بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
رئیس شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت:

احراز هویت به ویژه در بانک‌های ملی و سپه

رئیس شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: به زودی تمام شعب بانک‌های ملی و سپه نیز ارائه خدمات احراز هویت را پوشش خواهند داد. از سوی دیگر از این هفته احراز هویت الکترونیکی متقاضیان ورود بازار سرمایه عملیاتی می‌شود.
کد خبر : ۲۱۸۱۳۸

احراز هویت به ویژه در بانک‌های ملی و سپه

به گزارش بورس نیوز، حسین فهیمی، سخنگوی ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت با بیان اینکه افرادی که قصد خرید سهام جدید در بازار سرمایه را ندارند در خصوص آزادسازی نباید کار خاصی انجام دهند.

وی افزود: اینکه افرادی که قصد فروش سهام عدالت خود را دارند بایستی به سایت se.mefa.ir lv مراجعه کنند و اگر قصد تملک مستقیم سهام را دارند باید گزینه مربوطه را انتخاب کنند. در غیر این صورت مشمولان بایستی شماره تلفن همراه خود را به روزرسانی و تایید کنند تا در هفته‌های آینده اطلاعات لازم از طریق ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت به اطلاع آن‌ها رسانده شود.

سخنگوی ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت ادامه داد: اگر افراد به دنبال آن هستند که مالکیت سهام خود را برعهده گرفته و در آینده آن را به فروش برسانند حتما باید کد بورسی خود را فعال کنند.


فهیمی تاکید کرد: برای ۳۵ میلیون نفر از سهامداران عدالت که مشخصات هویتی قابل تایید در سازمان ثبت احوال و شماره شبای صحیح را به سازمان خصوصی‌سازی ارائه کردند کد بورسی صادر شده است.

وی افزود: فعلا دارایی از جنس سهام در این کد‌های بورسی نیست و از هشتم خردادماه سالجاری مراحل تخصیص دارایی سهام به مشمولان سهام عدالت انجام خواهد شد.

سخنگوی ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت خاطرنشان کرد: از دو سال قبل تحول زیرساخت‌ها در حوزه فنی بازار سرمایه آغاز شده تا استیفای حقوق مشمولان سهام عدالت در بورس به طور کامل انجام شود.

وی بیان کرد: تعداد مراکز احراز هویت به بیش از ۲ هزار مرکز ارتقا یافته و علاوه بر مراکز احراز هویت قبلی (دفاتر پیشخوان) شعب بانک‌های شهر، ملل، پارسیان و آینده آماده خدمت‌رسانی در حوزه احراز هویت متقاضیان ورود به بازار سرمایه خواهند بود.


فهیمی گفت: همچنین به زودی تمام شعب بانک‌های ملی و سپه نیز ارائه خدمات احراز هویت را پوشش خواهند داد. از سوی دیگر از این هفته احراز هویت الکترونیکی متقاضیان ورود بازار سرمایه عملیاتی می‌شود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
عبداله توحیدی
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
از چه سایتی احراز هویت الکترونیکی انجام بدیم که دیگه دفتر پیشخوان نریم