بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
مدیرعامل شرکت صنعت نقره جوش صدف عنوان کرد:

زنگ خطر برای تولیدکنندگان کوچک مفتول مسی به صدا درآمد

ضربه سهمگین وارد شده به صنعت بسیاری از واحد‌های تولیدی را تحت تاثیر قرار داده اند.  
کد خبر : ۲۱۵۳۲۸
 
زنگ خطر برای تولیدکنندگان کوچک مفتول مسی به صدا درآمد
 
به گزارش بورس نیوز، محمدحسن حاجی‌علیان، مدیرعامل شرکت صنعت نقره جوش صدف اظهار داشت: شرکت صنعت نقره جوش صدف، واحدی گمنام و کوچک در بین تولیدکنندگان بزرگ مفتول مسی محسوب می‌شود.

وی مشتریان اصلی خود را کارخانه‌های تولیدی لوله‌های آب و گاز عنوان کرد و افزود: سیم جوش و ساخت قطعات برای ماشین آلات صنعتی نیز در صنعت جوشکاری و کارخانه‌های تولید دستگاه از دیگر محصولات مشتریان این شرکت محسوب می‌شوند. 

مدیرعامل شرکت صنعت نقره جوش صدف در خصوص مشکلات صنعت مفتول اظهار داشت: تولید کنندگان کوچک همواره با مشکلاتی، چون کمبود سرمایه در گردش و نقدینگی مواجه بوده که مسائل زیادی را در ادامه کار به دنبال دارد.

وی ادامه داد: توان مبارزه با اتفاقات ناگهانی قیمت گذاری‌های هیجانی و عرصه صنعت در شرایط حال وجود نداشته و می‌توان گفت ۱۰ درصد کارخانه مشغول فعالیت است.

حاجی‌علیان خاطر نشان کرد: طی سال‌های اخیر صنعتگران با مشکلاتی اساسی، چون افزایش تساعدی قیمت‌ها و کمبود سرمایه مواجه بوده اند که این موضوع تولید صنعتی را با چالشی جدید مواجه کرده  و در این بین، برخی از واحد‌های کوچک تولیدکننده مفتول ناچار به توقف فعالیت خود خواهند شد.

وی در پایان به شوک‌های اقتصادی کشور اشاره و اظهار کرد: ضربه سهمگینی به صنعت وارد شد و مانعی بر سر راه رشد تولید قرار گرفت، شرکت نقره جوش صدف نیز تحت تاثیر این مسائل قرار گرفته و فعالیت‌های خود را به حداقل رسانده است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر