بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
گزارش هفتگی صندوق‌های سرمایه‌گذاری مختلط؛

"صندوق تجربه ایرانیان" بیشترین ارزش را بدست آورد

در میان صندوق‌های مختلط، صندوق ارمغان ملل یکم بازدهی منفی را ثبت کرده است.
کد خبر : ۲۱۸۵۹۳

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، در این گزارش به بررسی نوسانات ارزش و بازدهی صندوق‌های سرمایه‌گذاری مختلط پرداخته شده است.

اقلام اصلی مربوط به صندوق‌ها را در جدول زیر مشاهده می‌نمایید. از جمله عناصر اصلی جدول زیر می‌توان به آخرین ارزش صندوق ها، بازدهی هفتگی، ماهیانه و بازدهی یک ساله آن‌ها اشاره کرد.

میزان تغییر در ارزش صندوق طی یک هفته اخیر ارائه شده است. میزان تزریق نقدینگی صورت گرفته طی یک هفته اخیر نیز ارائه شده است.
پس از ارائه جدول، موارد اصلی به صورت جداگانه توضیح داده شده است:

• ارزش کل صندوق‌های سرمایه گذاری مختلط به ۱۹ هزار و ۶۲۱ میلیارد ریال تا پایان سه شنبه هفته گذشته رسیده است که نسبت به هفته قبل از آن کاهش ۱ درصدی را نشان می‌دهد.

• بیشترین ارزش مربوط به صندوق تجربه ایرانیان با ۵.۴۰۸ میلیارد ریال، صندوق ثروت آفرین پارسیان با ۲.۹۵۴ میلیارد ریال، صندوق توسعه ممتاز با ۲.۳۸۳ میلیارد ریال و صندوق مشترک کوثر با ۲.۳۶۳ میلیارد ریال است که بیش از دو سوم از کل ارزش صندوق‌های مختلط را در بر می‌گیرد.

• در میان صندوق‌های مختلط، صندوق ارمغان ملل یکم بازدهی منفی را ثبت کرده است. بیشترین بازدهی مثبت هفتگی نیز مربوط به صندوق سرمایه گذاری توسعه ممتاز با ۴.۷ درصد بازدهی است و پس از آن مربوط به صندوق نیکی گستران با ۴.۳ درصد بازدهی است.

• بیشترین بازدهی سالیانه صندوق‌های مختلط مربوط به صندوق توسعه پست بانک با ۲۱۲ درصد و پس از آن صندوق مشترک آسمان خاورمیانه با ۲۰۴ درصد است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر