بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به خاطراتی از وسط حیاط کارخانه ارج تا خیریه 20هزارنفری که سروصدای زیادی در اقتصاد دارد.
کد خبر : ۲۱۷۵۶۸

۵.۵

به گزارش بورس‌نیوز، سخنگوی راه‌پله‌ها از لابه‌لای بقچه خاطرات خود روزنامه‌ای را پیدا کرده با نقل قولی به نام "نگرانی ما در آینده بیکاری نیست بلکه کمبود کارگر است" خب آقای دبیرکل و نماینده چه‌خبر، اوضاع کارخانه ارچ مابقی کارخانه‌های نزدیک شهرک آزادی فعلی چگونه است! شاید بگویید یادش بخیر ...

خیریه‌ای عجیب از استاندارد اسبق
آقای «ح.ع» که کرونا رو سوغاتی ایشان می‌دانند، به تازگی نیز خیریه این فرد سروصدای زیادی داشته چراکه سهام شرکت طیاره و آن خودروسازی که نام آن از نخستین سمت استانداری این فرد گرفته شده؛ و طبق شنیده‌ها این خیریه ۲۰ هزارنفر را نیز استخدام کرده است.

قران بی‌قرار
حذف ۴ صفر از واحد پول ملی، موضوعی بود که ماه‌ها قبل مطرح شده بود و موافقان و مخالفان زیادی هم داشت. این اتفاق حالا جدی‌تر قبل شده و باید با تغییر واحد پول ملی و واحد جدیدی به نام "قران" کنار بیاییم. فارغ از تمامی مزایا و معایب این اقدام، خیلی از کارشناسان اعتقاد دارند باید منتظر تورم روانی کالا‌هایی که قیمت پایینی دارند، باشیم. بورس دیدنی‌تر خواهد شد وقتی قرار باشد یک سکه دو تومانی بدهیم و ۲۰_۳۰ تا سهم بخریم!

عملکرد افتضاح و افاده‌ها طبق طبق
یکی از مدیران اسبق جاده مخصوص گفته ۴۰ درصد قیمت خودرو هزینه فساد است! بعد از فرمایشات مدیر اسبق میرداماد در مورد ریزش بورس یک ماه بعد از واگذاری سهام دولت، چشم مان به افاضات این بنده خدا هم روشن! جالب اینجا است که این روز‌ها کسانی در کشور ما صاحب نظر شده اند که در دوران مدیریت خود، چنان عملکرد افتضاحی داشتند که باید در گینس نوشت!

مایل به قرمز با بشکن حبابیون
این روز‌ها طایفه حبابیون مدام رجز می‌خوانند و قیمت سهم‌ها را حبابی می‌خوانند. بد نیست این دوستان سری هم به بازار خودرو‌های خارجی بزنند و با یک سرچ ساده، قیمت خودرو‌های خارجی در کارخانه و قیمت همان خودرو‌ها در بازار داخل را با نرخ دلار آزاد یک مقایسه‌ای داشته باشند، شاید بفهمند حباب چیست و کجا باید دنبالش بگردند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر