بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
مدیر روابط عمومی گروه توسعه ملی با ابلاغ پیام تشکر مدیرعامل این هلدینگ بزرگ اقتصادی از تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه کارکنان بزرگترین تولیدکننده ژل ضدعفونی ایران، گفت: از اسفندماه سال گذشته با شیوع بیماری کرونا در ایران، پیش‌بینی‌های لازم برای افزایش تولید مواد ضدعفونی‌کننده انجام شد و به منظور کمک برای تامین نیاز بهداشتی مردم، تلاش شبانه‌روزی کارگران حتی تا شب عید و در تعطیلات نوروز نیز ادامه یافت.
کد خبر : ۲۱۸۳۹۸

به گزارش بورس نیوز، سیدعلی میرمحمدی مدیر روابط عمومی گروه توسعه ملی به همراه مدیرعامل و معاونین شرکت گلتاش و مدیر روابط عمومی شرکت توسعه صنایع بهشهر از محل کارخانه این شرکت در اصفهان بازدید کردند و از زحمات کارگرانی که به صورت جهادی و داوطلبانه در تعطیلات و در ۳ شیفت کاری به تولید مواد ضدعفونی‌کننده برای تامین نیاز‌های بهداشتی مردم پرداختند، قدردانی کردند.

تلاش شبانه روزی جهادگران گمنام عرصه تولید فراموش نمی‌شود
میرمحمدی در جریان این بازدید، بیان کرد: در سال ۹۹، دو بحران مهم تحریم‌ها و بیماری کرونا پیش روی کشور قرار داشت و نام‌گذاری هوشمندانه امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید» نشان می‌دهد که راه برون‌رفت از این مشکلات در گرو افزایش تولید محصولات داخلی جهت خدمت مؤمنانه به مردم است.
وی از رعایت اصول و حقوق منابع انسانی در مجموعه گلتاش تقدیر کرد و ادامه داد: همواره یکی از مشکلاتی که اجرای مسئولیت‌های اجتماعی سازمانی وجود دارد، احساسی عمل کردن شرکت‌ها است؛ اما اقدامات برنامه‌ریزی شده و با اجتناب از حرکت‌های نمایشی گلتاش نشان داد که این شرکت، بسیار منطقی و کاربردی به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل کرده است.
مدیر روابط عمومی گروه توسعه ملی به اقدامات موثر گلتاش در برندسازی مجدد، اشاره و اضافه کرد: ایجاد خلاقیت در محصولات و پویایی تولید به همراه تعامل دوجانبه با مشتریان، موجب شده که گلتاش همیشه حرف تازه‌ای در بازار و رقابت با سایرین داشته باشد.
میرمحمدی با اشاره به دعوت رهبر معظم انقلاب به پویش «رزمایش همدلی»، افزود: ایران همدل امروز در گلتاش اتفاق افتاده است و تلاش جهادگران گمنام تولید موجب شد تا از نیمه اسفندماه سال گذشته گلتاش به این پویش ملی بپیوندد؛ کارگرانی که بی‌منت و در تعطیلات نوروز از حضور در کنار خانواده‌های خود گذشتند تا آرامش را برای کشور به ارمغان بیآورند.
او با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان ماه وحدت و هم‌دلی است، اظهار کرد: از خود گذشتگی کارکنان گلتاش و تمامی تلاشگران عرصه تولید و مبارزه با بیماری کرونا در تاریخ ثبت می‌شود و مردم فراموش نخواهند کرد که در روز‌هایی که هراس جان وجود داشت، چه کسانی چرخ‌های تولید را به حرکت درآوردند.
مدیر روابط عمومی گروه توسعه ملی به مدیریت هوشمندانه و جهادی توسعه صنایع بهشهر اشاره و ابراز کرد: از ابتدای شیوع کرونا در کشور مدیریت این شرکت، تمرکز تولید را برای مقابله با بیماری کرونا به افزایش تولید محصولات ضدعفونی‌کننده معطوف کرد و مجدانه خواستار افزایش تولید این مواد شد.

مدیرعامل گلتاش: مواد ضدعفونی‌کننده بیش از یک و نیم میلیون خانوار را تامین می‌کنیم
در ادامه این بازدید، یزدان کرمی گفت: گزارش‌های مالی سال ۹۸ نشان می‌دهد که در سال «رونق تولید» گلتاش توانسته است، رشد تولید ۳۵ درصدی را نسبت به سال پیش از آن ثبت کند؛ ضمن اینکه شرکت در سال ۹۸، رشد ۱۲۸ درصدی سود را نشان می‌دهد.
کرمی با اشاره به اینکه سال گذشته ۵۰ نفر نیرو انسانی نیز به این مجموعه اضافه شده است، اضافه کرد: آمار‌ها نشان می‌دهد که طی ماه‌های بهمن و اسفند شاهد رشد چشمگیری در تولید محصولات شوینده بوده‌ایم و از ابتدای اسفند که بیماری کرونا در ایران شیوع پیدا کرد، اقدامات بسیاری برای افزایش تولید مواد ضدعفونی‌کننده انجام شد.
مدیرعامل گلتاش خبر داد: از ابتدای شیوع کرونا، خطوط تولیدی آماده تولید مواد ضدعفونی‌کننده شدند و در این مدت، افزون بر تولید بیش از ۴۰۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده، شرکت گلتاش تبدیل به بزرگترین تولیدکننده ژل ضدعفونی کشور شد و نیاز بیش از یک و نیم میلیون خانوار ایرانی به این مواد را تامین کرد.
به گفته کرمی، امسال که از سوی مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید» نام‌گذاری شده است، رکورد‌های تولید بسیاری در گلتاش جابه‌جا شده است؛ به نحوی که حجم فروش شرکت در سال مالی جاری که از دی‌ماه آغاز شده است نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۰ درصد و ارزش فروش ۴۱ درصد افزایش یافته است. همچنین در این مدت، برای ۲۰ نفر هم اشتغال ایجاد شده است.
وی در ادامه به انجام مسئولیت‌های اجتماعی توسط گلتاش اشاره و اظهار کرد: پس از همه‌گیری کرونا در کشور، ۱۱ هزار بسته محصولات بهداشتی به کادر درمانی اصفهان، ۸۵ هزار بسته به اقشار کم‌درآمد، ۱۲ هزار بسته به نیازمندان و ۱۵ هزار بسته به کمیته امداد و بهزیستی استان اهدا شده است. همچنین، ۵ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده نیز برای ضدعفونی کردن معابر شهرستان مبارکه صرف شده است.
مدیرعامل گلتاش با تقدیر از کارگران تلاشگر این شرکت که به صورت شبانه‌روزی و حتی در روز یک فروردین دست از کار نکشیدند، مطرح کرد: اکنون که حدود ۸۰ روز از شیوع این بیماری در کشور می‌گذرد، تولید محصولات شوینده و ضدعفونی‌کننده به صورت ۳ شیفت در گلتاش ادامه دارد و این شرکت بزرگترین تولیدکننده ژل ضدعفونی‌کننده در کشور است.

تلاش شبانه روزی جهادگران گمنام عرصه تولید فراموش نمی‌شود
کرمی اعلام کرد: سال گذشته گام‌های مناسبی جهت ایجاد تنوع، بهینه‌سازی و فرمولاسیون برای رقابت با محصولات مشابه خارجی و برند‌های داخلی برداشته شده و به همین دلیل سرمایه‌گذاری مناسبی در بخش تحقیق و توسعه لوازم آرایشی و بهداشتی انجام شده است که تولید دو نوع کِرِم از جمله نتایج آن محسوب می‌شود.
به گفته وی، شرکت گلتاش برای تولید مواد اولیه پَرتیراژ ادوات بسته‌بندی خود، سرمایه‌گذاری کرده است.
مدیرعامل گلتاش در انتها از حمایت‌های شرکت توسعه صنایع بهشهر و گروه توسعه ملی تقدیر کرد و گفت: بخش بزرگی از افزایش و جهش تولیدی که در گلتاش اتفاق افتاده، مرهون پشتیبانی این شرکت‌ها است و اکنون هیچ مشکلی برای افزایش تولید وجود ندارد و تنها نگرانی تامین مواد اولیه محسوب می‌شود.
سید بهالدین بنی طبا مدیر روابط عمومی شرکت توسعه صنایع بهشهر نیز با ابلاغ تشکر مدیرعامل این شرکت از کارکنان گلتاش، بیان کرد: امروز شاهد تلاش شبانه‌روزی یک تیم مدیریت شده هستیم که به درستی نیاز مردم را شناسایی کرده و با برنامه‌ریزی به موقع اجازه نداده است که در یکی از سخت‌ترین برهه‌های تاریخی کشور، کمبود مواد ضدعفونی‌کننده احساس شود و دست سودجویان کوتاه شد.
در پایان این بازدید یک جلد کلام الله مجید از سوی مدیر روابط عمومی گروه توسعه ملی به پاس خدمات این مجموعه در مبارزه و پیشگیری از بیماری کرونا، به مدیرعامل شرکت گلتاش به نیابت از تمامی کارکنان اهدا شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر