بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵
تعدیل ۴۴ درصدی سودآوری سیمان‌ساز جنوبی؛

هزینه‌های عمومی و اداری "سخوز"، درآمد‌ها را ذوب کرد!

بیش از ۸۵۲ میلیارد ریال از ۹۶۹ میلیارد ریال هزینه‌های عمومی و اداری این شرکت در سال گذشته مربوط به افزایش محسوس هزینه‌های صادرات بود.
کد خبر : ۲۱۷۶۰۵

افزایش چشمگیر هزینه‌های عمومی و اداری، درآمد‌ها را ذوب کرد


به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، افزایش در حدود ۷۰۰ میلیارد ریالی و بیش از ۲۵۵ درصدی هزینه‌های فروش عمومی و اداری شرکت سیمان خوزستان در سال مالی ۱۳۹۸ در مقایسه با سال مالی گذشته از جمله عوامل با اهمیت کمرنگ‌تر کردن رشد چشمگیر ۸۴ درصدی درآمدهاست.

بیش از ۸۵۲ میلیارد ریال از ۹۶۹ میلیارد ریال هزینه‌های عمومی و اداری این شرکت در سال گذشته مربوط به افزایش محسوس هزینه‌های صادرات بوده که این موضوع در سال جدید نیز می‌تواند به دغدغه‌ای جدی برای سهامداران محسوب شود.

افزایش چشمگیر هزینه‌های عمومی و اداری، درآمد‌ها را ذوب کرد

افزایش بیش از ۹۸۰.۰۰۰ تنی فروش انواع محصولات سیمانی به ویژه کلینکر داخلی و صادراتی در سال مالی ۱۳۹۸ نسبت به سال گذشته از نکات قابل توجه و بسیار امیدوارکننده صورت‌های مالی حسابرسی نشده این شرکت است.

افزایش چشمگیر هزینه‌های عمومی و اداری، درآمد‌ها را ذوب کرد

همانگونه که در جدول فوق مشاهده می‌شود افزایش میزان فروش در حدود ۲۵۰.۰۰۰ تنی کلینکر داخلی و همچنین افزایش فروش در حدود ۷۳۰.۰۰۰ تنی کلینکر صادراتی در مقایسه با سال مالی ۱۳۹۷ منجر به رشد ۸۴ درصدی درآمد‌های شرکت شده که این افزایش منجر به تحقق سود خالصی ۱.۰۰۱ میلیارد ریالی در انتهای سال شده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر