بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
سود خالص این آهن‌ساز ۱۸درصد رشد داشت؛

"ارفع" و جبران عملکرد ضعیف ۹ ماهه

بهای تمام شده شرکت به دلیل افزایش نرخ خرید مواد اولیه مورد نیاز که عمدتا گندله بوده، ۴۲ درصد افزایش را نسبت به سال مالی گذشته افزایش را به همراه دارد.
کد خبر : ۲۱۷۰۲۰

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، پس از انتشار گزارش ۹ماهه‌ای ضعیف و اعلام تعدیل منفی در حدود ۱۳ درصدی سود خالص شرکت آهن و فولاد ارفع در آن مدت، اکنون گزارش سالانه این شرکت نشان از جبران شرایط و تعدیل ۱۸ درصدی سود خالص در صورت‌های مالی سالانه حسابرسی نشده دارد.

شرکت آهن و فولاد ارفع در دوره ۱۲ ماهه سال مالی ۱۳۹۸ و بر اساس گزارش حسابرسی نشده موفق به کسب سود خالص ۷.۸۸۵ میلیارد ریالی شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایشی ۱۸ درصدی را نشان می‌دهد.

جمع درآمد‌های عملیاتی محقق شده در این دوره به بیش از ۳۴.۱۰۳ میلیارد ریال رسیده که نسبت به مدت مشابه حدود ۳۰ درصد رشد داشته که این افزایش درآمد عمدتا به دلیل افزایش نرخ فروش شمش فولادی بوده چرا که میزان فروش شمش فولادی شرکت در سال مالی ۱۳۹۸ در حدود ۵۷.۰۰۰ تن کمتر از مقادیر فروش سال مالی گذشته داشته است.

همچنین بهای تمام شده شرکت به دلیل افزایش نرخ خرید مواد اولیه مورد نیاز که عمدتا گندله بوده، ۴۲ درصد افزایش را نسبت به سال مالی گذشته افزایش را به همراه دارد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مرضیه
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
سلام خواستم سهم ارفع بخرم امروز نشد چراااا....چه موقع میتونم سهام این شرکت بخرم؟