بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
قیمت مس در روز سه‌شنبه ۱۹ فروردین ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز دوشنبه ۱۸ فروردین ماه ۴.۱ درصد رشد داشته
کد خبر : ۲۱۵۲۷۷

قیمت مس به ۵ هزار دلار رسید

به گزارش بورس نیوز، قیمت مس در LME روز سه‌شنبه ۱۹ فروردین ماه سال ۱۳۹۹، نسبت به روز معاملاتی پیشین ۲۰۱ دلار افزایش یافت و به پنج هزار و ۶۸ دلار رسید.

قیمت مس در روز سه‌شنبه ۱۹ فروردین ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز دوشنبه ۱۸ فروردین ماه ۴.۱ درصد رشد داشته و نسبت به هفته پیشین ۵.۶ درصد افزایش را تجربه کرده و به پنج هزار و ۶۸ دلار رسیده است.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز سه‌شنبه ۱۹ فرودین ماه، با افزایش ۲۰۵ دلاری نسبت به روز معاملاتی پیش از آن، ۴.۲ درصد رشد داشته و پنج هزار و ۶۸ دلار اعلام شده است. فلز سرخ ۵.۷ درصد افزایش قیمت را نیز نسبت به هفته پیش تجربه کرده است.

موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن  در روز سه‌شنبه ۱۹ فروردین ماه، با کاهش ۹۷۵ تنی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن همراه بوده و از ۲۱۷ هزار و ۴۷۵ تن به ۲۱۶ هزار و ۵۰۰ تن رسیده است.

در روز سه‌شنبه ۱۹ فرودین ماه در بورس فلزات لندن قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز نسبت به روز دوشنبه افزایش چهار دلاری داشته و با این میزان افزایش، اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی برابر با ۱۸ دلار بر تن گزارش شده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد هفتگی ارزش سهام شرکت‌های معدنی بررسی شد؛

پرواز کامودیتی‌ها به ارزش ۲۳.۱درصد ارزش بورس

رشد هفتگی ارزش سهام شرکت‌های معدنی بررسی شد؛

پرواز کامودیتی‌ها به ارزش ۲۳.۱درصد ارزش بورس

ارسال نظر