بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
در ۳ ماهه نخست سال مالی بررسی شد؛

عملکردی نه چندان جذاب از "غمارگ"

شد نرخ‌های فروش روغن نباتی فروخته شده این شرکت در سه ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۹ اصلی‌ترین دلیل رشد درآمد‌ها و سودآوری این شرکت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است.
کد خبر : ۲۱۶۱۳۳

عملکردی نه چندان جذاب از

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در حالی که این روز‌ها شاهد افزایش چشمگیر تقاضا جهت خرید سهام شرکت‌های غذایی هستیم، برخی گزارش های منتشر شده از شرکت‌های این گروه حاکی از عدم ثبت عملکردی جذاب در سه ماهه‌های منتهی به اسفند ماه هستند.

در این راستا در حالی که شرکت مارگارین ۶۴۵ میلیارد ریال سود خالص در سال مالی ۱۳۹۸ محقق کرده بود در مدت سه ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۹، موفق به ثبت سود خالصی تنها ۱۰۰ میلیارد ریالی شده که این موضوع نشان از عدم ثبت عملکردی جذاب از این شرکت در این مدت دارد.

عملکردی نه چندان جذاب از

بر اساس گزارش حسابرسی نشده عملکرد سه ماهه سال مالی ۱۳۹۹ شرکت مارگارین، این شرکت موفق به فروش ۲.۹۵۳ میلیارد ریالی شده که ماحصل این میزان فروش تحقق سود خالصی ۱۰۰ میلیارد ریالی و ۱۱۹ ریالی به ازای هر سهم هستند.

عملکردی نه چندان جذاب از

همانگونه که در جدول بالا نیز قابل مشاهده بوده که رشد نرخ‌های فروش روغن نباتی فروخته شده این شرکت در سه ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۹ اصلی‌ترین دلیل رشد درآمد‌ها و سودآوری این شرکت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سود اندک ۶۸ ریالی به ازای هر سهم در دوره ۶ ماهه؛

مشهود بودن حباب قیمتی "غمارگ" علی رغم افت سنگین

ازمحل تجدید ارزیابی صورت می گیرد؛

افزایش سرمایه "غمارگ" در انتظار تایید

انتظار برای کسب سود ۵۰۰ ریالی به ازای هر سهم؛

سود ناشی از سرمایه‌گذاری‌ها بهشهر

ارسال نظر