بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
مدیرعامل "شستا" در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد:

پیش‌بینی ظرفیتی عظیم در آینده "شستا"

قیمت بسیار ارزنده بوده و در جهت "پتانسیل میان مدت"، روند سودآوری در سال گذشته و پیش بینی مجمع در خرداد ۹۹ همراه با خبر‌های خوب شرکت رایتل (به عنوان موتور محرکه در بخش بزرگی از شستا)، ظرفیتی عظیم برای پایان سهم در آینده پیش بینی می‌شود.
کد خبر : ۲۱۵۸۳۳

 

پیش بینی ظرفیتی عظیم در آینده

 

محمد رضوانی فر، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در خصوص قیمت واقعی هر سهم این شرکت به بورس نیوز گفت: با رعایت تمام متد‌های لازم جهت استخراج قیمت این مجموعه همراه با لایه‌های هلدینگی و پرتفو‌های بورسی و غیر بورسی، به نظر می‌رسد براساس گزارش‌های تامین سرمایه و کارشناسی، قیمتی منصفانه و ارزشمند تعیین شده است.


وی تصریح کرد: این قیمت بسیار ارزنده بوده و در جهت "پتانسیل میان مدت"، روند سودآوری در سال گذشته و پیش بینی مجمع در خرداد ۹۹ همراه با خبر‌های خوب شرکت رایتل (به عنوان موتور محرکه در بخش بزرگی از شستا)، ظرفیتی عظیم برای پایان سهم در آینده پیش بینی می‌شود.


رضوانی فر در خصوص تقسیم سود عنوان کرد: سیاست‌های تقسیم سود به صورت شفاف در شرکت‌ها و هلدینگ‌ها اعلام و ۹۰ درصد از سود عملیاتی و تقسیم شده است، البته به تناسب آن افزایش سرمایه صورت می‌گیرد چرا که پروژه ها، بهینه سازی خطوط، ارتقا ظرفیت‌ها و حفظ توانمندی تولید و تکنولوژی همچنان باقی است.


مدیرعامل شستا با اشاره به تجدید ارزیابی‌ها گفت: برای سال ۹۹، هفده شرکت تحت مطالعه قرار گرفته و با جمیع ملاحظات از ظرفیت قانونی تجدید ارزیابی‌ها استفاده کرده و به زودی وضعیت نهایی اطلاع رسانی خواهد شد.


رضوانی فرد در پایان با اشاره به دغدغه سهامداران در خصوص حجم مبنا اظهار داشت: با مجموعه تدابیر صورت گرفته و استفاده از ظرفیت‌های صباتامین و تامین سرمایه امین و همچنین توافق با سازمان تامین اجتماعی امید می‌رود که با روند عرضه‌های آتی و حجم مبنا تمامی دغدغه‌ها رفع شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر