بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
مدیرعامل کارگزاری حافظ در گفت‌وگو با بورس‌نیوز؛

جو عرضه حقوقی‌ها متعادل شد/ کم‌رنگ شدن سایه هیجانی فروش

پیش‌بینی‌ها بر این اصل استوار بوده که این جو تا پایان معاملات امروز روند منطقی‌تری را به‌خود خواهد گرفت و این روند تا پایان معاملات فردا نیز ادامه‌دار خواهد بود.
کد خبر : ۲۱۷۶۴۸

جو عرضه حقوقی‌ها متعادل شد/ سایه هیجان فروش کم‌رنگ شد

مهرداد خدابخشی مدیرعامل کارگزاری حافظ در گفت‌وگو با بورس‌نیوز درخصوص آنکه افزایش عرضه‌ها از سوی حقوقی‌ها باعث شده تا تصور دستوری‌شدن در بورس به چشم آید، گفت: امروز در راستای کاهش عطشی که بازارسرمایه طی ماه گذشته شاهد بود، حقوقی‌ها دست به عرضه زدند تا به عطش خرید سهامداران تازه‌وارد و موج نقدینگی که در بازارسرمایه شکل گرفته، پاسخ داده شود.

وی ادامه داد: تصور و پیش‌بینی‌ها بر این اصل استوار بوده که این جو تا پایان معاملات امروز روند منطقی‌تری را به‌خود خواهد گرفت و این روند تا پایان معاملات فردا نیز ادامه‌دار خواهد بود و البته از روز شنبه احتمال کاهش روند عرضه‌ها و رشد مجدد شاخص وجود دارد.

این فعال بازارسرمایه تاکید کرد: از سوی دیگر، شاخص یک میلیون واحدی یک اتمسفر روانی را برای تازه‌وارد‌های بورس ایجاد کرده و فعالان بازار نمی‌خواهند شاخص تحت سیطره هیجان، رشد را در دامان خود ببینند.

خدابخشی افزود: بورس باید روند منطقی و البته بدور از هیجان کاذب را سپری کند و رشد شاخص با مبنای ۴۰ هزارواحدی شاید برای تازه‌وارد‌ها جذاب باشد، اما از آن سوی بازار شاید ریزش ۲۰ هزار واحدی هم دور از ذهن‌ها نباشد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر