بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
مدیرعامل شرکت مس هفشجان مطرح کرد:

بی برنامگی مدیران دامنگیر تولید کنندگان مس

بی برنامگی مدیران ارشد دامنگیر تولید کنندگان فعال حوزه مس شده چرا که به جای پشتیبانی صحیح و ارائه خدمات، به وضع قوانین جدید می‌پردازند. 
کد خبر : ۲۱۵۵۶۷
 
بی برنامگی مدیران دامنگیر تولید کنندگان مس
 
به گزارش بورس نیوز،محمدعلی مرادپور، مدیرعامل شرکت مس هفشجان به معضلات موجود در این صنعت اشاره داشت و گفت: نبود تدبیر و برنامه ریزی مدیران ارشد حوزه صنعت و اقتصاد کشور را می‌توان از معضلات مهمی دانست که در تمام مراحل احساس می‌شود. 

وی ادامه داد: هر کشوری متناسب با شرایط اقتصادی از مشکلات و دغدغه‌هایی رنج می‌برد که وجود مدیریت صحیح به حل آن کمک می‌کند و در کشور ما کمتر به چشم می‌خورد.

مدیرعامل شرکت مس هفشجان میزان تولید این شرکت را ۶۰ هزار مفتول در سال بیان کرد و گفت: میزان تولید ماهانه این محصول به ۵ هزار تن می‌رسد که عواملی، چون نوع مواد اولیه، تکنولوژی تولید و نوع ماشین آلات خط تولید در این امر بسیار دخیل است.

مرادپور سو مدیریت در حوزه اقتصاد و عدم وجود استراتژی مدون صنعتی را از مهمترین چالش‌های این صنعت دانست و افزود:بی برنامگی مدیران ارشد دامنگیر تولید کنندگان فعال حوزه مس شده چرا که به جای پشتیبانی صحیح و ارائه خدمات، به وضع قوانین جدید می‌پردازند. 

وی ادامه داد: از سویی دیگر نرخ نجومی تسهیلات ویژه تولید نیز در جای خود، ضربه محکمی به عرصه تولید وارد کرده است. 

مدیرعامل شرکت مس هفشجان در خصوص افزایش قیمت‌ها در بورس کالا خاطر نشان کرد: این اتفاق اصلا رضایت بخش نبوده و دلیلی بر کاهش فروش داخلی است. 

وی افزود: جهش قیمت‌ها و اعمال تحریم ها، فروش داخلی و خارجی را با مشکلات جدیدی مواجه کرده که محدودیت صادرات مفتول مس یکی از این مسائل است.

مرادپور در پایان اظهار کرد: هر صنعتگر برای ادامه فعالیت، نیازمند یک برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری است. لازم به ذکر است با وجود تغییر قیمت مواد اولیه و نوسانات نرخ ارز عملا در آینده نزدیک به ثبات قیمتی نخواهیم رسید و در چنین شرایطی برنامه‌ریزی و پیش‌بینی چشم‌انداز تولید ناممکن و دشوار خواهد بود.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر