بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷
کد خبر : ۲۱۷۲۹۴

شرکت سیمان داراب در یک نگاه

 

 

به گزارش بورس‌نیوز، سیمان داراب (سهامی عام) در سال ۱۳۶۶ تاسیس و محل فعالیت اصلی آن در شهرستان داراب یکی از توابع استان فارس بوده و در تاریخ ۱۳۸۳/۱۰/۰۵ در بورس و اوراق بهادار تهران پذیرفته شده است.

*موضوع فعالیت اصلی شرکت، تأسیس کارخانجات به منظور تولید انواع سیمان و مصالح ساختمانی، اکتشاف و استخراج و بهره برداری از معادن با رعایت مقررات - تهیه و واردات ماشین آلات و دستگاه‌های مورد نیاز و لوازم و مواد اولیه و کالا‌های مجاز از داخل و خارج از کشور- توزیع و فروش و صادرات تولیدات و فرآورده‌های شرکت و هر نوع عملیات بازرگانی و صنعتی دیگر که به طور مستقیم و غیر مستقیم با موضوع شرکت مربوط باشد.

*سیمان داراب به عنوان یکی از ۴۹ شرکت قطعی واگذار شده به طرح توزیع سهام عدالت است و ۵۰% از سهام آن متعلق به مشمولین سهام عدالت می‌باشد.

*سود تقسیم شده در مجمع عمومی شرکت سیمان داراب برای عملکرد سال مالی ۱۳۹۶ متعلق به مشمولین سهام عدالت مبلغ ۴.۵ میلیارد تومان بوده است.

*مجمع عمومی عادی سالیانه مربوط به عملکرد سال مالی ۱۳۹۷ شرکت سیمان داراب برگزار و در مجمع یاد شده مبلغ ۲۷ تومان سود به ازاء هر سهم تقسیم شد که سهم مشمولین سهام عدالت از سود یاد شده مبلغ ۱۲ میلیارد تومان بوده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر