بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
شرکت شیرپاستوریزه پگاه فارس اطلاع رسانی کرد؛

کرونا به "غفارس" زد

شرکت شیرپاستوریزه پگاه فارس از آثار کرونا بر عملکرد شرکت گفت
کد خبر : ۲۱۸۰۴۸

 

کرونا به

به گزارش بورس نیوز، شرکت شیرپاستوریزه پگاه فارس در خصوص گزارش عملکرد شفاف سازی کرد.

بر این اساس این شرکت اعلام کرد، پیرو مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا به منظور کنترل محیط از آلوده شدن و حفظ فاصله‌های اجتماعی، بصورت کامل رعایت شده است. ضمن آنکه تبعات ناشی از شیوع بیماری کرونا شامل، هزینه‌های پیشگیری از شیوع بیشتر بوده وهمچنین افزایش هزینه‌های سربار و عدم پوشش هزینه‌های ثابت به دلیل کاهش دریافت شیر شده، ضمناً درخصوص تاثیر شیوع بیماری کرونا در کسب و کار شرکت در بخش فروش محصولات در توزیع مویرگی تغییرات خاص و ملموسی در طی ۲ ماهه گذشته اتفاقی رخ نداد.

همچنین، فروش این شرکت به شرکت بازرگانی صنایع شیر ایران که در قالب فروش‌های داخلی طبقه بندی می‌شود و مقصد نهایی آن توسط شرکت بازرگانی صنایع شیر ایران خارج از کشور و عمدتاً حوزه CIS بوده به دلیل بسته بودن مرز‌های کشور‌های حوزه مذکور و در برخی مواقع کشور‌های عراق و افغانستان کاهش داشته که این امر نیز موجب کاهش اشتغال در حوزه صادرات و مشکلات نقدینگی ناشی از کاهش فروش صادراتی شده که ادامه این روند برای شرکت می‌تواند مشکل ساز بوده و ریسک‌هایی را ایجاد کند.


لازم به ذکر است تصمیمات آتی کشور‌های حوزه CIS و کشور‌های عراق و افغانستان بر میزان فروش داخلی این شرکت به شرکت بازرگانی صنایع شیر ایران تاثیر گذار بوده و شیوع بیماری کرونا نیز در کشور‌های مذکور بر تصمیمات ذکر شده تاثیر خواهد داشت.

کرونا به

اشتراک گذاری :
ارسال نظر