بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
پای تابلوی معاملات؛

چراغ سبز شاخص خاموشی ندارد

شرایط بازار سرمایه به گونه‌ای شده که بسیاری از سهم‌ها چه از نظر بنیادی و قیمتی مناسب باشند یا نباشند، رو به رشد حرکت می‌کنند و تقریبا تمام سهامداران در این شرایط از پرتفویی سبز برخوردار هستند.
کد خبر : ۲۱۶۶۸۸

حقوقی‌ها پای بنیادی‌ها ایستادند

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، اولین روز کاری هفته جاری بورس تهران با شتاب عجیب شاخص کل برای عبور از کانال ۷۵۰ هزار واحد آغاز شد و تا این لحظه بیش از ۲۳ هزار واحد بر دماسنج بازار افزوده شده و در کانال ۷۶۵ هزار واحد قرار گرفته است. ارزش معاملات نیز فراتر از ۶۷۰۰ میلیارد تومان است.

چراغ سبز شاخص خاموشی ندارد

در معاملات امروز بازار سهام، حقوقی‌ها صنایع مختلفی را در صدر لیست خرید خود قرار دادند و بر اساس آن، «ونوین» و «ومهان» را خریدار بودند و «خپارس» را نیز در تیررس خرید خود قرار داده‌اند.

چراغ سبز شاخص خاموشی ندارد

از طرف دیگر، حقوقی‌ها در معاملات «شپنا» بیشترین برآیند خروج را رسم کردند. همچنین، میل به فروش بالایی از خود در دیگر سهم‌های «بجهرم» و «پترول» نشان دادند. 

چراغ سبز شاخص خاموشی ندارد

پرعرضه‌ترین نماد امروز بازار سرمایه «رتاپ» بوده تا این لحظه و نمادهای «وشمال» و «غگل» دیگر نمادهایی هستند که عرضه های بالایی در آن ها رخ داده است.

چراغ سبز شاخص خاموشی ندارد

همچنین، هم اکنون تقاضای بسیار بالایی در نمادهای بانکی از جمله «وتجارت» شکل گرفته و پس از آن، سهام «وبصادر» و «وپارس» بیشترین میزان تقاضا را دارند.

چراغ سبز شاخص خاموشی ندارد

 
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
آیا "خپارس" قیمت‌های کمتر از ۱۰۰ تومان را خواهد دید؛

"خپارس" کارخانه‌ای مثال زدنی در زیان سازی

تغییر ترکیب هیات مدیره بعلاوه یک شفاف‌سازی بررسی شد؛

"پترول" و فروش ۱۵درصد از سهام لردگان

پای تابلوی معاملات؛

پالایشی‌ها به سقف رسیدند

ارسال نظر