۳

اصلاح و کاهش بیش از ۲.۰۰۰ میلیارد تومانی درآمد‌های ایران خودرو:


به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در حالی که شرکت ایران خودرو درآمد‌های ۱۱ماهه ابتدایی سال جاری تا پایان بهمن ماه را ۱۹۸.۷۰۸ میلیارد ریال اعلام کرده بود، با اعمال تعدیلی بیش از ۲۰.۶۹۸ میلیارد ریالی درآمد‌های خود در ۱۱ ماهه، سهامداران خود را شگفت‌زده کرد.

با این حال، شرکت ایران خودرو در اسفند ماه سال جاری موفق به کسب درآمد عملیاتی ۲۰ هزار و ۵۳۴ میلیارد ریالی شده تا به این ترتیب جمع درآمد‌های عملیاتی این شرکت را در سال مالی ۱۳۹۸ به بیش از ۱۹۸ هزار و ۵۵۴ میلیارد ریال برساند. فروش اسفند ماه نیز به مانند عملکرد بهمن ماه نسبت به ماه گذشته با کاهشی محسوس همراه بوده که ناشی از افت نرخ‌ها و همچنین مقادیر فروش این شرکت است.

اصلاح و کاهش بیش از ۲.۰۰۰ میلیارد تومانی درآمد‌های ایران خودرو:

نکته قابل تامل در گزارش اسفند ماه این شرکت، افت نرخ‌های فروش در گروه اصلی محصولات شرکت یعنی گروه پژو است که با توجه به رشد قیمت خودرو در ماه‌های اخیر، این کاهش قیمت در نوع خود عجیب و قابل بررسی به نظر می‌رسد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
درآمد عملیاتی ۳.۸ هزار میلیارد ریالی زیر پل جاده مخصوص کسب شد؛

رشد نرخ‌های "هایما" و "سمند" در داشبورد این خودروساز

ایران خودرو خبر داد؛

گزارش عملکرد یک ماهه "خودرو"

گزارش روزانه بازار سرمایه؛

لرزش خفیف در بورس تهران

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۷
این قیمتهای مفت را وزیر صمت به خودروسازان تحمیل کرده و همین امر باعث شد که ایرانخودرو و سایپا دهها هزار میلیارد تومن ریان بسازند.اقای وزیر از یکطرف به شرکتهای دیگر مثل فولاد مجوز افزایش قیمت چند صد درصدی تولیدات را میدهد از طرف دیگر به خودرو سازان دستور میدهد تولیدات خود را به یکسوم یا یک چندم قیمت تمام شده یا بازار تحویل دلالهای خودی بدهند و خودروسازها هم با پایین کشیدن قیمت سهامشان این زیانها را به سهامداران مردمی و خرد تحمیل میکنند در واقع اخرش جیب مردم زده میشود.