بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
رشد فروشی که در حساب این پتروشیمی نشست؛

کاهش چشمگیر ۲.۴۰۰تنی فروش "مارون"

در هفته گذشته شاهد عرضه ۷۹۸ تن محصول پلی اتیلن سنگین در گرید‌های مختلف بودیم که با تقاضای ۲۹۴ تنی و حجم معاملات ۱۶۸ تنی مواجه شد که نسبت به هفته منتهی به ۲۷ فروردین ماه، کاهش چشمگیر ۲.۴۲۷ تنی را نشان می‌دهد.
کد خبر : ۲۱۶۵۲۷

کاهش چشمگیر ۲.۴۰۰تنی فروش

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، در هفته گذشته شاهد عرضه ۳.۸۵۰ تن محصولات پلی پروپیلن در گرید‌های مختلف از سوی شرکت پتروشیمی مارون بودیم که با تقاضای ۹.۲۴۰ تنی مشتریان و حجم معاملات ۳.۸۵۰ تنی مواجه شد.

بر اساس این گزارش، حجم معاملات این "هفته مارون" نسبت به هفته منتهی به ۲۷فروردین ماه با افزایش ۲۹۰ تنی همراه بود.

کاهش چشمگیر ۲.۴۰۰تنی فروش

قیمت میانگین هر تن پلی پروپیلن در هفته گذشته با رشد ۱۰.۶درصدی نسبت به هفته منتهی به ۲۷فروردین ماه به ۱۲۶ میلیون و ۵۲۸ هزار ریال در هر تن و ارزش معاملات این محصول در هفته گذشته به ۴۸۷ میلیارد و ۱۳۶ میلیون ریال رسید.

همچنین در هفته گذشته شاهد عرضه ۷۹۸ تن محصول پلی اتیلن سنگین در گرید‌های مختلف بودیم که با تقاضای ۲۹۴ تنی و حجم معاملات ۱۶۸ تنی مواجه شد که نسبت به هفته منتهی به ۲۷ فروردین ماه، کاهش چشمگیر ۲.۴۲۷ تنی را نشان می‌دهد.

در ادامه جدول معاملات محصولات اصلی شرکت پتروشیمی مارون در هفته گذشته و همچنین نمودار ماه‌های اخیر نرخ محصولات پلی پروپیلن این شرکت ارائه شده است.

کاهش چشمگیر ۲.۴۰۰تنی فروش

نرخ این محصول نیز با رشد ۲.۷ درصدی در مقایسه با هفته گذشته همراه بود، نرخ میانگین ثبت شده برای این محصول به ۹۱ میلیون و ۵۱۹ هزار ریال در هر تن رسید و ارزش معاملات نیز به ۱۵ میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال رسید.

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر