بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
کد خبر : ۲۱۷۳۱۴

به گزارش بورس‌نیوز، در راستای اطلاع‌رسانی صحیح به دارندگان سهام‌عدالت و ایجاد فضای پرسشگرانه برای فعالان تازه‌وارد و پیگیری سوالات این عزیزان، گروه رسانه‌های بورس‌نیوز اقدام به طرح سوال و پیگری برای دریافت پاسخ آن‌ها داشته تا سهامداران نسبت به آینده سهام‌عدالت و رفع ابهامات خود از این پرسش و پاسخ‌ها بهرمند شوند.

از سوی دیگر، شاید برخی از پرسش‌های سهامداران خارج از سوالات مطرح شده باشد که می‌توان با درج آن در قسمت نظرات کاربران در پایین همین صفحه، سوال خود را مطرح نموده تا خبرنگاران و کارشناسان بورس‌نیوز سریعا اقدام به پرسش‌گری از مسئولان مربوطه و حتی از شرکت‌های ورودی به بازارسرمایه را داشته تا خیال سهامداران «سهام عدالت» از هر سو برای ورود به این بازار سرمایه‌گذاری راحت باشد.

سهامداران می‌توان پاسخ پرسش‌های متداولی همچون در حیطه «اطلاعات هویتی و خانواری مشمولین سهام عدالت»، «عضویت مشمولین سهام عدالت و شرایط آن»، «خريد و فروش، ارزش سهام ودريافت سود» «پرداخت سود سهام عدالت» و «سهام عدالت متوفیان» را در پایین مشاهده نمایند.

۱) چگونه می‌توان اطلاع حاصل نمود که شخص متوفی مشمول طرح سهام عدالت بوده است یا خیر؟
وراث قانونی می‌توانند جهت اطلاع از وضعیت سهام عدالت متوفیان به نشانی اینترنتی samanese.ir مراجعه و با ورود اطلاعات هویتی متوفی از مشمول بودن وی کسب اطلاع نمایند و صورت وضعیت دارایی سهام عدالت مربوط را مشاهده کنند.

۲) تقسیم سهام عدالت مشمولان متوفی بین وراث قانونی چگونه انجام می‌شود؟
وراث قانونی مشمولان متوفی می‌توانند با مراجعه به یکی از دفاتر منتخب پیشخوان خدمات الکترونیک دولت (نشانی آن‌ها در اینجا قابل مشاهده است) و با ارائه مدارک لازم و امضای تقسیم‌نامه سهام عدالت نسبت به تقسیم سهام عدالت و منافع آن اقدام نمایند.
بدیهی است تا زمانی که کلیه وراث قانونی نسبت به تامین مدارک لازم و امضای تقسیم‌نامه سهام عدالت اقدام ننمایند، درخواست تقسیم ترتیب اثرداده نخواهد شد و چنانچه یک یا چند نفر از وراث نتوانند در دفاتر پیشخوان حضور بهم رسانند یا ارائه مدرک نمایند انجام خدمات سایر وراث نیز امکان پذیر نمی‌باشد.

۳) مدارک لازم برای ارائه به دفاتر پیشخوان خدمات الکترونیک دولت جهت تقسیم سهام عدالت متوفیان چیست؟
الف- کدملی و تاریخ تولد متوفی
ب- اصل کارت ملی وراث قانونی
پ- اصل گواهی حصر وراثت شخص متوفی
ت- شماره شبای بانکی وراث
ث- نشانی و کدپستی محل اقامت یکی از وراث

۴) آیا وراث می‌توانند سهام شخص متوفی را به شخص ثالث خارج از وراث قانونی نیز منتقل نمایند؟
وراث قانونی صرفا می‌توانند قدرالسهم خود را تنها به کسانی که نام و مشخصات ایشان در گواهی حصر وراثت شخص متوفی بعنوان وارث ذکر شده انتقال دهند و بذل و انتقال یا هرنوع واگذاری آن به اشخاص دیگر امکان پذیر نمی‌باشد.

۵) آیا امضای تقسیم نامه سهام عدالت می‌تواند توسط وکیل، قیم، ولی یا کفیل وراث قانونی انجام شود؟
بلی. وراث می‌توانند نسبت به تعیین وکیل قانونی اقدام کرده و وکلای قانونی وراث با ارائه وکالتنامه رسمی و محضری، امکان مراجعه به دفاتر منتخب پیشخوان خدمات الکترونیک دولت و امضای تقسیم‌نامه سهام عدالت را به جای شخص وارث خواهند داشت. همچنین این اقدام در مورد قیم یا، ولی و کفیل اشخاص نیز امکان‌پذیر است.

۶) آیا مهلتی (سقف زمانی) برای مراجعه وراث قانونی به دفاتر پیشخوان خدمات الکترونیک دولت تعیین شده است؟
خیر. هنوز سقفی تعیین نشده است لیکن به تمامی ذینفعان (وراث قانونی) توصیه می‌شود در اسرع وقت به این دفاتر مراجعه و خدمات لازم را اخذ کنند.

۷) تکلیف وراث پس از حضور در دفاتر منتخب پیشخوان خدمات الکترونیک دولت و انجام کار و تقسیم سهام چیست؟
وراث تکلیف دیگری ندارند و به عنوان سهامدار سهام عدالت می‌توانند از منافع سهام و سود آن که به حساب آنان واریز می‌شود، برخوردار شوند و صرفا به اطلاعیه‌های بعدی سازمان خصوصی سازی در خصوص سهام عدالت توجه نمایند.

۹) سود سهام عدالت در چه زمانی به حساب مشمولین واریز می‌شود؟
سازمان خصوصی‌سازی پس از وصول سود مصوب شرکت‌های سرمایه پذیر و محاسبه مبلغ سود هر مشمول، نسبت به واریز آن به شماره شبای تایید شده در سامانه سهام عدالت اقدام می‌نماید. بدیهی است مبلغ سود مشمولانی که شماره شبای تایید شده در سامانه سهام عدالت ندارند به حساب بستانکاری ایشان منظور شده است.

۱۰) آیا امکان ثبت شماره شبای بانکی وجود دارد؟
به استناد مصوبه شورای عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی آخرین مهلت ثبت شماره شبا پایان مهرماه ۱۳۹۷ بوده است. در صورت صدور مجوز جدید به منظور ثبت شماره شبای بانکی مراتب از طریق رسانه‌های عمومی اطلاع رسانی خواهد شد.


۱۱) چگونه می‌توان از واریز یا عدم واریز سود به حساب افراد مطلع شد؟
در صورتی که در سامانه مبلغی به عنوان واریز سود درج شده است بایستی ضمن مراجعه به شعب بانک مربوطه پرینت حساب از تاریخ قید شده به عنوان «ارسال به بانک» تا حداقل ۳ ماه بعد را دریافت و کنترل کرد. در صورت اطمینان از عدم واریز وجه تخصیصی، پرینت حساب جهت بررسی و کنترل بیشتر به شماره ۰۲۱۸۸۰۸۵۶۶۷ فکس گردد.

۱۲) آیا امکان تغییر شماره شبای ثبت شده در سامانه وجود دارد؟
در شرایط عادی امکان تغییر شماره شبای بانکی مشمولین وجود ندارد. صرفاً در صورت بستن حساب بانکی قبلی، ارسال یک دوره پرداخت سود به حساب مذکور و اعلام بانک عامل مبنی بر عدم امکان واریز وجه به حساب مورد نظر او سامانه امکان ثبت شماره شبای جدید را فراهم می‌نماید.

۱۳) آیا معامله نمودن سهام عدالت امکان پذیر است؟
هرگونه معامله برگه سهام عدالت ممنوع و فاقد اعتبار است. در بانک اطلاعاتی مشمولان سهام عدالت فقط ثبت نام شدگان قطعی، سهامدار نهایی سهام عدالت محسوب می‌شوند و هرگونه جابجایی مالکیت و هر نوع معامله سهام و یا خرید و فروش برگه‌های در دست مشمولین غیر قانونی و بلااثر است.

۱۴) زمان آزاد سازی و معاملاتی شدن سهام عدالت چه وقت خواهد بود و نحوه معامله آن چگونه است؟
آزاد سازی و معاملاتی شدن سهام عدالت نیاز به مجوز مراجع ذیصلاح قانونی دارد. زمان و نحوه معاملات سهام عدالت متعاقباً به صورت گسترده به عموم مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

۱۵) آیا در زمان آزاد سازی سهام عدالت، برگه‌های عضویت در اختیار مشمولین قابل خرید و فروش است؟
برگه‌های عضویت فاقد هرگونه ارزش می‌باشد و مبین عضویت در طرح سهام عدالت نیست.

۱۶) ارزش سهام تخصیص یافته به هر نفر چقدر است؟
ارزش اولیه سهام متعلق به هر شخص مطابق مقررات مربوط تخصیص پیدا کرده و مشمولان می‌توانند صورت حساب خود را از طریق نشانی samanese.ir مشاهده نمایند. بدیهی است ارزش روز سهام متعلق هم اکنون بیش از میزان ارزش اولیه بوده و هم اکنون در صورتحساب این افراد موجود در آدرس اینترنتی samanese.ir قابل مشاهده است.

۱۷) ارزش روز سهام تخصیص یافته به هر نفر از مشمولین چه مبلغی است؟
ارزش روز سهام متناسب با افزایش یا کاهش ارزش سهام شرکت‌های سرمایه پذیر در بورس و فرابورس در نوسان است. در هر صورت درحال حاضر ارزش روز این سهام بیش از ارزش زمان واگذاری (تخصیص اولیه) است.

۱۸) چگونه افراد می‌توانند مطمئن شوند که مشمول سهام عدالت هستند؟
کلیه افراد می‌توانند از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی samanese.ir و ورود مشخصات هویتی خود، ضمن اطلاع از مشمول بودن، صورتحساب خود را مشاهده نمایند.

۱۹) کدام اقشار جامعه جزو واجدین شرایط دریافت سهام عدالت بوده اند؟
فهرست اقشاری از جامعه که در ۱۰ سال گذشته واجد شرایط دریافت سهام عدالت شده اند به همراه تعداد ثبت نام شدگان هر یک از این اقشار، در پایگاه اطلاع رسانی سهام عدالت به نشانی اینترنتی news.samanese.ir منوی "سهام عدالت" قابل مشاهده است.

۲۰) افراد جامانده و کسانی که تا کنون برای سهام عدالت ثبت نام نکرده اند چگونه می‌توانند مشمول دریافت سهام عدالت شوند؟
در حال حاضر به دلیل عدم وجود مجوز قانونی، ثبت نام و تخصیص سهام عدالت به افراد جدید میسر نمی‌باشد. بدیهی است درصورت صدور مجوز‌های قانونی لازم به منظور ثبت نام متقاضیان دریافت سهام عدالت، مراتب به اطلاع عموم خواهد رسید.

۲۱) آیا افرادی که با وجود ثبت نام اولیه، در زمان مقرر در تعاونی‌های سهام عدالت شهرستان‌ها ثبت نام نهایی نشده اند، مشمول سهام عدالت محسوب می‌شوند؟
فقط کسانی که در شرکت‌های تعاونی شهرستانی ثبت نام نهایی شده اند و نامشان از طریق شرکت‌های مذکور به سازمان خصوصی سازی ارسال و در آدرس اینترنتی samanese.ir درج شده است مشمول نهایی سهام عدالت هستند و ثبت نام اولیه و یا داشتن دعوتنامه دلیل بر ثبت نام نهایی، نمی‌باشد.

۲۲) آیا ثبت نام شدگان فوت شده کماکان مشمول سهام عدالت هستند؟
بلی؛ ثبت نام شدگان نهائی در صورت فوت نیز جزو مشولین سهام عدالت هستند و وراث قانونی آن‌ها می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی samanese.ir اطلاعات لازم را جهت اقدامات بعدی کسب و ضمن مراجعه به دفاتر منتخب پیشخوان دولت، موجود در آدرس اینترنتی مذکور، نسبت به تقسیم و تسهیم سهام شخص متوفی بین وراث قانونی ایشان اقدام نمایند.

۲۳) تکلیف پرونده متوفیانی که یک یا چند تن از وراث ایشان فوت کرده و یا حضور ندارند؛ چیست؟
در حال حاضر فقط پرونده متوفیانی که تمامی وراث آن‌ها در قید حیات و حاضر می‌باشند، قابل بررسی و اقدام است. درصورت ایجاد امکان بررسی پرونده این دسته از متوفیان مراتب به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

۲۴) در صورت مفقودی برگه عضویت سهام عدالت چه اقدامی باید انجام داد؟
هیچ لزومی به در اختیار داشتن برگه عضویت سهام عدالت نیست و این برگه فاقد کاربرد و ارزش می‌باشد. مشمولین سهام عدالت با مراجعه به آدرس اینترنتی samanese.ir می‌توانند از وضعیت عضویت و سهامداری خود مطلع شوند.

۲۵) چنانچه اطلاعات هویتی (شناسنامه ای) مشمولین سهام عدالت از تاریخ ثبت نام قطعی تاکنون تغییر یافته باشد، چه اقدامی باید انجام شود؟
آخرین اطلاعات هویتی و اصلاحات شناسنامه‌ای تا دی ماه ۱۳۹۵ از سازمان ثبت احوال کشور دریافت و در بانک اطلاعات سازمان خصوصی سازی اعمال شده است. این مشخصات نهایی، مبنای عضویت و سهامداری مشمولین است.

در صورت تغییر اطلاعات هویتی افراد پس از تاریخ فوق، لازم است جهت اعمال تغییرات و اصلاح بانک اطلاعاتی با تلفن شماره ۰۲۱۸۳۳۳۸ دفتر امور سهام عدالت تماس حاصل فرمایند.

۲۶) در صورت تغییر تعداد خانوار (بعد خانوار) نسبت به زمان ثبت نام یا تغییر شرایط خانوار ناشی از تولد، ازدواج و فوت چه اقدامی باید نمود؟
اقدام خاصی لازم نیست. تخصیص سهام عدالت بر مبنای بعد خانوار در زمان ثبت نام صورت گرفته است و ازدواج، طلاق و فوت تأثیری در شرایط و مبلغ سهامداری مشمولین ندارد. همچنین متولدین بعد از تاریخ ثبت نام خانوار‌ها نیز مشمول سهام عدالت نمی‌باشند.

۲۷) خانوار‌هایی که در قالب یکی از اقشار نظیر روستائیان یا مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) ثبت نام نموده اند، ولی اکنون جزو آن اقشار نیستند (مثلاً دیگر در روستا زندگی نمی‌کنند یا مدد جوی کمیته امداد نیستند)، کماکان سهامدار هستند یا خیر و باید چه اقدامی انجام دهند؟
ملاک سهامداری افراد و خانوار‌ها قطعی شدن ثبت نام آن‌ها در طرح سهام عدالت است و تغییر وضعیت افراد و خانوار‌ها تاثیری در سهامداری مشمولین ندارد.

۲۸) چرا برخی از افرادی که در سال‌های گذشته جزو اقشار مددجوی نهاد‌های حمایتی ثبت نام شده اند در حال حاضر از تخفیف ۵۰ درصدی برخوردار نیستند؟
ملاک تعلق تخفیف ۵۰ درصدی تحت پوشش بودن مشمولان در نهاد‌های حمایتی در زمان تهیه صورتحساب نهایی (دی ماه ۱۳۹۵) بوده که مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در صورتحساب مشمولان اعمال شده است.

ضمنا می‌توانید برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱۸۳۳۳۸ تماس حاصل فرمائید.

چه تعداد از سهامداران عدالت سود دریافت نکردند؟

حدود دو میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از افراد در قید حیات هستند، اما شماره شبای معتبر از آن‌ها وجود نداشته که بتوان سود را برای آنان واریز کرد.

فروش سهام عدالت چه زمانی اتفاق می افتد؟

در روش مستقیم فروش سهام عدالت روش‌های مختلفی در حال بررسی است، ولی تاکنون جمع‌بندی نهایی انجام نشده است. حتما باید شرایط بازار در نظر گرفته شود، شاید اکنون یک ثبات نسبی در بازار داشته باشیم، اما حجم معاملات به آن شکل نیست که یک فشار فروشی مانند سهام عدالت نیز بر آن اضافه شود.

جاماندگان سهام عدالت چندنفر هستند؟

پیش بینی می‌کنیم ۴ میلیون نفر جاماندگان افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد باشند و گروه‌های بعدی اولویت دار نیز کارگران، کارمندان و ... هستند و احتمالا تا اواسط تابستان آیین نامه فراخوان ثبت نام سهام عدالت در کشور اعلام بشود.

ارزش سبد یک میلیون تومانی سهام عدالت چقدر است؟

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۴۶۴هزار تومان، ۲۷ میلیون و ۲۴۴هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۴۰۶هزار تومان رسید.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۶۷۸هزار تومان رسید.

۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت چقدر شد؟

ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۸۲۸هزار تومان رسیده است.

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت چقدر شد؟

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۷۸۹هزار تومان، ۲۷ میلیون و ۸۶۴هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۷۱۲هزار تومان رسید.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۸۷۳هزار تومان رسیده است.

جاماندگان سهام عدالت چه زمانی سود می گیرند؟

سود سهام جاماندگان سهام عدالت در نیمه دوم تیرماه بحساب آن‌ها واریز می‌شود.

سامانه انتقال سهام عدالت به وراث از چه زمانی فال می شود؟
پیش‌بینی‌ها و هماهنگی‌ها نشان می‌دهد که بتوانیم سامانه انتقال سهام عدالت به وراث را تا شهریور ۱۴۰۱ کلید بزنیم.
 
چه کسانی سهام عدالت می گیرند؟

بر اساس قانون بودجه سال ۱۴۰۱ قرار است، به جاماندگان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی، سهام عدالت اختصاص پیدا کند.

 

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی چقدر شد؟

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۷۲۹هزار تومان، ۲۷ میلیون و ۷۴۴هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۶۵۳هزار تومان رسید.

ارزش سهام عدالت چقدر کاهش یافت؟

در پایان معاملات روز گذشته بازار سرمایه، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز قبل از آن ۲درصد کاهش یافت.

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۴۶۴هزار تومان، ۲۷ میلیون و ۲۴۶هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۴۰۸هزار تومان رسید.

 

ارزش روز سهام عدالت چقدر شد؟

ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۵درصد افزایش یافت.

بر این اساس، ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۲۹۰هزار تومان، ۲۶ میلیون و ۹۱۹هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۲۴۸هزار تومان رسید.

ارزش سهام عدالت یک میلیون تومانی چقدر شد؟

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۳۵۷هزار تومان، ۲۷ میلیون و ۴۶هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۳۰۹هزار تومان رسید.

تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت بر عهده چه کسی است؟

تصمیم گیرنده اصلی در خصوص تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت، مربوط به وزارت اقتصاد و دارایی است، وزارت اقتصاد باید مشخص کند، سهام کدام شرکت‌ها و به چه ترتیبی قابلیت واگذاری دارد، کلیت دولت هم باید در این خصوص تصمیم بگیرد.

ارزش سهام عدالت چقدر افزایش یافت؟

در پایان معاملات روز جاری در بازار سرمایه، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز چهارشنبه (۲۴ فروردین ماه)، یک درصد افزایش یافت.

ارزش یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت چقئر شد؟

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۳ میلیون و ۷۹۳هزار تومان، ۲۵ میلیون و ۹۸۱هزار تومان و ۱۲ میلیون و ۷۸۴هزار تومان رسید.

ارزش سبد قابل فروش سهام عدالت چقدر شد؟

ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۳۶۴هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت چقدر افزایش یافت؟

ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۲درصد افزایش یافت.

ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۵۳۹هزار تومان رسیده است.

میزان سود سهام عدالت سهامداران چقدر است؟

سود سهام عدالت بیش از ۴۳ میلیون مشمول سهام عدالتی که سجامی شده‌اند و یا شماره شبای بانکی خود را در سامانه سهام عدالت ثبت کرده‌اند با همکاری شبکه بانکی تا پایان امشب پرداخت می‌شود.

مشمولانی که ارزش اولیه سهام آن‌ها ۴۹۲ هزار تومان است حدود ۵۳۲ هزار تومان، مشمولانی که ارزش اولیه سهام آن‌ها ۵۳۲ هزار تومان است، حدود ۵۷۵ هزار تومان و مشمولانی که ارزش اولیه سهام آن‌ها یک میلیون تومان است نیز حدود یک میلیون تومان سود دریافت خواهند کرد.

سود سهام عدالت در سال جاری چقدر است؟

سود سهام عدالت در سال جاری بیش از دو و نیم برابر آخرین پرداخت است که هر نفر بین ۵۳۰ تا ۵۵۰ هزار تومان خواهد بود و یک خانوار چهار نفره معادل دو میلیون تومان دریافت خواهد کرد.

ارزش سهام عدالت در روز جاری چقدر شد؟

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۵۳۲هزار تومان، ۲۱ میلیون و ۷۲۳هزار تومان و ۱۰ میلیون و ۶۹۰هزار تومان رسید.

وراث سهامداران سهام عدالت چه زمانی سود می گیرند؟

همزمان با انتقال قهری سهام عدالت به وراث سود سال مالی ۹۸ و ۹۹ هم به صورت یکجا به حساب ورثه واریز خواهد شد.

با انتقال قهری سهام عدالت به ورثه، این امکان برای پرداخت سود سنوات گذشته وراث برای سازمان خصوصی‌سازی هم فراهم خواهد شد.

روشهای اصلاح شماره شبای بانکی برای دریافت سود سهام عدالت کدامند؟

ثبت نام و احراز هویت در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (sejam.ir) و درج شماره شبای معتبر در سایت sahamedalat.ir، دو روشی است که مشمولان سهام عدالت می‌توانند شماره شبای بانکی خود را اصلاح کنند.

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی چقدر شد؟

در پایان معاملات روز چهارشنبه هفته گذشته ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۱۵۸هزار تومان، ۲۲ میلیون و ۹۰۳هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۲۷۱هزار تومان رسید.

ارزش سبد عدالت یک میلیون تومانی چقدر شد؟

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۵۲۷هزار تومان، ۲۱ میلیون و ۷۱۸هزار تومان و ۱۰ میلیون و ۶۹۱هزار تومان رسید.

ارزش ۶۰درصد قابل فروش سهام عدالت چقدر شد؟

ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۲۵۲هزار تومان رسیده است.

 

در پایان معاملات روز گذشته بازار سرمایه ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات روز گذشته بازار سرمایه ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز چهارشنبه (۱۵ دی ماه)، ۰.۱درصد افزایش یافت.

بر این اساس، ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۳۸۶هزار تومان، ۲۳ میلیون و ۳۳۴هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۴۸۷هزار تومان رسید.

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت چقدر است؟

در معاملات روز گذشته ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۷۷۲هزار تومان، ۲۴ میلیون و ۶۰هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۸۴۴هزار تومان رسید.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۶۶۳هزار تومان رسیده است.

مبلغ سبد قابل فروش سهام عدالت چقدر شد؟

ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۸۶۳هزار تومان رسیده است.

ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی چقدر شد؟
در پایان معاملات روز گذشته بازار سرمایه ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۲.۴درصد کاهش یافت.
 
احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۸هزار تومان رسیده است.
ارزش سبد یک میلیون تومانی سهام عدالت چقدر است؟

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۸۷۶هزار تومان، ۲۲ میلیون و ۳۷۳هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۱۲هزار تومان رسید.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز چهارشنبه هقته گذشته، ۰.۱درصد کاهش یافت.

 

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت چقدر شد؟

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۶۳هزار تومان، ۲۲ میلیون و ۷۲۶هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۱۸۶هزار تومان رسید.

باقیمانده سود سهام عدالت چگونه چگونه پرداخت می شود؟

حدود ۹۴ درصد از سود سهام عدالت به صورت نقدی به مردم پرداخت شده و تکلیف مابقی نیز به این صورت است که حدود ۴ درصد از آن به سبب افزایش سرمایه شرکت گل گهر سیرجان به تعداد سهام مردم افزوده شده و حدود ۲ درصد دیگر نیز به علت پرداخت نکردن سود از سوی شرکت مخابرات واریز نشده که در این مورد سازمان بورس از طریق مراجع حقوقی در راستای اخذ سود از شرکت مخابرات اقدام کرده، اما تاکنون این شرکت از واریز این وجوه سرپیچی کرده است.

میزان ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات روز گذشته بازار سرمایه، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز چهارشنبه (٢۶ آبان ماه)، ٢.٧درصد کاهش یافت.

ارزش سبد سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات روز گذشته، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز قبل از آن، ۳.۱درصد کاهش یافت. ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۸۵۲هزار تومان و ۲۴ میلیون و ۲۱۱هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۹۱۷هزار تومان رسید.

ارزش سهام عدالت چقدر افزایش یافت؟

در پایان معاملات روز گذشته بازار سرمایه ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز قبل از آن یک درصد افزایش یافت.

ارزش سبد ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت چقدر است؟

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۳ میلیون و ۳۷۲هزار تومان، ۲۵ میلیون و ۱۸۶هزار تومان و ۱۲ میلیون و ۳۹۴هزار تومان رسید.

اولویت واگذاری سهام عدالت جاماندگان با چه گروهی است؟

در مرحله نخست اولویت واگذاری سهام عدالت به جاماندگان دهک‌های پایین جامعه تحت پوشش کمیته امداد، سازمان بهزیستی و رزمندگان و ایثارگران است.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات روز گذشته بازار سرمایه، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز چهارشنبه (۵ آبان ماه)، ١.٣درصد کاهش یافت.

چند میلیون نفر جاماندگان سهام عدالت هستند؟

در بخش اول افرادی هستند که در ابتدا فرم پر کرده و ثبت‌نام هم کرده بودند، اما الآن جزو مشمولین نیستند که حدود دومیلیون نفر می‌شوند. در بخش بعدی طبق آمار سازمان بهزیستی و کمیته امداد حدود یک‌میلیون و ۴۰۰ هزار خانوار از سهام عدالت جا مانده‌اند. برآورد این است که در کل حدود ۱۰ میلیون نفر از جاماندگان سهام عدالت هستند.

روند افزایشی سهام عدالت چگونه است؟

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۳ میلیون و ۳۷۰هزار تومان، ۲۵ میلیون و ۱۸۴هزار تومان و ۱۲ میلیون و ۳۹۵هزار تومان رسید.

ارزش سهام عدالت چقدر افزایش یافت؟

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز چهارشنبه (۲۱ مهرماه)، ۲.۵درصد افزایش یافت.

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۳ میلیون و ۳۵۳هزار تومان، ۲۵ میلیون و ۱۵۲هزار تومان و ۱۲ میلیون و ۳۸۰هزار تومان رسید.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۰.۱درصد کاهش یافت. ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۱۴۴هزار تومان رسیده است.

ارزش سبد یک میلیون تومانی چقدر شد؟

در پایان معاملات روز گذشته بازار سرمایه، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز چهارشنبه (۱۴ مهرماه)، ۱.۳درصد کاهش یافت.

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۳ میلیون و ۶۵۶هزار تومان و ۲۵ میلیون و ۷۲۲هزار تومان رسید.

ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت چقدر است؟
در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۴درصد افزایش یافت.
 
ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸میلیون و ۳۰۲هزار تومان رسیده است.
ارزش سهام عدالت چقدر رشد داشت؟

در پایان معاملات روز گذشته بازار سرمایه، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز قبل از آن، ۲درصد افزایش یافت. ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۱۸۷هزار تومان رسیده است.

ارزش سبد یک میلیون تومانی سهام عدالت چقدر شد؟
ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۳ میلیون و ۱۷۵هزار تومان و ۲۴ میلیون و ۸۱۸هزار تومان رسید.
تعیین تکلیف سهام عدالت جاماندگان به کجا رسید؟

بحث تعیین تکلیف سهام عدالت جاماندگان در حال حاضر موضوع مجلس و دولت بوده و در سطح حاکمیتی باید درباره جاماندگان سهام عدالت تصمیم‌گیری شود و موضوع سازمان بورس نیست.

ارزش سهام عدالت ۵۳۲هزار تومانی چقدر شد؟

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۷۱۹هزار تومان و ۲۳ میلیون و ۹۵۹هزار تومان رسید.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات روز گذشته بازار سرمایه، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز قبل ازآن ۶درصد کاهش یافت. ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۹۲۶هزار تومان و ۲۴ میلیون و ۳۴۹هزار تومان رسید.

موضوع ارائه سهام به جاماندگان سهام عدالت به کجا رسید؟

با توجه به اینکه ارائه سهام عدالت به جاماندگان دارای بار مالی است؛ بنابراین دولت باید پیگیر این موضوع باشد و مجلس نمی‌تواند قبل از تصمیمات اتخاذ شده از سوی دولت اقدامی انجام دهد. یکی از خواسته‌های مجلس از زمان روی کار آمدن دولت جدید تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت است.

ارزش معاملات سهام عدالت در روز گذشته چقدر شد؟

در پایان معاملات روز گذشته بازار سرمایه، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز قبل از آن ، ۱.۴درصد کاهش یافت.

باقیمانده سهام عدالت چه زمانی آزاد می شود؟

۴۰ درصد باقیمانده سهام عدالت در آینده آزادسازی می‌شود. بخشی از عدم پرداخت سود سهام عدالت ناشی از افزایش سرمایه شرکت‌ها بود و در این میان با شرکت‌هایی که سود خود را پرداخت نکرده اند به طور حتم از نظر انضباطی برخورد می‌شود.

ارزش سهام عدالت در روز جاری چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۵.٣درصد کاهش یافت.

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات روز گذشته بازار سرمایه ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز چهارشنبه ۱.۶درصد افزایش یافت.

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۸۲۱هزار تومان و ۲۷ میلیون و ۹۱۷هزار تومان رسید.

فرصت لغو فروش سهام عدالت تا چه زمانی است؟

شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) با انتشار اطلاعیه‌ای از امکان لغو فروش سهام عدالت تا پایان هفته خبر داد.

ارزش سهام عدالت چقدر افزایش یافت؟

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۴۴۸هزار تومان و ۲۷ میلیون و ۲۱۲هزار تومان رسید.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۶۶۸هزار تومان رسیده است.

آیا انصراف از درخواست فروش سهام عدالت امکان پذیر است؟

افراد می‌توانند درخواست فروش سهام عدالت خود را با مراجعه به کارگزاری یا بانکی که درخواست خود را ثبت کردند، لغو کنند. 

همچنین افراد می‌توانند با مراجعه به وب سایت sahamedalat.ir و استفاده از گزینه انصراف، نسبت به انصراف از فروش سهام عدالتی که درخواست آن را قبلا ثبت کردند، اقدام کنند.

ارزش سهام عدالت یک میلیون و ۵۳۲هزار تومانی چقدر شد؟

در پایان معاملات این هفته بازار سرمایه، ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۱۳۰هزار تومان و ۲۶ میلیون و ۶۱۳هزار تومان رسید.

ارزش فروش سهام عدالت ۵۳۲هزار تومانی چقدر شد؟

ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۲۳۷هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت در روز گذشته چقدر شد؟

در پایان معاملات روز گذشته بازار سرمایه، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۹درصد افزایش یافت.

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی چقدر شد؟

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۷۸۶هزار تومان و ۲۴ میلیون و ۸۴هزار تومان رسید.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۶۷۱هزار تومان رسیده است.

ارزش یک میلیون تومانی سهام عدالت چقدر شد؟

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۸۶۵هزار تومان و ۲۲ میلیون و ۳۵۸هزار تومان رسید.

ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سهام عدالت چقدر است؟

ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۱۳۱هزار تومان رسیده است.

آزادسازی ۴۰ درصد باقیمانده سهام عدالت چه زمانی صورت می گیرد؟

تا زمانی که طراحی‌های لازم برای عدم تاثیر منفی این اقدامات بر بازار به پایان نرسد هیچ تصمیمی برای آزادسازی ۴۰ درصد باقیمانده سهام عدالت اتخاذ نمی‌شود، اما بعد از طراحی ابزار‌های لازم، این اقدام به تدریج به مرحله اجرا خواهد رسید.

امروز ارزش سهام عدالت چقدر افزایش یافت؟

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۰.۶درصد افزایش یافت.

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۷۵۵هزار تومان و ۲۲ میلیون و ۱۵۰هزار تومان رسید.

آیا امکان انتقال سهام عدالت فوت شدگان به وراث وجود دارد؟

با توجه به تعداد سه میلیون نفری از فوت‌شدگان سهام عدالت، امکان اینکه عملیات قهری آنان به صورت دستی انجام و سهام را به وارثان انتقال داد، وجود ندارد. با برگزاری جلسات متعدد سامانه‌ای به‌منظور انتقال سهام افراد فوت شده به وارثان آنان ایجاد خواهد شد.

میزان ارزش سهام عدالت یک میلیون تومانی چقدر شد؟

در پایان معاملات این هفته بازار سرمایه، ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۷۳۷هزار تومان و ۲۲ میلیون و ۱۱۵هزار تومان رسید.

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت چقدر شد؟

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۷۸۱هزار تومان و ۲۲ میلیون و ۱۹۷هزار تومان رسید. ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۶۸هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش سهام عدالت درمقایسه با چهارشنبه (۱۶ تیرماه)، ۱.۳درصد کاهش یافت.

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۳۸۰هزار تومان و ۲۱ میلیون و ۴۴۱هزار تومان رسید.

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۰.۲درصد کاهش یافت. ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱میلیون و ۵۲۷هزار تومان و ۲۱ میلیون و ۷۱۶هزار تومان رسید.

امروز، ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۲.۹درصد افزایش یافت.

واریز سود سهام عدالت چه زمانی است؟

 

قرار بود نام اسامی شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز نکرده بودند تا پایان هفته گذشته اعلام شود، اما این اتفاق نیفتاد. تا آخر هفته جاری هم اسامی اعلام می‌شود و هم سود به حساب مشمولان واریز خواهد شد.

سود سهام عدالت چه زمانی پرداخت می شود؟

سود سهام عدالت تا چند روز آینده پرداخت می‌شود، با این توضیح که بخش کوچکی از این سود به دلیل اینکه شرکت‌های سرمایه‌پذیر افزایش سرمایه داشتند، به نفع مشمولان سهام عدالت بود تا در افزایش سرمایه شرکت کنند و سهام ارزشمند آن شرکت‌ها را بگیرند؛ بنابراین اجازه دادیم تا سود در افزایش سرمایه مصرف شود.

سبد قابل فروش سهام عدالت چقدر ارزش دارد؟

ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۸۰۴هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام یک میلیون تومانی چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۰.۵درصد کاهش یافت.

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱میلیون و ۲۹۱هزار تومان و ۲۱میلیون و ۲۶۹هزار تومان رسید.

مبلغ تسهیلات به سهامداران عدالت مشخص شد

بانک مرکزی شیوه نامه اعطای کارت رفاهی و تامین مالی زنجیره تولید را به بانک‌ها ابلاغ کرد. سقف فردی اعتبار قابل اعطا به مشتری در این طرح حداکثر مبلغ ۷ میلیون تومان است.

 

در معاملات روز جاری ارزش سهام عدالت چقدر افزایش یافت؟

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۳درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰ میلیون و ۶۶۸هزار تومان و ۲۰ میلیون و ۹۵هزار تومان رسید.

ارزش ۶۰درصد قابل فروش سهام عدالت چقدر است؟

ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۳۷۹هزار تومان رسیده است.

سهام عدالت چقدر افزایش یافت؟

در پایان معاملات روز گذشته بازار سرمایه، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز قبل ازآن، ۰.۲ درصد افزایش یافت.

ارزش سبد یک میلیون تومانی سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات روز گذشته بازار سرمایه، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز قبل از آن، ۰.۷درصد کاهش یافت.

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰ میلیون و ۳۱۲هزار تومان و ۱۹ میلیون و ۴۲۶هزار تومان رسید.

مبلغ وام سهام عدالت چقدر است؟

مبلغ مشخص نیست. درواقع متقاضیان ۵۰ درصد ارزش قابل معامله سهام عدالت را وام دریافت می‌کنند. به عبارت دیگر ۶۰ درصد سهام عدالت قابل معامله بوده و متقاضیان ۵۰ درصد از این ۶۰ درصد را وام دریافت می‌کنند. مبلغ آن نیز با توجه به شرایط بازار و روند صعودی یا نزولی بازار، متغیر و افزایشی و کاهشی است. این فرایند برای سهامداران مستقیم و غیرمستقیم سهام عدالت صدق می‌کند.

در پایان معاملات امروز ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

ر پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۰.۸درصد کاهش یافت و  ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰ میلیون و ۴۴۷هزار تومان و ۱۹ میلیون و ۶۷۹هزار تومان رسید.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات روزگذشته بازار سرمایه، ارزش سهام عدالت درمقایسه با چهارشنبه (۱۲ خردادماه)، ۰.۶درصد افزایش یافت.

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت چقدر شد؟

ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، یک درصد افزایش یافت.

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰ میلیون و ۴۳۶هزار تومان و ۱۹ میلیون و ۶۵۹هزار تومان رسید.

مرحله دوم سود سهام عدالت چه زمانی پرداخت می شود؟

 براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته مرحله دوم سود سهام عدالت تا قبل از عید قربان پرداخت خواهد شد.

ارزش ۶۰درصد سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت چقدر شد؟

ارزش ۶۰درصد سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۲۳۰هزار تومان رسیده است.

چند نفر کارت اعتباری سهام عدالت را دریافت کردند؟

از بهمن سال گذشته امکان صدور کارت اعتباری سهام عدالت فراهم شده و تاکنون سه بانک این کارت را برای متقاضیان صادر می‌کنند که طبق اعلام بانک‌های مربوطه، تاکنون بیش از ۷۲ هزار نفر کارت اعتباری سهام عدالت را دریافت کرده‌اند.

ارزش سهام عدالت چقدر کاهش یافت؟

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۱.۶درصد کاهش یافت.

ارزش سهام عدالت چقدر افزایش یافت؟

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۰.۲درصد افزایش یافت.

سهام یک میلیون تومانی چقدر ارزش دارد؟

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۱۷۰هزار تومان و ۲۰ میلیون و ۴۰هزار تومان رسید.

ارزش سهام عدالت قابل فروش چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۱.۳درصد افزایش یافت.

برای فروش عمده سهام عدالت چه باید کرد؟

برای خرید عمده سهام عدالت در بورس، صندوقی در حال تشکیل است که مراحل نهایی را پشت سر می‌گذارد و این صندوق توسط چند مؤسسه در بازار شروع به کار خواهد کرد.

ارزش سهام عدالت در معاملات روز گذشته چقدر شد؟

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰ میلیون و ۸۴۹هزار تومان و ۲۰ میلیون و ۴۳۷هزار تومان رسید.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۰.۹درصد افزایش یافت.

میزان افزایش قیمت سهام عدالت چقدر است؟

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۲.۶درصد افزایش یافت.

قیمت سهام عدالت یک میلیون تومانی چقدر شد؟

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰ میلیون و ۸۴۱هزار تومان و ۲۰ میلیون و ۴۲۳هزار تومان رسید.

ارزش سهام عدالت چقدر کاهش یافت؟

ارزش سهام عدالت در مقایسه با چهارشنبه هفته گذشته، ۰.۶درصد کاهش یافت.

بر این اساس، ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۴هزار تومان و ۲۰ میلیون و ۷۲۹هزار تومان رسید.

ارزش ۶۰درصد قابل فروش سهام عدالت ۵۳۲هزار تومانی چقدر است؟

ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۶۴۵هزار تومان رسیده است.

پرداخت سود مشمولان مستقیم سهام عدالت عدالت چگونه است؟

نحوه‌ دریافت سود سهام عدالت و مقدار آن در روش جدید به این شکل بوده که مشمولین سهام عدالت (حدود ۱۹ میلیون نفر) که روش مدیریت مستقیم سهام را انتخاب کرده‌اند و سبد سهام آن‌ها از شرکت‌های مختلفی تشکیل شده بعد از برگزاری مجمع شرکت‌ها و مشخص شدن مقدار سود، به صورت واریز به حساب انجام خواهد گرفت.

ارزش سهام عدالت ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیونی چقدر شد؟

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۲۳۲هزار تومان و ۲۱ میلیون و ۱۵۸هزار تومان رسید.

میزان ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی چقدر شد؟

ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی با کاهش ۰.۸ درصدی نسبت به آخرین روز معاملاتی سال گذشته حدود ۷۰ هزار تومان کاهش یافت و به حدود ۸ میلیون و ۲۵۸ هزار تومان رسید.

در معاملات روز گذشته ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی چقدر شد؟

ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی با افت ۰.۷ درصدی نسبت به آخرین روز معاملاتی سال گذشته حدود ۶۰ هزار تومان کاهش یافت و به حدود ۸ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان رسید.

انتخابات هیات مدیره شرکت‌های سرمایه گذاری استانی از چه زمانی آغاز می شود؟

انتخابات هیات مدیره شرکت‌های سرمایه گذاری استانی از نیمه دوم اردیبهشت در استان‌های مختلف آغاز می‌شود.

فروشندگان سهام عدالت کارت اعتباری می گیرند؟

به کسانی که سهام خود را فروخته اند کارت اعتباری تعلق نمی‌گیرد. یعنی از مجموع ۴۹ میلیون نفر، سه میلیون و دویست هزار نفری که سهام خود را فروخته اند، کارت اعتباری دریافت نمی‌کنند.

ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت چقدر شد؟

ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۲۶۰هزار تومان رسیده است.

چه کسانی می توانند کارت اعتباری سهام عدالت بگیرند؟

در اعطای کارت اعتباری سهام عدالت نکاتی وجود دارد که سهامداران باید دقت کنند. نخست آنکه، سهامدارانی که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند، حتی اگر یک سهم هم از پرتفوی سهام عدالت خود فروخته باشند، نمی‌توانند کارت اعتباری دریافت کنند. نکته دیگر اینکه اگر یک مرجع قانونی به شرکت سپرده گذاری نامه داده باشد که بر اساس آن سهام فرد توقیف شده باشد، آن فرد نمی‌تواند کارت اعتباری دریافت کند.

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت چقدر شد؟

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲میلیون و ۲۹۹هزار تومان و ۲۳میلیون و ۱۶۵هزار تومان رسید.

ارزش سهام عدالت در روز گذشته به چه میزان رسید؟

ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی با افت ۰.۸ درصدی نسبت به آخرین روز معاملاتی سال گذشته ۷۳ هزار تومان کاهش یافت و به حدود ۸ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسید.

چرا برخی از افراد سود سهام عدالت دریافت نکرده اند؟

 حدود ۴ میلیون نفر از مشمولان سهام عدالت تا کنون اقدام به ثبت شماره شبای بانکی خود در سامانه سهام عدالت نکرده‌اند که این دسته از دارندگان سهام عدالت هم لازم است با ورود به سامانه ذکر شده، اقدام به ثبت شماره شبای حساب بانکی خود کنند تا پس از راستی‌آزمایی‌های لازم، سود ۴ دوره گذشته سهام عدالت به یکجا حساب آن‌ها واریز شود.

چه تعداد از مشمولان سهام عدالت سود دریافت کردند؟

تعداد ۴۳ میلیون و ۶۵۰ هزار و ۶۱۸ نفر از مشمولان سهام عدالت، نیمی از سود از سهام خود را دریافت کردند.

پرداخت سود سهام عدالت به چه صورت است؟

در مرحله اول ۵۰ درصد از سود متعلق به هر سهامدار در هر دو روش مستقیم و غیرمستقیم در آستانه سال نو توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سهامی عام) در روز پنجشنبه مورخ ۲۸ اسفند ۹۹ در حساب بانکی اعلامی تمامی مشمولین در بانک مربوطه کارسازی خواهد شد.

بقیه وجه پس از دریافت آن از شرکت‌های سرمایه‌پذیر در مرحله دوم به همان نحو پرداخت خواهد شد.

ارزش سهام عدالت یک میلیونی و ۵۳۲ هزار تومانی چقدر شد؟

 

ارزش سهام عدالت یک میلیون تومانی در بازار روز گذشته به ۱۹میلیون و ۵۳۰هزار تومان رسید.

همچنین، ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۰میلیون و ۳۶۰هزار تومان و همچنین ارزش سهام ۴۹۲ هزار تومانی به ۹میلیون و ۵۸۰ هزار تومان رسیده که نسبت به معاملات یک هفته گذشته با افزایش قیمت حدود یک میلیون تومانی همراه شده است.

آیا سود سهام عدالت پرداخت شده است؟

سودی که در چند وقت اخیر به حساب سهامداران پرداخت شده هیچ ارتباطی به سود سهام عدالت ندارد. موضوع مطرح شده درخصوص توزیع سود شرکت‌ها بوده که در راستای اختیارات شرکت سپرده‌گذاری انجام و به حساب سهامداران شرکت‌های بورسی و فرابورس پرداخت شده است.

ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی چقدر شد؟

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱میلیون و ۵۴هزار تومان و ۲۰میلیون و ۸۲۰هزار تومان رسید.

همچنین، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶میلیون و ۶۳۲هزار تومان رسیده است.

میزان سود سهام عدالت سال ۹۸ چقدر است؟

افرادی که سهام عدالت آن‌ها مبلغ ۵۰۰ هزار تومان است سود سهام عدالت سال ۹۸ آن‌ها حدود ۲۰۰ هزار تومان بوده و افرادی که سهام عدالت یک میلیون تومانی دارند سودشان ۲ برابر است.

امروز، ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰میلیون و ۵۸۶هزار تومان و ۱۹ میلیون و ۹۳۹هزار تومان رسید.

پرداخت سود سهام عدالت برای همه مشمولان به چه صورت است؟

تصمیم بر آن شده که سود سال ۱۳۹۸ نیز به صورت متمرکز به حساب دو گروه واریز شود و از سال آینده از طریق شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی برای سهامداران غیرمستقیم عدالت و از طریق خود شرکت‌ها به حساب سهامداران مستقیم عدالت واریز شود.

سود سهام عدالت مشمولان چگونه واریز می شود؟

با توجه به تعدد شرکت‌های حاضر در پرتفوی سهام عدالت، مقرر شد تا به منظور تسهیل فرایند، واریز سود سهام افرادی که مدیریت مستقیم را انتخاب کرده اند، توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه انجام شود.

امسال سود سال ۹۸ سهام عدالت افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند، به همان روش سهامداران مستقیم سهام عدالت و توسط شرکت سمات واریز می‌شود.

امکان دریافت وام بانکی برای همه سهامداران عدالت فراهم شد؟

پیش از این تنها برای مشمولان سهام عدالت مجوز استفاده از امکان توثیق مکانیزه سهام جهت دریافت کارت اعتباری و تسهیلات بانکی داده شده بود که به تازگی هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، مجوز استفاده از این امکان را برای سایر سهامداران صادر کرد.

ارزش سهام عدالت باز هم کاهشی شد؟

ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی با افت ۱.۶ درصدی بیش از ۱۳۰ هزار تومان کاهش یافت و به حدود ۷ میلیون و ۵۷۵ هزار تومان رسید.

در پایان معاملات روز گذشته ارزش سبد یک میلیون تومانی چقدر شد؟

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰ میلیون و ۸۴۷هزار تومان و ۲۰ میلیون و ۴۳۰هزار تومان رسید.

 

ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی چقدر شد؟

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱میلیون و ۱۷هزار تومان و ۲۰میلیون و ۷۵۱هزار تومان رسید.

چند شرکت سرمایه‌گذاری استانی در بورس معامله می شوند؟

در همه ۳۱ استان کشور شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی وجود دارد که به جز ۳ استان بقیه استان‌ها، سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی در بورس معامله می‌شود و برای استان‌های باقیمانده نیز تا قبل از ۲۰ اسفندماه سال جاری که مجامع این شرکت‌ها برگزار می‌شود نیز فرایند درج نماد و فعال شدن معاملات آن‌ها در بازار سرمایه انجام می‌شود.

چگونه کارت اعتباری سهام عدالت بگیریم؟

در این راستا افرادی که حساب بانک‌های عامل تعیین شده را به عنوان حساب مرتبط با سهام عدالت خود معرفی کرده‌اند، می‌توانند از طریق نرم‌افزار طراحی شده برای ثبت نام و دریافت تسهیلات اقدام کنند. در حال حاضر دو بانک ملی و تجارت به صورت الکترونیکی به سهامداران عدالت، کارت اعتباری ارایه می‌دهند.

در این فرآیند، احراز هویت از طریق تصویر زنده فرد ثبت‌نام‌کننده انجام می‌شود و تصویر کارت ملی نیز باید در برنامه بارگذاری شود. بعد از امضای فرم‌ها و قرارداد‌های مربوط به تسهیلات به صورت الکترونیکی، مراحل ثبت نام تکمیل و کارت اعتباری نیز به صورت مجازی صادر می‌شود.

تعداد مشمولان مستقیم و غیرمستقیم سهام عدالت چندنفر است؟

تعداد ۳۰میلیون نفر سهامدار غیرمستقیم و ۱۹ میلیون نفر روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌اند.

در پایان معاملات روز گذشته ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۴۳۶هزار تومان و ۲۱ میلیون و ۵۴۰هزار تومان رسید.

َآیا سهام عدالت متوفیان مشمول مالیات است؟

بر اساس تبصره سه ماده دو این ابلاغیه، سهام عدالت به عنوان دارایی‌های ماترک متوفیان تا تاریخ یکم مرداد ماه امسال معاف از مالیات موضوع بند یک ماده ۱۷ و ماده ۱۴۳ و ماده ۱۴۳ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم است.

سود تسهیلات کارت اعتباری سهام عدالت چگونه است؟

این تسهیلات با نرخ ۱۸ درصد در نظر گرفته شده، اما اگر مصرف‌کننده آخر هر ماه تسویه کند، هیچ سودی از او هم گرفته نمی‌شود.

سود سهام عدالت سال ۹۸ چه زمانی واریز می شود؟

این موضوع بستگی به فعالیت شرکت‌ها دارد، هرکدام از شرکت‌های سهام عدالت که برای پرداخت سود، شرکت سپرده‌گذاری را انتخاب کنند و اقدامات لازم را برای این فعالیت انجام دهند، سود سهامداران را تا پایان سال پرداخت می‌شود.

ارزش سهام عدالت قابل فروش چقدر شد؟

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰ میلیون و ۸۰۲هزار تومان و ۲۰ میلیون و ۳۴۷هزار تومان رسید.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۴۸۱هزار تومان رسیده است.

تعداد مشمولان مستقیم و غیرمستقیم سهام عدالت در استان فارس چقدر است؟

تعداد دو میلیون و ۲۳ هزار نفر در استان فارس روش غیرمستقیم مدیریت سهام عدالت را انتخاب کرده‌اند، اما هنوز ۶۰۰ هزار نفر از آن‌ها در سامانه سجام ثبت‌نام نکرده‌اند.

ارزش سهام عدالت یک میلیون تومانی چقدر افزایش یافت؟

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰ میلیون و ۴۴۹هزار تومان و ۱۹ میلیون و ۶۸۳هزار تومان رسید.

وراث مشمولان فوت شده سهام عدالت چه اقدامی انجام دهند؟

دو میلیون و ۶۰۰ نفر از دارندگان سهام عدالت در قید حیات نیستند و ورثه این افراد باید گواهی انحصار وراثت ارائه دهند.

در این‌باره شرکت سپرده‌گذاری زیرساخت لازم را برای انتقال مالکیت از طریق طراحی نرم‌افزار فراهم می‌آورد و در آینده آگهی انتقال مالکیت فرد متوفی به وراث توسط شرکت سپرده‌گذاری اعلام می‌شود.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰ میلیون و ۳۰هزار تومان و ۱۸ میلیون و ۸۹۶هزار تومان رسید.

دریافت کارت اعتباری سهام عدالت چه زمانی آغاز می شود؟

طبق آخرین اطلاعات از هفته آینده این طرح اجرای شده و اطلاع‌رسانی‌هایی در خصوص اینکه کدام بانک‌ها این فرآیند را انجام می‌دهند صورت می‌گیرد.

وراث سهام عدالت برای انتقال سهام از چه طریق اقدام کنند؟

در ابتدا به سایت شرکت سمات به آدرس csdiran.com مراجعه کرده و وارد قسمت خدمات انتقال سهام اشخاص متوفی می‌شوید و بعد از مطالعه لیست دفاتر پیشخوان دولت و انتخاب نزدیک‌ترین دفتر، با در دست داشتن مدارک لازم، اقدام به تشکیل پرونده قهری می‌کنید.

ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی چقدر است؟

شاخص بورس در پایان معاملات روز گذشته با رشد ۳۹هزار واحدی همراه شد که ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به حدود ۸ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان رسید و نسبت به روز معاملاتی گذشته بیش از ۳۲۵ هزار تومان افزایش یافت.

ارزش سهام عدالت در روز گذشته چقدر شد؟

در پایان معاملات روز گذشته بازار سرمایه، ارزش سهام عدالت با کاهش ناچیز، در حدود ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان باقی ماند.

ثبت نام در سامانه سجام برای سهامداران عدالت جهت دریافت سود الزامی است؟

مشمولان غیرمستقیم سهام عدالت جهت برخورداری از سود، مشارکت در مدیریت شرکت‌های سرمایه‌گذاری استان سهام عدالت و سایر امتیازها، در اسرع وقت در سامانه سجام ثبت‌نام کنند.

فرصت ثبت نام در سامانه سجام برای مشمولان غیرمستقیم سهام عدالت چه زمانی است؟

مهلت ثبت نام در سامانه سجام تا ۱۰ بهمن بود که به دلیل ثبت نام نشدن عده زیادی از دارندگان سهام در سامانه سجام این مهلت تا آخر بهمن تمدید شد.

ارزش قیمت سهام عدالت قابل فروش چقدر شد؟

ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۴میلیون و ۹۴۹هزار تومان رسیده است.

برای ثبت نام در سامانه سجام محدودیت زمانی وجود دارد؟

برای ثبت‌نام در سامانه سجام فرصتی در نظر گرفته نشده و سهامداران سهام عدالت که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند باید در سجام ثبت نام کنند تا از مزایایی چون شرکت در مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی استفاده کنند. با ثبت نام در سامانه سجام مشکلی در واریز سود و نقل و انتقال سهام افراد ایجاد نمی‌شود.

 

وراث متوفیان سهام عدالت برای انتقال سهام چه باید کنند؟

پس از انجام انحصار وراثت، ورثه باید در سامانه سجام ثبت‌نام کنند و یکی از ورثه با مراجعه به سایت شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، قسمت میز خدمت الکترونیک را انتخاب کرده و اطلاعات مربوط به انحصار ورثه را بارگذاری کند تا در نهایت شرکت سپرده‌گذاری اقدام‌های لازم برای انتقال سهام عدالت به وراث را انجام می‌دهد.

آیا کد سجام برای دریافت سود سهام عدالت الزامی است؟

جهت دریافت سود سهام عدالت و برای اعمال رای در مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند نیاز به ثبت نام سجام نیست چرا که بر اساس ماده ۲۴۰ اصلاحیه قانون تجارت شرکت‌های سرمایه‌گذاری پس از تصویب میزان سود پرداختی تا ۸ ماه فرصت دارند این سود را بین اعضا تقسیم کنند و طبق تبصره یک ماده ۶ آیین نامه حاکمیتی شرکتی باید برای کلیه اعضا شرکت‌ها فرصتی برابر جهت حضور در مجامع فارغ از ثبت نام سجام ایجاد شود.

جاماندگان سهام عدالت چه کسانی هستند؟

در بازه ۱۰ساله ۸۵ تا ۹۴ برای برخی افراد دعوتنامه سهام عدالت صادر شد، اما موفق به تکمیل ثبت‌نام نشدند، گروهی دیگر دعوتنامه‌ای دریافت نکردند و گروهی دیگر متولدین ۹۴ به بعد هستند که این سه گروه جزو جاماندگان از سهام عدالت محسوب می‌شوند.

ارزش سهام عدالت چقدر کاهش یافت؟

ارزش سبد سهام عدالت در روز گذشته، از ۱۱ میلیون تومان هم کمتر شد و وارد کانال ۱۰ میلیون تومانی شد.

آیا ثبت نام سهامداران غیرمستقیم در سامانه سجام الزامی است؟

با توجه به اینکه دولت سود سهام عدالت را حداکثر تا پایان سال به سهامدارن پرداخت می‌کند، ثبت‌نام افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند در سامانه سجام الزامی است.

میزان افزایش ارزش سهام عدالت در روز گذشته چقدر بود؟

در پایان معاملات روز گذشته بازار سرمایه ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز قبل از آن، ۱.۸درصد (۱۵۸هزار تومان) افزایش یافت.

آیا جاماندگان سهام عدالت می توانند این سهام را دریافت کنند؟

حدود ۷ میلیون نفر در کل کشور از ثبت نام سهام عدالت جا مانده‌اند.  در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، پیشنهاد شد کسانی که از ثبت نام سهام عدالت جا مانده‌اند، از آنها ثبت نام به عمل آید. 

در قدم بعدی پیشنهاد ثبت نام ۷ میلیون جامانده از ثبت نام سهام عدالت، باید در صحن علنی مجلس مطرح و در معرض رأی کل نمایندگان مجلس قرار گیرد تا به تصویب نهایی برسد.

تعداد سهامداران عدالت در استان سمنان چند نفر است؟

در استان سمنان  حدود ۳۹۲هزار نفر از مردم دارای سهام عدالت هستند که از این تعداد ۱۷۲هزارنفر روش مستقیم و بقیه روش غیرمستقیم را برای خریدوفروش سهام عدالت خود انتخاب کرده‌اند. 

مهلت دریافت کد بورسی در استان سمنان، ۲۰ دی‌ماه سال جاری بوده و تاکنون ۴۷هزار نفر از افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند؛ در سامانه سجام ثبت‌نام و کد بورسی خود را دریافت کرده‌اند.

روز گذشته اررش سهام عدالت ۵۳۲هزار تومانی چقدر شد؟

در نتیجه معاملات روز گذشته، ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸میلیون و ۶۸۳ هزار تومان و ارزش سبد یک میلیون تومانی به ۱۶ میلیون و ۹۷۴ هزار تومان رسید.

ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت قابل فروش به ۶میلیون و ۹۴۹ هزار تومان و ۳۰درصد آن به ۳ میلیون و ۴۷۴ هزار تومان رسید.

آغاز معاملات نماد معاملاتی شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان آذربایجان شرقی چه روزی است؟

نماد معاملاتی شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان آذربایجان شرقی از روز شنبه (۲۰دی ماه) در بورس تهران قابل معامله خواهد بود.

زمان پرداخت سود سهام عدالت چه زمانی است؟

بعد از مجامع و تعیین میزان سود تقسیمی شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت، شرکت سپرده گذاری برای توزیع وارد عمل می‌شود و در انتها سود به حساب مشمولان سهام عدالت پرداخت می‌شود، اما زمان‌بندی آن تاکنون مشخص نشده است.

تکلیف سهام عدالت متوفیان چه شد؟

سهام عدالت متوفیان به صورت قهری و خودکار به ورثه آن‌ها منتقل می‌شود. در این راستا زیرساخت‌های الکترونیکی تخصیص سهام عدالت متوفیان به وراث در شرکت سپرده‌گذاری مرکزی آماده شده و منتظر تایید نهایی قوه قضائیه است.

ارزش سهام عدالت یک میلیون تومانی چقدر است؟

در پایان معاملات روز گذشته ارزش سبد سهام عدالت  ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۹میلیون و ۵۶۶هزار تومان و ۱۸ میلیون و ۲۴هزار تومان رسید.

برای پاسخ به سوالات سهام عدالت با چه شماره ای تماس بگیریم؟

سرشماره ۱۵۶۹ مربوط به مرکز تماس ذی‌نفعان بازار سرمایه بوده که اوایل سال جاری در شرکت سپرده‌گذاری مرکزی راه اندازی شده است.

ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت قابل فروش چقدر شد؟

در پایان معاملات روز گذشته ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۲ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان رسید.

با این حساب ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت قابل فروش به ۷ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان و ۳۰ درصد آن به ۳ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان رسید.

برای دریافت وراث متوفیان سهام عدالت چه باید کرد؟

وراث برای دریافت سهام عدالت متوفی نمی‌توانند تک تک وارد سامانه سجام شوند و اطلاعاتشان را به صورت جداگانه وارد کنند بلکه فقط یک نفر به عنوان وکیل از بین وراث می‌تواند اقدامات لازم را مانند گواهی انحصار وراثت و مالیات بر ارث انجام دهد.

بعد از راه اندازی سامانه، اطلاعات اشخاص برای تخصیص سهام عدالت متوفیان به وراث به شرکت سپرده گذاری مرکزی ارسال می‌شود.

تفاوت فروش سهام عدالت در روش مدیریت مستقیم و غیرمستقیم در چیست؟

تفاوت فروش روش مدیریت مستقیم و غیرمستقیم سهام عدالت بدین صورت است؛ در روش مدیریت مستقیم، پس از ثبت سفارش فروش، وجه حاصل از فروش سهام شرکت‌ها به صورت جداگانه بفروش می‌رود و به حساب فرد واریز می‌شود و این در حالی است که در روش غیرمستقیم سهامدار یک بخشی از سهام شرکت سرمایه گذاری استانی را انتخاب می‌کند و به فروش می‌رساند و وجه حاصل از فروش یکجا به حساب سهامدار واریز می‌شود.

میزان ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت چقدر است؟

ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۹ میلیون و ۵۷۷ هزار و ۵۴۲ تومان رسید. بدین ترتیب ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت برای فروش حدود ۵ میلیون و ۷۴۶ هزار و ۵۲۵ تومان است.

افت ۲.۸ درصدی ارزش سهام عدالت در روز گذشته موجب شد تا ارزش این سهام در مقایسه با روز گذشته ۲۸۱ هزار و ۲۵۴ تومان کاهش یابد.

تفاوت روش مستقیم و غیرمستقیم سهام عدالت در چیست؟

افراد در روش مستقیم، مدیریت سبد سهام را خودشان برعهده گرفته اند و در مقابل افرادی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند، مدیریت سهام عدالت را به شرکت‌های سرمایه گذاری استانی واگذار کرده اند.

ارزش سهام عدالت چقدر کاهش یافت؟

شاخص بازار در روز گذشته با افت بیش از ۲ هزار واحدی همراه بود و ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به حدود ۹ میلیون و ۹۱۸ هزار تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی قبل از آن بیش از ۳۶۷ هزار تومان کاهش یافت.

ویژگی مشمولان سهام عدالت غیرمستقیم برای دریافت کارت اعتباری چیست؟

مشمول سهام عدالت که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده، باید سجامی باشد و بعد از احراز هویت در اپلیکیشن‌های مربوط به بانک‌های عامل و پس از اینکه شرکت سپرده گذاری سجامی بودن فرد را برای بانک تایید کرد، می‌تواند دارایی خود را مشاهده کند و متوجه شود چقدر دارایی سهام عدالت دارد و متناسب با آن، فرم مربوطه را داخل سیستم بانک پر کند.

میزان افزایش ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات روز گذشته بازار سرمایه ارزش سهام عدالت با رشد ۲.۱۲ درصدی روبه‌رو شد و ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۰ میلیون و ۳۴۹ هزار و ۸۱۰ تومان رسید که افزایشی بیش از ۲۱۵ هزار تومانی داشت.

مردم چه زمانی سهام عدالت را بفروشند؟

افرادی که این سهام را دارند تا آنجا که می‌توانند اصل این دارایی را حفظ کنند و از سودی که در طول دوران سرمایه‌گذاری به دست می‌آورند استفاده کنند و اگر ضرورتی پیدا شد آن موقع نسبت به فروش اقدام کنند.

زمان دریافت کد بورسی برای سهام عدالت تمدید شد؟

سهامداران حتماً ثبت‌نام کرده و کد بورسی دریافت کنند. مهلت ثبت‌نام تا ۳۰ آذرماه تمدید شده که در آخرین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا نیز این مهلت تمدید شده و سهامداران عدالت نگرانی از این بابت نداشته باشند.

ارزش سهام عدالت در روز گذشته چقدر کاهشی بود؟

ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به حدود ۱۰ میلیون و ۲۴۱ هزار تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته بیش از ۵۴۱ هزار تومان کاهش یافت.

مصوبه نحوه پرداخت سود سهام عدالت سال ۹۸ چیست؟

طبق مصوبه ۲۲ مهرماه شورای عالی بورس، مقرر شد سود سهام شرکت‌های سرمایه پذیر متعلق به سهامداران مجموعه سهام عدالت برای سال مالی ۹۸ نسبت به مشمولین که روش مستقیم را انتخاب کردند به حساب‌های معرفی شده توسط سرمایه گذاران و برای مشمولینی که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند به حساب شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت هر استان پرداخت شود.

ارزش سهام عدالت یک میلیون تومانی چقدر شد؟

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۴۴۹هزار تومان و ۲۱ میلیون و ۵۶۷هزار تومان رسید.

ارزش سهام عدالت در معاملات روز گذشته چقدر افزایش یافت؟

ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به حدود ۱۱ میلیون و ۳۳ هزار تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی قبل از آن بیش از ۱۱۴ هزار تومان افزایش یافت.

روز گذشته ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به حدود ۱۰ میلیون و ۹۱۸ هزار تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی قبل از آن بیش از ۱۱۹ هزار تومان کاهش یافت.

برای دریافت سود سهام عدالت کد بورسی لازم است؟

همه افرادی که روش غیر‌مستقیم را برای مدیریت سبد دارایی خود انتخاب کرده‌اند لازم است برای برخورداری از مزایای طرح نسبت به ثبت‌نام در سامانه سجام به آدرس www.sajam.ir اقدام کنند.

بدون دریافت کد بورسی از طریق سامانه سجام خرید و فروش و دریافت سود سهام مقدور نیست.

قیمت سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی چقدر شد؟

ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به حدود ۱۱ میلیون و ۸۲ هزار تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته بیش از ۶۹ هزار تومان افزایش یافت.

ارزش سهام عدالت در روز گذشته چقدر افزایش یافت؟

در پایان معاملات روز گذشته ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به حدود ۱۱ میلیون و ۵۷۲ هزار تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته بیش از ۱۰۷ هزار تومان افزایش یافت.

ارزش سهام عدالت چقدر افزایش یافت؟

در پایان معاملات روز گذشته  ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به حدود ۱۱ میلیون و ۵۴۷ هزار تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته بیش از ۱۶۲ هزار تومان افزایش یافت.

نماد معاملاتی "وسرضوی" بازگشایی شد؟

نماد معاملاتی شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان خراسان رضوی "وسرضوی" برای نخستین بار پس از پذیرش و درج نام در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، روز گذشته بازگشایی شد.

ارزش سهام عدالت امروز چقدر شد؟

در پایان معاملات امروزارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به حدود ۱۱ میلیون و ۳۴۸ هزار تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته بیش از ۲۱۲ هزار تومان افزایش یافت.

امروز، ارزش سهام عدالت چقدر افزایش یافت؟

در پایان معاملات امروز ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به حدود ۱۰ میلیون و ۶۸۷ هزار تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته بیش از ۲۱۸ هزار تومان افزایش یافت.

ارزش سهام عدالت در روز گذشته چقدر شد؟

در پایان معاملات روز گذشته، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز قبل ار آن که با روندی منفی همراه بود، ۱.۳ درصد (۱۴۰هزار تومان) افزایش یافت.

آیا سهامداران غیرمستقیم سهام عدالت به سامانه سجام مراجعه کنند؟

سامانه اطلاع‌رسانی سهام عدالت از دارندگان این سهام به‌روش غیرمستقیم، خواست تا هرچه سریعتر نسبت به احراز هویت در سامانه سجاماقدام کنند.

بدیهی است در صورت عدم اقدام بموقع، واریز سود سالانه در آینده، امکان‌پذیر نخواهد بود.

ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی چقدر شد؟

ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به حدود ۱۰ میلیون و ۵۴۶ هزار تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته بیش از ۳۶ هزار تومان کاهش یافت.

کدام شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت به بورس می آیند؟

نماد معاملاتی شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان‌های کرمان، مازندران، اصفهان و خوزستان از روز دوشنبه (۳آذر) به بورس می آیند.

ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد سهام عدالت چقدر است؟

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰ میلیون و ۹۱۲هزار تومان و ۲۰ میلیون و ۵۵۲هزار تومان رسید.

 

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۵۴۷هزار تومان رسیده است.

امروز سهام عدالت چقدر رشد داشت؟

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش سهام عدالت رشد داشت و در مقایسه با روز گذشته، ۳.۶ درصد (۳۶۳هزار تومان) افزایش داشت.

کدام نماد شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت در هفته جاری بازگشایی می شوند؟

نماد معاملاتی شرکت سرمایه‌گذاری استان‌های سیستان و بلوچستان (نماد وسیستا)، همدان (نماد وسهمدا)، لرستان (نماد وسلرستا)، گیلان (نماد وسگیلا) و کردستان (نماد وسکرد) از روز سه شنبه (۲۷ آبان) بازگشایی می‌شود و در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار قابل معامله خواهد شد.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات هفته گذشته بازار سرمایه ارزش سهام عدالت به ۱۱ میلیون تومان رسید.

ارزش ۳۰ درصد سهام عدالت برگه‌های ۵۰۰ هزار تومانی به ۳.۳ میلیون و ارزش ۶۰ درصد آن هم به ۶.۶ میلیون تومان رسیده است.

میزان کاهش ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات روز گذشته بازار سرمایه، ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به حدود ۸ میلیون و ۹۳۸ هزار تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته بیش از ۲۶ هزار تومان کاهش یافت.

ارزش سهام عدالت چقدر کاهش یافت؟

ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به حدود ۸ میلیون و ۹۶۴ هزار تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته بیش از ۳۳۶ هزار تومان کاهش یافت.

کارت اعتباری سهام عدالت به کدام یک از سهامداران تعلق می گیرد؟

طرح ارائه کارت اعتباری به مشمولان سهام عدالت بر مبنای ارتباط بین بازار پول و بازار سرمایه است و سعی شده همه مراحل و ابعاد حقوقی آن به طور کامل دیده شود. این طرح به صورت ویژه برای سهامدارانی است که روش غیرمستقیم‌ را انتخاب کرده اند.

ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی چقدر شد؟

در پایان معاملات روز گذشته، ارزش سبد ۵۳۲ هزارتومانی سهام عدالت به ۹ میلیون و ۷۴۳ هزار و ۱۵ تومان رسید. ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۸۴۵ هزار و ۸۰۹ تومان رسیده است.

امکان لغو سفارش فروش سهام عدالت فراهم شد؟

به دلیل نبود متقاضی برای خرید این سهام طی هفته‌های گذشته فرآیند فروش با تاخیر بسیار انجام می‌شود. با توجه به افت شدید ارزش سهام عدالت برخی از افراد خواستار ایجاد امکانی برای لغو سفارش فروش سهام خود شده بودند که اکنون این امکان فراهم شده است.

ارزش سهام عدالت به چه میزان رسید؟

ارزش برگه ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت نسبت به هفته گذشته ۵ آبان ۶ درصد کاهش داشته و به ۱۰ میلیون و ۴۲۸ هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی چقدر کاهش یافت؟

در پایان معاملات روز چهارشنبه هفته گذشته، ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به حدود ۹ میلیون و ۷۶۴ هزار تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته بیش از ۱۷۷ هزار تومان کاهش یافت.

ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی چقدر است؟

در پایان معاملات روز گذشته بازار سهام، ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به حدود ۹ میلیون و ۹۴۱ هزار تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته بیش از ۳۲۹ هزار تومان کاهش یافت.

آیا می توان روش آزادسازی سهام عدالت فرد متوفی را تغییر داد؟

وراث نمی‌توانند تغییر رویه‌ای در بحث مدیریت فروش دهند مگر آنکه ابلاغیه آن توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی مطرح شود که دلیل آن را می‌توان برنامه ریزی‌های صورت گرفته از قبل دانست.

طرح جاماندگان سهام عدالت به کجا رسید؟

طرح جاماندگان سهام عدالت در نوبت بررسی در صحن علنی بوده و منابع مالی آن هم مشخص شده است. 

براساس اطلاعات حدود ۲۰ میلیون نفر از کسانی که در زمان عرضه سهام عدالت در سال‌های ۱۳۸۴ و ۱۳۸۵ مالک سهام عدالت شدند، جزو ۶دهک پایین درآمدی کشور محسوب نمی‌شدند، یعنی ۲۰ میلیون از جمعیت کم درآمد کشور هم از سهام عدالت محروم شده‌اند.

آیا ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی کاهش یافت؟

در پایان معاملات هفته گذشته بازار سرمایه ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۳ میلیون و ۲۷۹ هزار تومان رسید.

ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی چقدر است؟

ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۶۴۶ هزار و ۲۸۹ تومان رسیده است.

نماد کدام شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استانی درج شد؟

شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان کهگیلویه و بویراحمد با نماد معاملاتی "وسکهبو" در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

چه زمانی همه شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت در بورس پذیرفته می شوند؟

ظرف یک ماه آینده همه شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت در بورس پذیرفته می‌شوند و افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند می‌توانند سهام خود را بفروشند .

سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومانی چقدر شد؟

ارزش سهام عدالت همسو با صعود نه چندان چشمگیر شاخص کل بورس، افزایش کمی یافت و ارزش واقعی سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومانی، به ۱۴ میلیون تومان و ارزش واقعی سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومانی به ۱۶ میلیون تومان نزدیک شد.

نحوه پرداخت سود سهام عدالت چگونه خواهد بود؟

سود سهام عدالت به حساب شخصی مشمولانی که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده اند، واریز می‌شود و سود افرادی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند به حساب شرکت‌های سرمایه گذاری استانی واریز خواهد شد.

 

ارزش سهام عدالت یک میلیون تومانی چقدر شد؟

در پایان معاملات روز گذشته ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی  به پانزده میلیون و ۳ هزار تومان و ارزش سهام یک میلیون تومانی به ۲۸ میلیون و ۲۴۴ هزار تومان رسید.

تکلیف سهام ۱۳ شرکت غیربورسی حاضر در سبد سهام عدالت چه شد؟

قرار است سهام ۱۳ شرکت غیربورسی حاضر در سبد سهام عدالت در قالب هلدینگ شرکت‌های غیربورسی سروسامان داده شده و سهام آن‌ها قابلیت دادستد پیدا کند.

طرح جاماندگان سهام عدالت در مجلس در چه مرحله ای است؟

طرح جاماندگان در نوبت رسیدگی مجلس بوده و صددرصد با اکثر آرا مصوب خواهد شد. این طرح در کمیسیون اقتصادی بررسی شده و سه ماه پس از تصویب به مرحله اجرا و ثبت نام خواهد رسید.

ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی چقدر شد؟

 ارزش برگه ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۱۴ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان در پایان معاملات هفته گذشته رسید.

ارزش سهام عدالت ۴۹۲ هزارتومانی چقدر شد؟

طبق آخرین به روز رسانی گزارش دارایی که مربوط به ۱۴ مهرماه است، ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه ۴۹۲ هزار تومان کمی بیشتر از ۱۳میلیون و ۲۰۰هزار تومان است.

میزان ارزش سهام عدالت در روز گذشته چقدر شد؟

ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت در روز گذشته به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۸۸۲ هزار تومان و ۲۸ میلیون و ۲۱ هزار تومان رسیده است.

هشتمین شرکت سرمایه گذاری استانی سهام عدالت کدام است؟

شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان ایلام سه شنبه این هفته (۱۵ مهر) برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس تهران به عنوان هشتمین شرکت سرمایه‌گذاری استانی با نماد «وسیلام» آماده انجام معامله خواهد بود.

سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی و یک میلیونی چقدر شد؟

در پایان معاملات روز گذشته بازار سرمایه ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۵ میلیون و ۷۹۴ هزار تومان و ارزش سهام عدالت یک میلیون تومانی نیز به ۳۱ میلیون و ۵۸۸ هزار تومان رسید.

آیا می توان سفارش فروش سهام عدالت را حذف کرد؟

این امکان زمانی برای سهامدار مهیا می‌شود که کارگزار، سفارش فروش را به سیستم ارسال نکرده باشد؛ در غیر این‌صورت حذف آن نیازمند طی شدن مراحلی است که اکنون در حال انجام اقدامات لازم بر روی زیرساخت‌های آن هستیم تا حتی اگر چنانچه سفارش فروش به سامانه ارسال شده باشد بتوان آن را حذف کرد.

سهام عدالت فوت شدگان چگونه منتقل می شود؟

شرکت سپرده گذاری مرکزی به دلیل تعداد زیاد و پیچیدگی پیشینی انتقال سهام که به دلیل بحث انحصار وراثت و کار‌هایی که باید در قوه قضائیه اتفاق بیفتد وجود دارد تصمیم گرفت انتقال سهام را به صورت کاملاً مکانیزه انجام دهد.

وراث باید قبل از هر کاری در ابتدا گواهی‌های انحصار وراثت را با مراجعه به قوه قضائیه دریافت کنند و در سایت سجام نیز ثبت نام کنند. انفورماتیک شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در حال تلاش برای ارتباط با انفورماتیک قوه قضائیه است تا عملیات انتقال برای وراث انجام شود.

چه تعداد از مددجویان کمیته امداد امام (ره) سهام عدالت دارند؟

در حال حاضر حدود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد امام (ره) دارای سهام عدالت هستند و حدود ۹۰۰ هزار نفر از مددجویان فعلی کمیته امداد سهام عدالت ندارند.

ارزش سهام عدالت به چه میزان رسید؟

ارزش کل سهام عدالت روز گذشته به ۱۴ میلیون و ۸۰۵ هزار تومان رسید. این کمترین ارزش سهام عدالت در سه ماه اخیر است. این افت در حالی است که ارزش برگه‌های سهام عدالت تا ۲۰ میلیون تومان هم رفته بود.

آیا ارزش سهام عدالت در روز گذشته کاهش یافت؟

در پایان معاملات روز گذشته بازار سرمایه ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۵ میلیون و ۷۹۴ هزار تومان و ارزش سهام عدالت افرادی که یک میلیون تومان است نیز به ۳۱ میلیون و ۵۸۸ هزار تومان رسید.

ارزش سهام عدالت در روز گذشته چقدر شد؟

در پایان معاملات روز گذشته بازار سرمایه، ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به بیش از ۱۶ میلیون و ۶۶ هزار تومان رسید.

ارزش سهام عدالت یک میلیون تومانی چقدر شد؟

ارزش سهام عدالت یک میلیون تومانی به ۳۱ میلیون و ۵۸۸ هزار تومان رسید.

قیمت سهام عدالت در روز گذشته چقدر افزایش یافت؟

در پایان معاملات روز گذشته بازار سهام ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی با رشدی ۲٫۲ درصدی به مرز ۱۶ میلیون تومان رسید.

سهام عدالت در پایان معاملات روز گذشته چقدر شد؟

در پایان معاملات روز گذشته بازار سرمایه ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۵ میلیون و ۷۹۴ هزار تومان و ارزش سهام عدالت افرادی که یک میلیون تومان بوده نیز به ۳۱ میلیون و ۵۸۸ هزار تومان رسید.

ارزش سهام عدالت در روز گذشته چقدر شد؟

در پایان معاملات روز گذشته بازار بورس، ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۵ میلیون و ۷۳۱ هزار تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته بیش از ۷۱۰ هزار تومان کاهش یافت.

ارزش واقعی سهام عدالت چقدر است؟

ارزش واقعی سهام عدالت تحت تاثیر نوسانات اخیر بازار سرمایه قرار گرفته و درحالی که به حدود ۲۰ میلیون تومان نیز رسیده بود، تا حدود ۱۵ میلیون نیز کاهش یافت و درحال حاضر در محدوده ۱۶ میلیون تومان قیمت دارد.

ارزش سهام عدالت در روز گذشته چقدر شد؟

در پایان معاملات روز گذشته بازار سهام، ارزش سهام عدالت تنها ۱۵ هزار تومان نسبت به روز گذشته افزایش یافت و به ۱۷ میلیون و ۱۳۹ هزار تومان رسید.

معامله دو شرکت استانی سهام عدالت جدید چه زمانی است؟

از روز دوشنبه جاری (۳۱ شهریور) نماد شرکت سرمایه گذاری استان مرکزی "وسمرکز" برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس تهران در پلاک ۵۶۳ و در فهرست نرخ‌های بازار دوم، آماده انجام معامله خواهد بود.

ارزش سهام عدالت در پایان معاملات هفته گذشته چقدر شد؟

در پایان معاملات هفته چهارم شهریور بازار سهام، ارزش سهام عدالت با رشد بیش از ۱۳ درصدی نسبت به هفته گذشته به ۱۷ میلیون و ۱۲۴ هزار تومان رسید.

در استان گلستان چند نفر روش غیرمستقیم سهام عدالت را انتخاب کردند؟

در استان گلستان (از حدود ۱.۳ میلیون مشمول سهام عدالت با یازده شرکت تعاونی شهرستانها) حدود ۹۲۴ هزار نفر یا معادل ۶۶ درصد مشمولان سهام عدالت روش غیرمستقیم و مابقی روش مستقیم مدیریت سهام عدالت را انتخاب کردند، براین‌اساس ارزش سرمایه در اختیار شرکت سرمایه‌گذاری هر استان با توجه به تخمین‌های موجود عدد قابل‌توجهی خواهد بود.

به تازگی چند شرکت سرمایه گذاری استانی سهام عدالت پذیرفته شدند؟

نماد ۶ شرکت سرمایه گذاری استانی سهام عدالت در بازار دوم بورس تهران پذیرفته شدند.

مدیریت سهام عدالت اموات برای وراث چگونه است؟

وراث سهام عدالت اموات عملا سهامداران شرکت‌های سرمایه گذاری استانی خواهند بود و مشمول روش غیرمستقیم هستند زیرا کسی روش مدیریت سهام را برای ان‌ها انتخاب نکرده است.

ارزش سهام عدالت در روز گذشته چقدر شد؟

روز گذشته در ابتدای بازار، شاخص کل رشد داشت، اما با ادامه روند معاملات، شاخص کل روند نزولی را پیش گرفت و ۵۵۰۰ واحد افت کرد، اما این با وجود این روند نزولی ارزش سهام عدالت حدود نیم درصد رشد داشت.

با این حساب ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت قابل فروش ۹ میلیون و ۳۴۶ تومان و ۳۰ درصد این سبد ۴ میلیون و ۶۷۳ هزار تومان شده است.

سهام عدالت در روز گذشته چقدر رشد داشت؟

 روز گذشته با شروع معاملات بازار سهام ارزش سبد سهام عدالت حدود ۳ درصد رشد کرد و به ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.

وراث متوفیان سهام عدالت چه کار کنند؟

باید خواسته ورثه از طریق سازمان خصوصی سازی به قوه قضاییه و بعد به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی منتقل شود. درواقع یک نفر از ورثه باید از سایر اعضا وکالت بگیرد و درخواست مورد نظر را به دادگاه ارائه دهد، دادگاه به نیابت حکم را صادر می‌کند. حکم به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی انتقال می‌یابد و افراد به عنوان ورثه شناسایی می‌شوند.

ارزش سهام عدالت تا روز گذشته چقدر شد؟

در پایان بازار معاملات روز گذشته بازار سهام ارزش سهام عدالت با افت بیش از نیم درصدی به ۱۵ میلیون و ۵۵ هزار تومان رسید و با این حساب ارزش ۶۰ سهام عدالت قابل فروش به ۹ میلیون ۲۲ هزار تومان رسید.

برای ویرایش شماره تلفن در سهام عدالت همراه چه کنیم؟

ویرایش شماره تلفن همراه دارندگان سهام عدالت از طریق سامانه سهام عدالت به آدرس www.sahamedalat.ir فراهم شده و در صورت عدم تطابق کد ملی با شماره موبایل، سهامدار می‌تواند شماره موبایل تحت مالکیت خود را در www.sahamedalat.ir وارد کند

آیا کارگزار ناظر سهام عدالت را می توان تغییر داد؟

 شرکت سپرده گذاری مرکزی اعلام کرد، فروشندگان سهام عدالت که قصد فروش مابقی سهام از طریق کارگزاری دیگری دارند از امروز می‌توانند کارگزار ناظر را تغییر دهند.

تعداد شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت چندتا است؟

تعداد شرکت سرمایه گذاری استانی سهام عدالت به ۱۲ رسید.

ارزش سهام عدالت در پایان معاملات روز گذشته چقدر شد؟

در پایان معاملات روزگذشته بازار سهام، ارزش سهام عدالت افزایش یافت و ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۶ میلیون و ۱۷۱ هزار تومان رسید.

ارزش سهام عدالت در پایان معاملات روزگذشته چقدر شد؟

ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی با کمی رشد به ۱۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید، با این حساب ارزش ۶۰ درصد سهام قابل فروش ۹ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان و ۳۰ درصد سبد سهام عدالت ۴ میلیون و ۷۷۲ هزار تومان است.

تعداد سهامداران عدالت در استان کرمانشاه چقدر است؟

در استان کرمانشاه یک میلیون و ۴۲۱ هزار و ۱۲۸ نفر معادل ۷۵ درصد جمعیت استان مشمول سهام عدالت هستند.

روش جدید واریز پول سهام عدالت چگونه است؟

روش جدید که برای توزیع پول حاصل از فروش سهام عدالت به اجرا می‌رسد به این نحو است که مشتری که زودتر برای فروش درخواست داده، زودتر هم پول آن را دریافت می‌کند؛ بنابراین از این پس ارقامی که مشتریان سهام عدالت بابت فروش سهام خود دریافت می‌کنند، بیشتر خواهد بود.

برای آگاهی از آخرین وضعیت سهام عدالت خود چه کنیم؟

تمام اطلاعات سهامداران در سامانه sahamedalat.ir قابل مشاهده است. این اطلاعات شامل این موارد می‌شود: اینکه تعداد کدام سهام شان کم شده، کدام باقی مانده و ارزش روز دارایی‌شان چقدر است.

ارزش سهام عدالت در پایان معاملات روز گذشته چقدر شد؟

در پایان معاملات روز گذشته بازار سهام و ریزش ۳ درصدی شاخص کل، ارزش سهام عدالت حدود ۴ درصد کاهش یافت. بدین ترتیب ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت برای فروش به ۹ میلیون و ۳۴۱ هزار تومان رسید است.

ارزش سهام عدالت در روز گذشته چقدر شد؟

در پایان معاملات روز گذشته بازار سهام و افت ۲٫۵ درصدی شاخص کل، ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی هم حدود ۲ درصد افت کرد و به ۱۶ میلیون و ۲۱۶ هزار تومان رسید.

طرح جاماندگان سهام عدالت به کجا رسید؟

این طرح در کمیسیون اقتصادی خانه ملت نهایی شده و به صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارائه می‌شود.

امکان فروش سهام عدالت بدون اجازه سهامدار وجود دارد؟
 

بانک ها و کارگزاران تنها بعد از ثبت سفارش سهامداران، اجازه فروش سهام عدالت مشمولان را دارند.

ارزش روز گذشته سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات روز گذشته بازار سهام ارزش سبد سهم عدالت ۵۳۲ هزار تومانی با کمی افت قیمت به ۱۶ میلیون و ۵۷۵ هزار تومان رسید.

مشکل سهامداران عدالت در فروش سهام چیست؟

 دارندگان سهام عدالت نه تنها همچنان از عدم واریز وجه حاصل از فروش ۳۰ درصد سهام عدالت خود گله‌مند هستند، بلکه با مشکلات دیگری از جمله عدم ثبت درخواست فروش ۳۰ درصد دوم یا فروش سهام عدالت توسط کارگزاری‌ها باوجود عدم ارائه درخواست فروش از سوی مشمول مواجه شده‌اند.

چه سامانه ای برای رفع مشکلات سهامداران عدالت طراحی شد؟

ستاد آزادسازی سهام عدالت برای رفع مشکلات سهامداران از وجود سامانه‌ای با شماره‌های ۱۵۶۹ و ۶۴۶۱-۰۲۱ تحت عنوان مرکز تماس ذی نفعان بازار سرمایه خبر داد تا در این سامانه کارشناسان مربوط در بخش پشتیبانی بتوانند پس از برقراری ارتباط با سهامداران، مشکلات آن‌ها را جویا شده و آن‌ها را راهنمایی کنند.

ارزش ریالی سهام عدالت در پایان هفته گذشته چقدر شد؟

در پایان معاملات هفته گذشته ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی با اندکی کاهش به ۱۶ میلیون و ۷۳۱ هزار تومان رسید.

ارزش سهام عدالت در روز گذشته چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی با رشدی ۴.۳ درصدی به ۱۶ میلیون و ۷۳۲ هزار تومان رسید.

ارزش روز سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومانی چقدر شد؟

ارزش سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومانی با کاهش‌های اخیر بازار بورس ایران و کاهش ارزش بازار شرکت‌ها به ۱۵ میلیون تومان رسیده است.

امکان پرداخت سهام عدالت به چند نفر وجود دارد؟

حدود ۲۰ میلیون نفر جامانده از سهام عدالت هستند، اما امکان پرداخت به ۱۰ میلیون نفر از آن‌ها در شرایط فعلی وجود دارد.

این تعداد شامل ۶ میلیون کارگر ساختمانی، یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد، ۲۰۰ هزار نفر تحت پوشش بهزیستی و مابقی از اقشار آسیب پذیر خواهند بود.

روش غیرحضوری فروش سهام عدالت در بانک ملی چگونه است؟

دریافت ثبت سفارش متقاضیان فروش سهام عدالت بصورت غیرحضوری و از طریق درگاه‌های این بانک اعم از سایت بانک، اپلیکیشن بله، نسخه جدید اپلیکیشن ایوا اجرا می‌شود.

کدام وراث سهام عدالت از مالیات معاف هستند؟

مشمولان سهام عدالت که تا تاریخ یکم مردادماه ۹۹ اطلاعات خود را به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی داده‌اند، چنانچه فوت کرده باشند، وراث آن‌ها از مالیات بر ارث معاف هستند.

دومین شرکت سرمایه گذاری استانی سهام عدالت کدام است؟

شرکت سرمایه گذاری استان قم با سرمایه ۵۲۳۱۶ میلیارد ریال با نماد «وسقم» به عنوان دومین شرکت سرمایه‌گذاری استانی در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

نحوه فروش سهام عدالت چگونه است؟

قرار شد تا معاملات سهام عدالت به طور بلوکی توسط کارگزاری ها و نهادهای مالی انجام شود. بنابراین این سهام دیگر به صورت کد در بورس معامله نمی شود.

اگر پول فروش سهام عدالت را دریافت نکردیم چه کنیم؟

 برخی هستند که اطلاعات خود را ناقص در سایت‌ها اعلام کرده‌اند و به اعتقاد خودشان سهام عدالت خود را فروخته‌اند و باید پولی بگیرند در حالی که چنین نیست. این افراد باید به سایت‌های مربوطه مراجعه کرده و اطلاعات خود را کامل کنند.

ارزش سهام عدالت در ۳۰ مردادماه چقدر شد؟

ارزش سهام عدالت پس از تجربه افزایش قیمت بار دیگر در مسیر نزولی قرار گرفت و ارزش ریالی آن در تاریخ ۳۰ مرداد به ۱۷ میلیون و ۶۴۲ هزار تومان رسید.

ارزش سهام عدالت در پایان معاملات روز ۲۹مرداد چقدر شد؟

ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی با افتی ۷۸۵ هزار تومانی (۴.۴۶ درصد) به ۱۶ میلیون و ۸۲۲ هزار تومان رسید.

آیا سهام عدالت بر بازار سرمایه تاثیر گذار است؟

 از ابتدای آزادسازی سهام عدالت، بیش از ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان سهام عدالت فروخته شد، اما بازار منفی نشد. در این روز‌ها در مجموع ۶۰۰ میلیارد تومان سهام عدالت فروخته شده، پس فروش سهام عدالت تاثیری در بازار ندارد.

در استان فارس چند نفر سهام عدالت دارند؟

سه میلیون و ۳۲۰ هزار و ۳۸۸ سهام‌دار سهام عدالت در استان فارس هستند.

ارزش سهام عدالت در روز ۲۷ مرداد چقدر شد؟

ارزش سهام عدالت پس از تجربه کاهش قیمت بار دیگر در مسیر صعودی قرار گرفت و ارزش ریالی آن در تاریخ ۲۷ مرداد به ۲۰ میلیون و ۲۷۱ هزار تومان رسید. این در حالی است که هفته گذشته این سهام در حدود ۱۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان ارزش داشت.

سهامداران عدالت قبل از فروش چه اقدامی باید انجام دهند؟

مشمولان سهام عدالت که قصد فروش سهام خود را دارند باید قبل از هر اقدامی به سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت مراجعه و در صورت مغایرت، تلفن همراه و شماره شبای حساب بانکی متعلق به خود را تغییر دهند.

چه تعداد از دریافت سهام عدالت جامانده اند؟

یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از سهام عدالت جامانده اند و این سهام را دریافت نکرده اند.

مبلغ واریزی فروش سهام عدالت به حساب مشمولان چقدر است؟

در حال حاضر ۵ هزار ۶۰۰ میلیارد تومان به حساب فروشندگان سهام عدالت – حدود یک میلیون ۹۰۰ هزار نفر – واریز شده است.

برای فروش سهام عدالت به کجا مراجعه کنیم؟

 چنانچه مشمول سهام عدالتی قصد فروش تا ۶۰ درصد سهام خود را داشته باشد، باید به بانک‌ها و کارگزاری‌ها مراجعه کند یا سفارش خود را برای کارگزاری‌ها ثبت کند تا کارگزاری بنا بر تشخیص خود اقدام به فروش سهام فرد در تاریخی که توسط کارگزاری انتخاب می‌شود، کند. به عبارت دیگر مشمول سهام عدالت امکان اینکه شخصا اقدام به فروش سهام خود کند، ندارد.

ارزش روز سهام عدالت در روز گذشته چقدر شد؟

در پایان معاملات دیروز بازار سهام ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی با افتی ۷۸۳ هزار تومانی به ۱۹ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان رسید.

برای تاخیر در پرداخت پول فروش سهام عدالت چه کنیم؟

فروش سهام عدالت مراحلی دارد؛ سفارش، فروختن، تسویه و پرداخت، به همین دلیل زمانبر است، اما زمان آن نباید غیرمعمول باشد، اگر این زمان غیرمعمول است مردم با روابط عمومی وزارت اقتصاد تماس بگیرند تا با پیگیری از تضییع حقوق دارندگان سهام عدالت جلوگیری شود.

سود سهام عدالت در سال جاری چگونه محاسبه می شود؟

سود‌های سال‌های گذشته براساس سهم ۵۰۰ هزار تومانی بود، اما وقتی دارایی افراد به ۱۹ میلیون یا بیشتر رسیده قطعا سود سهام عدالت براین اساس خواهد بود و امسال سود افراد نسبت به سال‌های گذشته متفاوت خواهد بود.

چه زمانی فرصت فروش مشمولان غیرمستقیم سهام عدالت مهیا می شود؟

تا پایان سال تمام شرکت‌های استانی باید بورسی شوند و تمام کسانی که روش غیر مستقیم را انتخاب کردند تا پایان سال می‌توانند نسبت به فروش تمام سهام خود اقدام کنند.

آیا امکان تغییر روش آزادسازی سهام عدالت وجود دارد؟

تاکنون هیچ تصمیمی مبنی بر تغییر روش آزادسازی مستقیم و غیرمستقیم سهام عدالت گرفته نشده است.

دریافت وام با سهام عدالت چگونه است؟

بانک‌ها معادل ۵۰ درصد ارزش روز سهام عدالت را وام با نرخ سود ۱۸ درصد و دوره بازپرداخت سه ساله پرداخت می‌کنند.

این تسهیلات در قالب کارت اعتباری مرابحه به متقاضیان ارائه خواهد شد. در خصوص کارت اعتباری باید متذکر شد اگر در یک دوره مشخص از ظرفیت کارت اعتباری مذکور استفاده شود، نیازی به پرداخت سود به بانک‌ها نیست در غیر این صورت متقاضیان مشمول سود ۱۸ درصدی خواهند شد.

ارزش سهام عدالت در پایان معاملات روز گذشته چقدر شد؟

ارزش سهام عدالت بنابر اعلام سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت در تاریخ ۱۹ مردادماه ۱۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

 آیا طرح دو فوریتی جاماندگان سهام عدالت در مجلس تصویب شد؟

سهام عدالت با رویکرد دهک‌های پایین می‌بایست اعمال شود و همچنین شرط سنی در آن نباید وجود داشته باشد، همچنین دو فوریت طرح جاماندگان سهام عدالت در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب شده است.

در استان خراسان شمالی چه تعداد سهام عدالت ندارند؟

۱۳۳ هزار نفر در استان خراسان شمالی سهام عدالت ندارند که امیدواریم با پیگیری نمایندگان در مجلس شورای اسلامی به افراد واجد شرایطی که سهام ندارند این امر اختصاص پیدا کند.

ارزش ریالی سهام عدالت چقدر شد؟

براساس اعلام سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت ارزش ریالی سهام عدالت در پایان معاملات روز گذشته (سه شنبه ۱۴ مردادماه) به ۱۹ میلیون ۶۶۹ هزار تومان رسید که نسبت به روز دوشنبه با افزایش قیمت همراه شده است.

جاماندگان سهام عدالت چه تعداد هستند؟

افراد جامانده از دوره قبل و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی در مجموع ۴ میلیون نفر می‌شوند که باید به آن‌ها نیز سهام عدالت پرداخت شود.

جاماندگان سهام عدالت، سهام می گیرند؟

در قانون آمده ۶ دهک جامعه باید از سهام عدالت برخوردار شوند که ما سهام عدالت را به ۶ دهک جامعه داده‌ایم؛ یعنی اکنون آمار دارندگان سهام عدالت ۴۹ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر است که اگر ۶۰ درصد جمعیت کشور را در نظر بگیریم حدود همین میزان است.

تکلیف شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت چه شد؟

قرار بود از ۲۹ خردادماه که مهلت انتخاب روش مدیریت مستقیم و غیرمستقیم سهام عدالت تمام شده، پرتفوی سهام عدالت متقاضیان روش غیرمستقیم به شرکت‌های سرمایه گذاری استانی بلافاصله انتقال یابد و این شرکت‌ها با برگزاری مجمع افزایش سرمایه دهند و مراحل پذیرش در بورس به سرعت انجام شود، اما هنوز این شرکت‌ها بلاتکلیف مانده‌اند.

باید مراحل قانونی انتقال پرتفوی سهامداران عدالت به شرکت‌های سرمایه گذاری استانی و افزایش سرمایه این شرکت‌ها انجام شود، مرحله دوم برگزاری مجمع و افزایش سرمایه و انتخاب هیأت مدیره شرکت‌های استانی و مرحله سوم حضور در بورس و درج در تابلوی بورس باید انجام شود.

وراث سهامداران عدالت برای انتقال چه کنند؟

طبق اعلام شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، وراث سهام عدالت برای نقل و انتقال آن باید منتظر اطلاعیه‌های سپرده گذاری مرکزی باشند. در حال حاضر کارشناسان شرکت سپرده گذاری مرکزی در حال انجام تست‌های نهایی روی میز خدمت یکی از سامانه‌های این شرکت هستند تا تمامی فرایند‌های انتقال سهام عدالت متوفیان غیر حضوری انجام شود.

ارزش برگه ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت چقدر شد؟


ارزش برگه ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت در پایان معاملات روز شنبه با رشد ۴۹۵ هزار و ۴۵۲ تومانی نسبت به روز کاری قبل به ۱۹ میلیون و ۳۱۲ هزار و ۱۶ تومان رسید

سهام عدالت را بفروشیم یا نفروشیم؟

بر اساس نظر کارشناسان بازار سرمایه با وجود اینکه پیش‌بینی نمی‌شود بورس در آتی مانند ماه‌های اخیر گذشته سود بدهد، اما باز هم از بازار‌های دیگر بازدهی بیشتری خواهد داشت، پس حفظ سرمایه در آن به نفع مردم خواهد بود. مردم می‌توانند با حفظ سهام عدالت یک سال دیگر با بیشترین بازدهی نسبت به بازار‌های دیگر آن را بفروشند.

فروش ۶۰ درصد از سهام عدالت چه زمانی است؟


پرونده آزادسازی سهام عدالت درحال تکمیل است و طبق وعده مسئولان، در ۱۸ مردادماه که مصادف با عید غدیر خم است، امکان فروش ۶۰ درصد این سهام برای مشمولان فراهم می شود.

چنددرصد سهام شرکت های سرمایه گذاری استانی وارد بورس می شود؟

۱۰۰ درصد از سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی وارد بازار سرمایه خواهند شد که ۶۰ درصد آن در روز بعد از عید غدیر قابلیت معامله را پیدا خواهند کرد و بر این اساس موقعیتی مانند مشمولانی که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند پیدا می‌کند.

کارت اعتباری دیجیتالی سهام عدالت چگونه دریافت می شود؟

دارندگان سهام عدالت نزد بانک ملی ایران می‌توانند تا سقف ۵ میلیون تومان در ازای توثیق سهام خود کارت اعتباری دیجیتالی دریافت و از بیش از ۴ هزار فروشگاه زنجیره‌ای خرید کنند.

چند نفر در صف فروش سهام عدالت هستند؟

بطورکلی تا هفته گذشته یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر سهام خود را فروخته، تسویه و ۹۰۰ هزار نفر همچنان در فرآیند فروش سهام عدالت خود قرار دارند.

امکان فروش ۶۰درصد سهام عدالت چه زمانی فراهم می شود؟

افرادی که سهامداری به روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند از تاریخ ۱۹ مرداد ماه می‌توانند نسبت به فروش ۶۰ درصد از سهام خود اقدام کنند در حالی که ۴۰ درصد باقی مانده در دهه فجر آزادسازی خواهد شد.

ارزش امروز برگه ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت چقدر است؟

امروز در معاملات بازار سرمایه ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی با ۴۷۳ هزار تومان کاهش به ۱۹ میلیون و ۶۳۸ هزار تومان رسید.

مشمولان سهام عدالت برای اطلاع از فرایند فروش سهام به کجا مراجعه کنند؟

سهامداران محترم سهام عدالت می‌توانند از روز هفتم مردادماه جاری برای پیگیری فرایند فروش سهام خود به کارگزار ناظر خود مراجعه کنند.

سهامداران با تماس با مرکز اطلاع رسانی سهام عدالت با شماره ۱۵۶۹ داخلی یک و وارد کردن کد ملی می‌توانند از کارگزار ناظر خود مطلع شوند.

آغاز معاملات شرکت های سرمایه گذاری استانی چه زمانی است؟

معاملات سهام شرکت های سرمایه گذاری استانی از ۱۵ تا ۱۹ مرداد در بورس تهران آغاز می شود.

برای ثبت شماره شبای بانکی سهام عدالت چقدر فرصت است؟

آن دسته از دارندگان سهام عدالت که برای ثبت شماره شبای بانکی خود به سامانه سهام عدالت و اخذ تاییدیه از طریق این سامانه اقدام نکرده‌اند حداکثر ظرف ۴۵ روز پس از تصویب این آیین نامه فرصت دارند با مراجعه به سامانه نسبت به ثبت شماره شبای بانکی خود و اخذ تاییدیه اقدام کنند.

دریافت اعتبار با سهام عدالت چگونه است؟

 

این موضوع در شورای‌عالی بورس برای دارندگان سهام عدالت مطرح شد و بانک مرکزی طی بخشنامه‌ای به بانک‌ها اجازه اجرای این کار را داده تا در قبال توثیق الکترونیکی سهام عدالت به دارندگان این سهام اعتبار بدهند.

پذیرش شرکت های سرمایه گذاری استانی چه زمانی است؟

پذیرش این شرکت‌ها از اواسط مرداد ماه در بورس تهران آغاز می‌شود و آن‌ها نیز بعد از عید غدیر می‌توانند در مجموع ۶۰ درصد سهام خود را به فروش برسانند.

ارزش سهام عدالت در روز گذشته چقدر شد؟


ارزش برگه ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت در پایان معاملات روز گذشته به ۲۰ میلیون و ۲۹۷ هزار و ۸۹۰ تومان رسید و سود ۶۶۳ هزار تومانی عاید سهامداران شد.

ارزش سهام عدالت در هفته گذشته چقدر افزایش یافت؟

در ابتدای معاملات هفته گذشته ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی، ۱۹ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۴۵۷ تومان اعلام شده بود که بر این اساس طی معاملات هفته گذشته ۲.۳ درصد سود معادل ۴۵۰ هزار و ۹۱ تومان عاید سهامداران عدالت شده است.

شرایط دریافت کارت اعتباری سهام عدالت چگونه است؟

مشمولان سهام عدالت می‌توانند از طریق نظام بانکی تا سقف ۵۰ تا ۶۰ درصد از ارزش دارایی سهام عدالت خود، کارت اعتباری دریافت کنند و با استفاده از آن می‌توانند با مراجعه به مراکز خرید، به صورت اعتباری خرید کنند. براساس این طرح در نظر گرفته شده مشمولان سهام عدالت تا یکسال فرصت دارند وجه را به بانک تسویه کنند.

بانک‌ها تا چه زمانی پول فروش سهام عدالت را واریز می کنند؟
 

بانک‌ها ۴۸ ساعت مهلت دارند پس از فروش سهام عدالت، پول سهام فروش رفته را به حساب سهامدار واریز کنند.

ارزش کل پورتفوی سهام عدالت چقدر است؟

تعداد شرکت‌های حاضر در پرتفوی سهام عدالت ۴۹ شرکت هستند که ارزش مقطع واگذاری آن‌ها ۲۶۶ هزار و ۳۶۳ میلیارد ریال است.

 با توجه به تورم اقتصادی و در پی آن رشد شاخص و افزایش قیمت سهام شرکت‌ها در بازار سرمایه، ارزش روز پرتفوی بیش از ۴۹ میلیون مشمول سهام عدالت افزایش یافته و در حال حاضر به ۱۰۰۹۸هزار و ۹۸۷میلیارد ریال رسیده است.

با آزادسازی سهام عدالت چگونه آن را بفروشیم؟

افرادی که آزادسازی سهام عدالت را انجام دادند و قصد واگذاری سهام را دارند تنها به سهام خود را به کارگزاری‌ها واگذار کنند نه بانک ها، چرا که شرایط پیچیده‌ای است و کارگزاری‌ها فعالیت شفاف تری در این زمینه خواهند داشت. افرادی که سهام عدالت خود را آزادسازی نکردند شرایط بهتری دارند.

چگونه شماره تماس سهام عدالت را تغییر دهیم؟

مقدمات ورود شرکت‌های سرمایه گذاری به بورس تا آخر شهریور ماه انجام می شود و ارزش بیشتر خواهد شد. افرادی که می‌خواهند شماره تماس سهام عدالت خود را تغییر کنند از طریق ۱۵۶۹ اقدام کنند.

مشمولان جامانده سهام عدالت چه کسانی هستند؟

این سهام باید به افرادی که در دوره قبل دعوت‌نامه دریافت کرده‌اند به علاوه خانواده ایثارگران، شهدا و... -که هر کدام سهام عدالت خود را دریافت نکرده‌اند پرداخت شود.

ارزش روز سهام عدالت چقدر است؟

ارزش روز سهام عدالت به ۲۰ میلیون تومان نزدیک شد. در پایان معاملات ۳۰ تیر ماه ۹۹، ارزش ۳۰ درصد قابل معامله سهام عدالت با رشدی ۱۷۶ هزار تومانی به ۵ میلیون و ۸۳۶ هزار تومان رسید.

افزاد زیر ۱۸سال چگونه سهام عدالت خود را بفروشند؟

برای مشولان سهام عدالت که زیر ۱۸ سال هستند و هنوز به سن قانونی نرسیده اند، فرد دیگری باید از طرف او سفارش گذاری را انجام دهد؛ بنابراین این موضوع باید برای شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه ثابت شود که فردی که سفارش را ثبت می‌کند آیا، ولی یا قیم قانونی این شخص است یا خیر.

بر این اساس برای فروش سهام عدالت هم فرد زیر ۱۸ سال و هم، ولی یا قیم او باید در سجام ثبت نام کنند و احراز هویت شوند. بعد از احراز هویت، کارگزاری‌ها این امکان را دارند که اطلاعات سجام را مبنا قرار دهند و سفارش فروش را تأیید کنند.

آزادسازی کامل سهام عدالت چه زمانی است؟

۳۰ درصد سهام عدالت در عید غدیر و ۳۰ درصد دیگر آن در ۲۲ بهمن آزادسازی خواهد شد.

ارزش سهام عدالت سهامداران استان بوشهر چقدر است؟

ارزش سهام اولیه سهامداران عدالت در استان بوشهر حدود ۳۳۲ میلیارد تومان بوده که با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته ارزش روز این سهام حدود ۳۴۰۰ درصد افزایش داشته و به ۱۱ هزار و ۲۹۱ میلیارد تومان رسیده است.

چند نفر مدیریت مستقیم سهام عدالت را انتخاب کردند

براساس گفته‌های سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت، ۲۰ میلیون نفر روش مدیریت مستقیم سهام عدالت و ۲۹ میلیون نفر روش مدیریت غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند.

آیا خرید ارزان سهام عدالت توسط بانک ها صحت دارد؟

وزارت اقتصاد با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: به دلیل نبود دسترسی تمام اقشار به بازار سرمایه از درگاه‌های حضوری و غیرحضوری بانک‌ها به منظور سهولت دسترسی اکثریت مردم استفاده شده و در این سازوکار فقط عاملیت دریافت تقاضای مردم را بر عهده دارند.

تقاضای فروش سهام به این ترتیب است که سفارش‌ها از درگاه بانک‌ها اخذ و به کارگزاری‌ها داده می‌شود. کارگزاری‌ها نیز با هماهنگی سازمان بورس و با توجه به شرایط بازار به قیمت تابلو اقدام به فروش کرده و وجه را به حساب افراد کارسازی می‌کنند؛ بنابراین بانک‌ها نقشی در تعیین قیمت سهام عدالت ندارند و فقط تسهیل کننده فرآیند دریافت تقاضا و واریز وجه هستند. قیمت بر اساس شرایط بازار سهام، چگونگی عرضه و تقاضا در بورس، نوع سهام تشکیل‌دهنده سبد سهام عدالت و وضعیت مالی و سودآوری شرکت‌های تشکیل دهنده سهام تعیین می‌شود.

طرح ساماندهی جاماندگان سهام عدالت چیست؟

طرح ساماندهی جاماندگان سهام عدالت طی هفته‌های اخیر در مجلس اعلام وصول شده و با مشخص شدن اعضای هیئت‌رئیسه این کمیسیون، در دستورکار قرار می‌گیرد. این احتمال وجود دارد که تا یک ماه آینده این قانون در مجلس تصویب شده و برای اجرا به دولت ابلاغ شود.

آیا امکان ویرایش روش مدیریت آزادسازی سهام عدالت فراهم شد؟

اعتراضاتی نسبت به عدم آگاهی و درخواست تغییر در سامانه از سوی مردم مطرح شده که از طریق دفتر مدیریت اقتصادی مقام معظم رهبری این امر پیگیری شده و امید می‌رود که امکانات ویرایش و تغییر برای افراد فراهم شود.

چه تعداد مردم روش غیرمستقیم آزادسازی سهام عدالت را انتخاب کردند؟

تاکنون ۸۰ درصد از مردم، روش غیرمستقیم را انتخاب کرده و برخی اخبار منتشره از سوی سخنگوی شورای عالی بورس بر این مبناست که فرصت انتخاب آگاهانه در اختیار مردم قرار بگیرد.

چگونه می‌توان از کارت اعتباری سهام عدالت برای خرید کالا استفاده کرد؟

 

سخنگوی کانون شرکت‌های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت گفت: بهتر است افرادی که واقعا مبلغ درون کارت به طور قطع مورد نیازشان است از آن استفاده کنند به علت آنکه این سهامداران موظف هستند میزان مبلغی را که از این کارت که برداشت کرده اند اقساطش را یکساله به بانک‌ها بازگردانند. در غیر این صورت آن کارت که مانند وثیقه عمل میکرد توسط بانک ضبط میشود.

کارت اعتباری سهام عدالت چقدر ارزش ریالی دارد؟

 هم اکنون اگر بانک‌ها بخواهند ۵۰ درصد از ارزش سهام عدالت را به حساب سهام داران واریز کنند مبلغی بالغ بر ۵ میلیون تومان میشود.

وراث سهامداران عدالت چه کار کنند؟

وارث مشمولان فوت شده‌ای که سهام عدالت دارند فعلا باید گواهی انحصار وراثت را اخذ کنند و منتظر اخباری که متعاقبا اعلام می‌شود، باشند.

روش های فروش سهام عدالت کدامند؟

مشمولان سهام عدالت که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌اند می‌توانند برای فروش سهام خود از طریق سه روش اقدام کنند. این روش‌ها می‌تواند فروش از طریق بانک، مراجعه حضوری به کارگزاری و مراجعه غیرحضوری باشد.

تاکنون چه تعداد سهام عدالت به فروش رسیده است؟

تعداد کسانی که برای فروش سهام عدالت مراجعه کرده‌اند هنوز به یک میلیون نفر نرسیده است.

امکان اصلاح شماره تلفن همراه برای فروش سهام عدالت میسر است؟

کسانی که شماره همراهی که داده اند به نام خودشان نیست در حال حاضر با مراجعه به وبسایت sahamedalat.ir می‌توانند شماره خودشان را اصلاح کنند و با این اصلاح، قادر خواهند بود در کارگزاری‌ها نیز برای فروش سهام عدالت اقدام کنند.

تعداد مشمولان یک میلیونی سهام عدالت چندنفر است؟

پس از ۱۳ سال از شروع واگذاری سهام عدالت به ۶ دهک جامعه، حالا بیش از ۶ میلیون نفر دارای برگ یک میلیون تومانی سهام عدالت هستند.

بانک‌ها چگونه سهام عدالت سهامداران را می‌فروشند؟


بانک‌ها پس از دریافت وکالت از شخص دارنده سهام عدالت در روز تعیین شده در بورس سهام فرد را می‌فروشند و پول آن را به صاحب سهام می‌دهند.

افرادی که می‌خواهند سهام خود را به بانک بفروشند نیاز دارند که پس از آزاد‌سازی سهام عدالت نسبت به دریافت کد بورسی اقدام کنند و سپس به بانک و کارگزاری‌ها مراجعه کنند.

کدام سهم ها بیشترین وزن را در سبد سهام عدالت دارند؟

۵ شرکت بیشترین وزن را در سبد سهام عدالت دارند. این شرکت ها عبارتند از:

شرکت پتروشیمی خلیج فارس"فارس"، فولاد مبارکه اصفهان"فولاد"، شرکت ملی صنایع مس ایران "فملی، " پالایشگاه نفت تهران "شتران" و بانک ملت "وبملت".

آیا ویرایش مجدد روش آزادسازی "سهام عدالت" امکانپذیر است؟


مراجعین اذعان دارند با توجه به عدم اطلاع کافی در انتخاب روش آزادسازی، روش مستقیم را انتخاب کرده اند. همچنین به عدم دانش بورسی خود و نداشتن اطلاع از مزایای روش غیر مستقیم اشاره داشته و از تعاونی‌ها درخواست پیگیری و انعکاس به اتحادیه کشوری را برای ایجاد امکان ویرایش از روش مستقیم به غیرمستقیم را دارند.

چگونه می‌توان ۱۰۰درصد "سهام‌عدالت" را فروخت؟

 در روش مستقیم سهامدار ۳۰ درصد سهم را سفارش فروش گذاشته و ۷۰ درصد نزد دولت باقی می‌ماند، اما در روش غیر مستقیم مردم به زودی می‌توانند در مورد ۱۰۰ درصد سهم خود تصمیم بگیرند.

فهرست نماد‌های معاملاتی شرکت‌های سرمایه پذیر سهام عدالت کدام است؟

"فایرا"، "خودرو"، "وتجارت"، "وبصادر"، "وبملت"، "بسویچ"، "شبندر"، "شتران"، "شبریز"، "شپنا"، "وپست"، "کچاد"، "حپترو"، "خساپا"، "وتوصا"، "ورنا"،"ساراب"، "سدشت"، "فولاژ"، "فخوز"، "فولاد"، "حکشتی"، "کگل"، "اخابر"، "رمپنا"، "فملی"، "بنیرو"، "دانا"، "جم"، "فارس" و "بفجر".

انجام معاملات در شرکت‌های سرمایه پذیر سهام عدالت چگونه است؟

شرکت فرابورس ایران در اطلاعیه‌ای با قید بسیار مهم، مواردی را به اطلاعیه قبلی خود افزود. طبق این دستورالعمل، معاملات در شرکت‌های سرمایه‌پذیر موضوع سبد سهام عدالت از ساعت ۱۲:۴۵ الی ۱۴ با اعمال قیمت پایانی همان روز به عنوان کف دامنه نوسان و بدون اعمال محدودیت در سقف دامنه نوسان قیمتی انجام خواهد شد.

این در حالی است که در اطلاعیه قبلی دامنه نوسانی برای معاملات سهام عدالت در نظر نگرفته شده بود و معاملات تنها در قیمت پایانی میسر بود، کارگزارانی که قصد فروش در روز‌های گذشته داشتند نمی‌توانستند از سفارشات خریدی با قیمت بیشتر از قیمت پایانی بهره لازم را ببرند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است که این معاملات در بازار ۴ با اعمال یک مرحله پیش‌گشایش ۱۵ دقیقه‌ای و با محدودیت حجمی خرید نماد عادی قابل انجام است.

چه کسانی می‌توانند برای فروش سهام عدالت به بانک مسکن مراجعه کنند؟

دریافت سفارش فروش سهام عدالت مشتریان بانک مسکن نیز در حال حاضر در تمام شعب جریان دارد. کسانی که برای فروش سهام عدالت خود قصد مراجعه به شعب بانک مسکن را دارند، در وهله اول باید دارنده این سهام بوده و قصد واگذاری امر فروش به بانک را داشته باشند.

بر اساس اعلام دایره امور نهادها و ابزارهای مالی بازار سرمایه بانک مسکن، شعب بانک مسکن در حال حاضر عاملیت شرکت کارگزاری بانک مسکن را بر عهده دارند و به نیابت از کارگزاری، درخواست فروش سهام عدالت مشتریان این بانک را ثبت میکنند. شعب این بانک حداکثر هر سه روز یکبار درخواستهای ثبت شده را برای فروش به قیمت روز در اختیار شرکت کارگزاری بانک مسکن قرار دهند؛ بنابراین پروسه فروش سهام عدالت از زمان ثبت درخواست تا فروش و واریز وجه به حساب صاحب سهام، حدود یک هفته به طول میانجامد.

مهلت انتخاب روش مستقیم سهام عدالت تا چه زمانی است؟

بر اساس اعلام سخنگوی ستاد راهبری آزاد سازی سهام عدالت، امکان انتخاب روش مستقیم سهامداری از سوی مشمولین محترم سهام عدالت تا ساعت ۲۴ مورخ ۹۹/۳/۲۹ با تصمیم این ستاد تمدید شد.

امکان فروش کامل سهام عدالت چه زمانی است؟

در زمان آزادسازی امکان فروش ۳۰ درصد از سهام وجود دارد که تا پایان سال امکان فروش کامل سهام امکان پذیر خواهد بود.

وراث متوفیان سهام عدالت برای انتقال آن چه کنند؟

سمات در تلاش است تا در گام دوم فرایند آزادسازی سهام عدالت، وضعیت انتقال سهام عدالت متوفیان را از طریق الکترونیکی فراهم کند.

درهمین رابطه، کارشناسان شرکت سپرده گذاری مرکزی در حال انجام تست‌های نهایی روی میز خدمت یکی از سامانه‌های این شرکت هستند تا تمامی فرایند‌های انتقال سهام عدالت متوفیان غیر حضوری انجام شود.

 

شرایط پذیرش سهام عدالت برای وثیقه صدور کارت اعتباری چگونه است؟

بانک ها می توانند با شرایط زیر نسبت به پذیرش سهام عدالت برای وثیقه صدور کارت اعتباری مرابحه اقدام کنند:

درصدی از ارزش آن بخش از سبد سهام دارندگان سهام عدالت که آزاد شده است، در چارچوب ضوابط به عنوان وثیقه صدور کارت اعتباری قابل پذیرش است.

سهام تمامی شرکت‌های موجود در سبد سهام دارندگان سهام عدالت که آزاد شده است باید به عنوان وثیقه صدور کارت اعتباری پذیرفته شود.

 صدور کارت اعتباری به پشتوانه وثیقه سهام عدالت، صرفآً برای متقاضی که سهام عدالت متعلق به وی توثیق شده است، امکان‌پذیر است.

آیا دعوت‌نامه‌های قبلی سهام عدالت و حتی کارت پرس شده معتبر است؟

ملاک مورد عمل در سهامدار بودن افراد در حال حاضر سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir است و دعوت‌نامه‌های قبلی سهام عدالت و حتی کارت پرس شده سهام عدالت که بر روی آن ارزش ۱۰ میلیون ریالی هم نوشته شده از نظر سازمان خصوصی‌سازی اعتباری ندارد و تنها وجود کدملی مشمولان در سامانه سهام عدالت ملاک عمل است.

برای پاسخ به سوالات سهام عدالت با چه شماره ای تماس بگیریم؟

مرکز پاسخگویی سهام عدالت به شماره ۸۳۳۳۸ - ۰۲۱ از آغاز مهلت آزادسازی سهام عدالت و انتخاب روش مستقیم و غیرمستقیم پاسخگوی سوالات هموطنان در این خصوص بوده است.علاوه بر این هموطنان می توانند اطلاعات لازم در خصوص سهام عدالت را از طریق تلفن گویای این مرکز دریافت کنند. همچنین سایت اطلاع رسانی سهام عدالت نیز به آدرس www.samanese.ir با ارائه اخبار جدید در خصوص سهام عدالت، همواره در دسترس هموطنان قرار دارد.

بهترین روش مدیریت سهام عدالت کدام است؟

انتخاب روش مدیریت سهام عدالت، بستگی به میزان آشنایی فرد با بازار سرمایه دارد. نمی‌توان برای همه نسخه یکسان پیچید. اگر فرد سهامدار است، در بازار سرمایه کار کرده و با این بازار آشنایی دارد بهتر است روش مستقیم را انتخاب کند. زیرا سهام به کد خود فرد منتقل می‌شود.

برای فروش سهام عدالت در روش غیرمستقیم چه باید کرد؟

برای اینکه بتوان سهام عدالت شرکت های سرمایه گذاری استانی شرکت‌ها را معامله کرد باید نماد آن‌ها در بورس باز شود. هنوز کار پذیرش شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی در بورس تمام نشده و این شرکت‌ها هنوز بورسی نیستند، به محض اینکه نماد شرکت‌های سرمایه گذاری استانی در بورس باز شود، سهامدارانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند، بدون محدودیت درصد می‌توانند هم از طریق بانک و هم از طریق کارگزاری، سهام خود را بفروشند.

فرصت زمان فروش۳۰ درصدی سهام عدالت تا چه زمانی است؟

فقط سهامدارانی که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند می‌توانند به بانکی که شماره شبا خود در آن را به سامانه سهام عدالت داده‌اند مراجعه و فرم فروش را تکمیل کنند.

زمان فروش ۳۰ درصد سهام از روز ششم خرداد ماه آغاز می‌شود و تا روز شنبه دهم ادامه دارد.

در صورت انتخاب هر روش، امکان اصلاح آن وجود دارد؟

برای افرادی که از ۱۰ تا ۱۵ اردیبهشت به دنبال تغییر رویه و انتخاب روش دیگر بودند اما اشتباها انتخاب کردند یک بار امکان ویرایش گذاشته شده تا روش مدنظر را انتخاب کنند.

در غیر این صورت امکان ویرایش وجود ندارد و چنانچه فردی روش مستقیم را انتخاب کرده بود اما تصمیم دارد روش غیرمستقیم را جایگرین کند، مشمول مالیات انتقال سهام خواهد شد زیرا نقل و انتقال سهام برای یک بار از مالیات معاف است.

 

در کدام روش سهامدار امکان فروش سهام خود را دارد؟

سهامداران باید توجه داشته باشند که در هر دو روش امکان فروش و واگذاری سهام توسط مشمولین در بازار معاملاتی بورس و فرابورس میسر است. کل ارزش روز سهام عدالت در تاریخ ۱۷ اردیبهشت، رقم ۴.۹۱۱.۹۷۴ میلیارد ریال است.

 

تکلیف سود سالیانه سهام در هر یک از روش ها چه می شود؟

افرادی که روش مستقیم را انتخاب کرده اند، سود عایدی از سهام ۳۶ شرکت بورسی تخصیص یافته وسود سهام شرکتهای سرمایه گذاری استانی از بابت ۱۳ شرکت غیربورسی را مستقیما دریافت خواهند کرد.

افرادی هم که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند، صرفا سود سهام شرکتهای سرمایه گذاری استانی را دریافت خواهند کرد.

معرفی روش مستقیم

مشمولان باید توجه داشته باشند که درصورت انتخاب آزاد سازی به روش مستقیم، مالکیت و مدیریت سهام عدالت به صورت مستقیم و بدون واسطه به سهامدار سهام عدالت، تخصیص و انتقال خواهد یافت. به عبارت دیگر، به میزان سهام تخصیص یافته به هر فرد در شرکتهای سرمایه پذیر سهام عدالت و به تناسب ارزش مقطع واگذاری، تعدادی از سهام ۳۶ شرکت بورسی تخصیص خواهد یافت. علاوه بر آن این دسته از مشمولین سهام عدالت، به ازای سهام شرکت‌های غیربورسی سرمایه‌پذیر سهام عدالت، سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی را نیز دریافت خواهند کرد.

در این حالت مسئولیت حفظ، نگهداری و مدیریت سهام اختصاص یافته به عهده سهامداربوده و در راستای حفظ ارزش سهام تخصیص یافته، قابلیت نقل و انتقال سهام مزبور به غیر و فروش آن بر اساس محدودیت های زمانی و مقداری تعیین شده توسط شورای عالی بورس صورت خواهد گرفت. همچنین مطابق قانون تجارت افراد سهامدار محسوب شده و از مزایای سهام تخصیص یافته از جمله سود و ... بهره مند خواهند شد.

سهام داران می توانند دو ماه پس از تاریخ انتخاب روش مذکور با مراجعه به سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) به نشانی sejam.ir از تعداد سهام تخصیص یافته نزد شرکتهای سرمایه پذیر سهام عدالت مطلع شوند. بهره مندی از خدمات قابل ارائه از جمله ایجاد امکان معامله پذیری سهام تخصیص یافته در آینده منوط به مراجعه به سامانه سجام، ثبت نام و احراز هویت غیرحضوری در مراکز تعیین شده است.

همچنین افرادی که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند، سهام شرکتهای بورسی تخصیص یافته روی کد بورسی خودشان منتقل می شود. این افراد از بابت سهام شرکتهای غیربورسی، سهامدار شرکتهای سرمایه گذاری استانی هم خواهند بود.

معرفی روش غیرمستقیم

درصورت انتخاب آزاد سازی به روش غیر مستقیم، مالکیت و مدیریت سهام عدالت، از طریق شرکتهای سرمایه گذاری استانی ساماندهی خواهد شد و سهامدار حق انتقال به غیر و دخل و تصرف در آن را نخواهد داشت. در این روش سود یا زیان قابل تخصیص به سهامدار براساس نحوه عملکرد شرکتهای سرمایه گذاری استانی تعیین و تخصیص پیدا خواهد کرد. با این تفویض اختیار، سهام شرکتهای سرمایه پذیر سهام عدالت متعلق به سهامدار توسط شرکت های سرمایه گذاری استانی ساماندهی خواهد شد.

افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند، سهامدار شرکتهای سرمایه گذاری استانی خواهند بود. قرار است شرکتهای سرمایه گذاری استانی در بازار سرمایه پذیرش شوند و سهام این شرکتها خرید و فروش واقع شود. بنابراین این افراد می توانند نسبت به فروش سهام خود در شرکتهای سرمایه گذاری استانی اقدام کنند.

درمورد اینکه چه تضمینی وجود دارد که در روش غیرمستقیم شرکت‌های استانی دارایی سهامدار را حفظ و افزایش دهند، باید گفت این موضوع به نحوه عملکرد و میزان موفقیت یا عدم موفقیت مدیران شرکت‌های سرمایه گذاری در مدیریت دارایی های تخصیص یافته بستگی دارد.

مزایای انتخاب روش غیرمستقیم مدیریت

حسین ایمنی خواه نائب رئیس کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت مزایای انتخاب روش غیرمستقیم مدیریت این سهام را تشریح کرد.

در حال حاضر بیش از ۴۹ میلیون نفر سهام دار سهام عدالت وجود دارد و هر فرد، سهام دار ۳۲ شرکت بورسی و ۱۳ شرکت غیر بورسی است که معادل ارزش ریالی برگه سهام خود از این شرکت ها سهام دارد یعنی سهام فرد خرد می شود.

سهام عدالت فوت‌شدگان چگونه منتقل می‌شود؟

با توجه به پروسه طولانی آزادسازی سهام عدالت در همه این سال‌ها، دور از ذهن نیست که تعداد زیادی از دارندگان سهام عدالت فوت شده باشند. عدد و رقم‌های رسمی هم همین را نشان می‌دهند که حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از سال توزیع سهام تا الان که زمان آزادسازی سهام عدالت رسیده، چهره در نقاب خاک کشیده‌اند. حالا سوال اینجاست که وارثان به چه شیوه و شکلی به سهام عدالت دست پیدا می‌کنند و چگونه سهام به نامشان می‌شود.

رییس سازمان خصوصی‌سازی گفته: «افرادی که به عنوان وارثان فرد متوفی محسوب می‌شوند براساس انحصار وراثت و معادل سهم‌الارث خود سهام عدالت به نامشان می‌شود. به منظور راحتی این افراد تصمیم گرفتیم تا یک سامانه تلفن گویا را در سازمان خصوصی‌سازی آماده کنیم و از فردا ۳۰ نفر از اعضای این سازمان پاسخگوی خانواده متوفیان برای راهنمایی بیشتر آن‌ها خواهند بود.» قوانین مربوط به انحصار ورثه کمی پیچیده است و توضیحش در این صفحه نمی‌گنجد. بهترین راه، مشاوره گرفتن از مسئولان سازمان خصوصی‌سازی است. بدون نگرانی و عجله، چون سهام عدالت از بین نمی‌رود. خیالتان راحت!

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
کدوم سهم هاشو برداریم تو روش مستقیم ؟
کاوه
Korea (Republic of)
يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴
خواهش میکنم پیگیر امکان ویرایش روش آزادسازی سهام عدالت باشید. ما اشتباها روش غیرمستقیم رو انتخاب کردیم و کسی هم به فکرمون نیست
رمضان
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
مادرم فوت شده مبلغ سهامش یک میلیون تومانه چرابه نام من که وارثش هستم مبلغ ۴۹۲۰۰۰تومان زده اند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳
سلام باتوجه به اینکه مدارک خواسته شده برای انتقال سهام عدالت برای وراثان نوشته شده ۳نفر شاهد قید نکردند ولی در فسا ۳نفر شاهد میخواهند و مبلغ هم بعنوان هزینه از وارثان طلب میکنند لطفا پیگیری نمایید ۰۹۱۷۸۱۴۸۵۴۴ متشکر
ف
France
دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۹
سلام میشه راهنمایی کنید ،سهام عدالت خودم دردارایی با کدملی وشماره تلفن خودم که به اسمم است نشون میده اما مال پسرم که ۱۱سالشع بنده ولایت میشم با شمارع همراه خودم وکدملی پسرم مراجعه به سامانه دارایی سهام عدالت میرم اصلا نشون نمیده خطا میده کدملی با شماره همراه مطابقت ندارد آخه میرم سیم کارت بگیرم میگن بچه زیر ۱۸سال است نمیشه مالک سیم کارت بشه ازاین طرف هم سیستم میگه مالک سیم کارت خود طرف کدملی به اسمش است باشه ،حالا مشکل ازکجاس ممنون میشم راهنمایی کنید ،شماره تماس بابنده ۰۹۹۰۱۳۳۹۵۱۲
ناشناس
چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
بایددرسامانه سجام ثبت نام کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹
در ورود به سامانه sahamedalat.ir مشکل دارم. و با خطای کد ملی با شماره همراه مطابقت ندارد مواجه میشوم در صورتیکه شماره همراه به نام خودم است و سهام هم دارم و روش مستقیم را هم انتخاب کرده ام .
عباس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۰
سلام من تو سامانه شماره موبایلی ک ثبت شده بود رو یادم نبود از یکی پرسیدم ک جطوری میتونم تغیر بدم ک گفتن برو شماره شباتو تغیر بده رفتم تغیر دادم ک تو سامانه جواب اومد تا یک ماه باید منتظر شی ثبت شه الان من چیکار میتونم بکنم ک سهاممو بفروشم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳
کسانی که مرحله آزادسازی سهام عدالت درخانه راانجام داده اندبرای
ثبت درپیشخوان دولت تاچه تاریخی فرصت دارند؟
ناشناس
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
سلام تاتاریخ قرن بوق فرصت دارن
شاپورمرادی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹
یا سلام مادر من 90 سال سن دارد و به آلزایمر مبتلا است دارای سهام عدالت است که از طریق سامانه روش غیر مستقیم را انتخاب کردم چگونه می توانم اختیار خرید و فروش سهم ایشان را در اختیار بگیرم
پرویز
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
سلام.من تا حالا دو سه بار رفتم دفتر پیشخوان برای انتقال سهام مادرم که در سال 90 فوت شده ولی مسئولین دفتر پیشخوان میگویند سامانه یک ماه است که قطع می باشد. میخواستم بدانم پس تکلیف ما که به تازگی برگه انحصار ورثه را گرفته ایم چه می شود. خواهشمندم رسیدگی فرمایید.با تشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۱
سلام من از طریق کار خودم برای مادرم سهام گرفتم والان در قید حیات نیستند وکد ملی ندارد حالا تکلی سهام او چه می شود؟ف
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۱
سلام من از طریق کار خودم برای مادرم سهام گرفتم والان در قید حیات نیستند وکد ملی ندارد حالا تکلی سهام او چه می شود؟ف
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۱
سلام من از طریق کار خودم برای مادرم سهام گرفتم والان در قید حیات نیستند وکد ملی ندارد حالا تکلی سهام او چه می شود؟ف
آرمان پارسائی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۹
خیلی زشته که سازمان خصوصی سازی برای سود گرفتن از بانک با پول مستضعفان هر روز امروز و فردا میکنه و این عادتشه که شماره شبارو دیر تایید کنه چون باید پول واریز کنه، خوب برادر من الان دوماه هست شبا و شماره موبایلم وارد کردم‌توی سایت چرا نمیریزی این عادته سازمان خصوصی سازیه مردم‌شما واژه ی تاخیر در تایید شماره شبا رو توی اینترنت سرچ کنید از سال ۹۶ تا ۹۷ تا ۹۸ تا همین الان هر ساله مردم درگیر تاخیر تایید شبا هستند و برای فرار کردن از ماجرا هرروز میان چیزایی که خودمون میدونیمو تکرار میکنن بعله ماهمه میدونیم کجا وارد کنیم شبارو همه بروز رسانی کردیم شما هم سایتتو بروزرسانی کن، کجاست سازمان تعزیرات؟ دیوان عدالت اداری خوابه؟ آقای آذری چرا نمیبینی خصوصی سازی که قرار بود به مستضعفان کمک کنه شده بلای جون مستضعف، بابا بقرآن دارم توی خوابگاه زندگی میکنن دوروز دوروز غذا نمیخورم، یعنی فرزند ایثارگر هم هستم، این چه وضعشه، قحط الرجاله؟ قحط الخبرنگاره؟ قحط المممممرد؟ حاشا به غیرتتون، من به این ایمان دارم که توی مملکتی که امام خمینی بنیانگذارش بوده وای به حال مسئولی که کم کاری کنه وای که خود امام ازش حساب پس میکشه، امام هم که همتون میشناسید داماد منتظری براتون درس عبرت نشده؟ قیامت رو باور ندارید؟ ولله که میبینید همتون هممون، تف بر مال دنیا تف
آرمان پارسائی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۴
خیلی زشته که سازمان خصوصی سازی برای سود گرفتن از بانک با پول مستضعفان هر روز امروز و فردا میکنه و این عادتشه که شماره شبارو دیر تایید کنه چون باید پول واریز کنه، خوب برادر من الان دوماه هست شبا و شماره موبایلم وارد کردم‌توی سایت چرا نمیریزی این عادته سازمان خصوصی سازیه مردم‌شما واژه ی تاخیر در تایید شماره شبا رو توی اینترنت سرچ کنید از سال ۹۶ تا ۹۷ تا ۹۸ تا همین الان هر ساله مردم درگیر تاخیر تایید شبا هستند و برای فرار کردن از ماجرا هرروز میان چیزایی که خودمون میدونیمو تکرار میکنن بعله ماهمه میدونیم کجا وارد کنیم شبارو همه بروز رسانی کردیم شما هم سایتتو بروزرسانی کن، کجاست سازمان تعزیرات؟ دیوان عدالت اداری خوابه؟ آقای آذری چرا نمیبینی خصوصی سازی که قرار بود به مستضعفان کمک کنه شده بلای جون مستضعف، بابا بقرآن دارم توی خوابگاه زندگی میکنن دوروز دوروز غذا نمیخورم، یعنی فرزند ایثارگر هم هستم، این چه وضعشه، قحط الرجاله؟ قحط الخبرنگاره؟ قحط المممممرد؟ حاشا به غیرتتون، من به این ایمان دارم که توی مملکتی که امام خمینی بنیانگذارش بوده وای به حال مسئولی که کم کاری کنه وای که خود امام ازش حساب پس میکشه، امام هم که همتون میشناسید داماد منتظری براتون درس عبرت نشده؟ قیامت رو باور ندارید؟ ولله که میبینید همتون هممون، تف بر مال دنیا تف.هر سال سازمان خصوصی سازی خون مردم میکنه تو شیشه برای یه شماره شبا، بخدا من فرزند ایثارگر و جانبازم، زشته که توی خوابگاه کثیف و پر از مرض و کرونا با لب تشنه و گشنه بخوابم، خودمم که بخاطر کرونا بیکار شدم، آخه این چه وضعشه حداقل سود سهام سالیان قبل رو بدن تا مجبور نشیم سهامو بفروشیم، بخدا همه اقدامات لازمو انجام دادم الان دوماهه، از ۵ تیر تا الان، اوف خسته شدم چرا نمیمیرم،
بخت بد بین کز عجل هم ناز میباید کشید، تورو خدا تاخیر در تایید شماره شبارو بزنید توی اینترنت اولین گزینه اولین سال سود سهام سال ۹۶ تا همین امسال این مشکل پابرجاست، ایا مشکله یا نه عمدیه و برای سود بانکی هنگفتی که در ازای هرروز دیرتر واریز کردن میره تو جیبشون؟
عبداله علیپور
Mauritius
سه‌شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
چرا کارگزاری مفید ارزش سهام ما را امروز سه شنبه 4 اردیبهشت 1399 بدرستی نشان نمی دهد
وحیدزارعی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
سلام من شماره همراه خودم رادرسامانه سهام عدالت تغییرداده ام وبه خاطراینکه برای باراول باشماره دیگری به کارگزاری ورودداشته ام اجازه دسترسی ورودبه کارگزاری ومشاهده وفروش راندارم.خواهشمنداست اطلاع رسانی نماییداطلاعات من درکارگزاری چه موقع به روزرسانی می شود.آخرین بروزرسانی۲۰تیرماه بوده است.
اسماعیل
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۶
اطلاعات درسامانه سهام عدالت کی بروزرسانی میشود الان ۵۰روزگذشت
آرمان پارسائی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۰
اقا تورو خدا رسیدیگی کنید من از تیرماه تا الان منتظر تایید شماره شبام هستم سهامم یک میلیونی تحت پوشش بهزیستی هست , هم شبا و هم حسابم فعاله هم بنام خودمه هم شماره تلفنم به نام خودمه هم همه چیم درسته، اما نه شماره شبام تا الان تایید شده نه سودی به حسابم ریخته شده تا حالا از سال اول تا الان یه ریالم نگرفتم بخدا پول لازمم این سهام عدالت استانی هم وارد بورس نمیشه که بفروشم حداقل، خوب سود رو واریز کنن تا ما مجبور نشیم سهام عدالت باارزشمون رو به گفته شما بفروشیم، به قرآن دیگه خسته شدم از بس نظر گذاشتم و ایمیل زدم به سجام و سمات و خصوصی سازی و هر جا که فکرشو کنید، بخدا من از نداری خونه اقواممون زندگی میکنم اخه آدم روش نمیشه همه چیو بگه پس کرامت انسانی چی؟ همش شعاره!؟ آقای روحانی اره؟؟؟ خوب امروز شنیدم که حضرت اقا با تخصیص یه بودجه خیلی خوب به بورس و بازار سرمایه موافقت کرده پس کو این پولا چرا به حساب مردم ریخته نمیشه؟ آقای ریسی آقای آذری سازمان تعذیرات دیوان عدالت اداری پس کجایین؟!؟
ناشناس
چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱
برو بانک
آرمان پارسائی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۰
اقا تورو خدا رسیدیگی کنید من از تیرماه تا الان منتظر تایید شماره شبام هستم سهامم یک میلیونی تحت پوشش بهزیستی هست , هم شبا و هم حسابم فعاله هم بنام خودمه هم شماره تلفنم به نام خودمه هم همه چیم درسته، اما نه شماره شبام تا الان تایید شده نه سودی به حسابم ریخته شده تا حالا از سال اول تا الان یه ریالم نگرفتم بخدا پول لازمم این سهام عدالت استانی هم وارد بورس نمیشه که بفروشم حداقل، خوب سود رو واریز کنن تا ما مجبور نشیم سهام عدالت باارزشمون رو به گفته شما بفروشیم، به قرآن دیگه خسته شدم از بس نظر گذاشتم و ایمیل زدم به سجام و سمات و خصوصی سازی و هر جا که فکرشو کنید، بخدا من از نداری خونه اقواممون زندگی میکنم اخه آدم روش نمیشه همه چیو بگه پس کرامت انسانی چی؟ همش شعاره!؟ آقای روحانی اره؟؟؟ خوب امروز شنیدم که حضرت اقا با تخصیص یه بودجه خیلی خوب به بورس و بازار سرمایه موافقت کرده پس کو این پولا چرا به حساب مردم ریخته نمیشه؟ آقای ریسی آقای آذری سازمان تعذیرات دیوان عدالت اداری پس کجایین؟!؟
فرشید
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
باسلام وخسته نباشید درمورد سهام عدالت متوفیان می خواستم بگم که به دفاتر پیشخوان مراجعه کردیم می گن هنوز بخشنامه نیامده این بخشنامه کی میاد وکی می تونیم پیگیر باشیم ممنون
ناشناس
چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰
اصلا بخشنامها دروغه بی خیال شو
ناشناس
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
انشالله بعدازبرکناری روحانی میاد
اسرا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵
با سلام.چرا صفحه سهام عدالت بروز رسانی نشده چطور انرا بروز رسانی کنم وتعداد سهام ببینمع
مهدی پازوکی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
با سلام و احترام
پدر و مادر بنده به رحمت خدا رفته اند و با توجه به دارا بودن سهام عدالت میخواستم برای تقسیم آن اقدام کنم و حتی گواهی حصر وراثت را هم سال گذشته گرفته و دارم ولی با توجه به شرایط شخصی بنده ما 4 برادر و خواهر هستیم که 2 تا از آنها به دلایلی حاضر به همکاری نیستند آیا بنده برای شخص خودم میتوانم به اندازه سهم قانونی خودم اقدام کنم ؟
خواهش دارم در صورت امکان راهنمایی فرمایید.
شایگان
Japan
شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۸
سلام ما خانواده 4 نفره بودیم و پدرم برای همه ی ما سهام عدالت ثفبت نام کرد و به هر یک از ما سهم 1 میلیون تومانی تعلق گرفت؛برگ فیزیکی سهم ها نیز موجود است.
دست بر قضا سال 88 پدر بنده فوت کرد و چندی پیش متوجه انتقال سهام به وراث شدم و متوجه شدم باید منتظر بمانم تا نوبت دوم انتقال اعلام شود و به دفتر پیش خوان مراجعه کنیم.
در عین ناباوری و حیرت با استعلام از وضعیت دارایی پدرم متوجه شدم سهام او را از 1 میلیون تومانی به 532 هزار تومانی تغییر و تبدیل کرده اند.
خواهشمندم مرا برای اعتراض و شکایت از مسئولین مربوطه راهنمایی کنید.
بنده ساکن همدان هستم
آرمان پارسائی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۶
واقعا شبیه جک شده چرت و پرتای سازمان خدولتی سازی چون اول میگفتن که تا بانک مرکزی جواب استعلام رو بده پانزده روز طول میکشه، بخدا تک تک مصاحبه های دست اندرکاران خدولتی سازی رو عکسشو گرفتم هردادگاهی بخواین میام ارائه میدم بعدش گفتن یه پانزده روزم برای واریز پول انگار مثلا بار شتر کردن داره منزل به منزل پخش میکنه، بعدش گفتن نه همین پروسه هرکدوم یک ماه ماه سرجمع میشه دوماه، الان که شده چهارماه مال من که وارد کردم شماره شبامو دوماه دیگه هم شبام راکد میشه به قرآن قسم روزگارتون رو سیاه میکنم اگه تا پایان مهر نریزید، من میخوام بدونم مگه چقدر سود روزانه بانکی از پول ماها گیرتون میاد که دلتون‌نمیاد پول مستضعفین بدبخت رو بدین، اقای اذری دیوان عدالت دیوان محاسبات اقای رئیسی تو که عشقی تورو خدا ورود کنید ببینید سازمان خصوصی سازی داره چه افتضاحی درمیاره گند مدیر قبلیش که دراومد مدیر جدید درنیاد صلوات،
Erfan
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲
چند ماهه شماره تلفنم توی پنل سهام عدالت مینویسه درحال بررسی چرا اخه؟
میرم سایت کارگزاری بانک سپه فراموشی رمز هم میزنم کد واسم نمیاد
ترو خدا پیگیری کنید
اگه کسیم بلده راهنمایی کنه دمش گرم
حسین
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹
سلام سوالی داشتم
سیم کارت بنام خودم نبوده و بعد از طریق سایت sahamedalat.ir تغییرش دادم اما هنوز نوشته که مورد تایید نمی باشد
الان فروش رو انجام دادم ولی پولشو نریختن حدود ۵ماهی میشه
الان باید چیکار کنم؟؟؟
کسی اطلاعی داره به منم بگید لطفاً
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۹
ازخیر سهام عدالت گذشتیم به سی درصد اول سه سیصد دادند سی درصددوم بهمون بدن لازم داریم که کرونابیکاربدبختمون کرد4
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۹
ازخیر سهام عدالت گذشتیم به سی درصد اول سه سیصد دادند سی درصددوم بهمون بدن لازم داریم که کرونابیکاربدبختمون کرد4
ناشناس
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
سعید توکل کن به خدای بلندوالادرست میشه
الله
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۶
من ۳ماهه سهاممو فروختم.۱ماه قبل اینکه پدرم فوت بشه.هم برای همسرم‌که۶۰ درصد بود و بای خودم‌که۳۰ درصد حالا میخوام بدونم کی بفروش میره و بحسامون میاد.واریزیه جدید کی انجام‌میشه.خستمون کردن بقران..ممنون میشم جوابمو بدین.تشکر
ابراهیم مستجابی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
سلامکرم فرمائید متشپس از گشت زیاد در سایت شما نتوانستم اطلاعات لازم را در مورد نحوه واگذاری سهام عدالت دختر متوفایم را برای خودم که تنها خوان دولت را برایم مشخصپسرث می باشم بگیرم حتی شماره تلفن های دفاتر خدمات دولت هم که داده اید اشتباه بودند مجبور شدم مزاحم شما بشوم من در منطقه اختیاریه هستم نزدیکترین دفتر پیش خوان را به من بفرمائید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
سلام من می خواستم پیش خوانی را به من معرفی کنید نیازی به انتشار نظرم نداشتم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
سلام من می خواستم پیش خوانی را به من معرفی کنید نیازی به انتشار نظرم نداشتم
صادق
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱
سلام من آزعد سازی نکرده ام آیا امکان آزادسازی وجود دارد
ریحان
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵
چرا سود سهام عدالت واریز نمیشود
علی نجف زاده
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۷
با سلام و خسته نباشید. میخواستم بدونم مشمولین وراث هم میتوانند برای دریافت کارت اعتباری اقدام کنند؟
امیررضا
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵
سلام
آیا واگذاری سهام عدالت متوفیان به یکی از وراث که وکالت محضری بهش دادن امکان پذیر هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
تاچندروز.می.ماند.آزادسازی.به.پایان.برسد
یاسر صالحی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
آیا افراد زیر ۱۸ سالی که در سجام ثبت نام نکرده اند سود سهام به کارت قبلی آنها واریز میشود
قنبر
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
سایت مرحله دوم حصروارث فوتی کی بازمیشه
اشرف رضایی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
سلام خسته نباشید سهام عدالت من به روز نیست ممکنه کمکم کنید مشکل من حل شود