بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳
رشد نرخ‌هایی که اینروزها از دامان اهالی میرداماد بر بازارسرمایه تحمیل می‌شود نشانگر یک شوخی تلخ از حمایت مردم در صندوق‌ها دارد.
کد خبر : ۲۱۸۹۲۷

تاس بانک مرکزی روی میز قماربازهای سبزه میدان/ حمایت از مردم در صندوق‌ها فقط یک شوخی تلخ

به گزارش بورس‌نیوز، حمایت از بورس به چه معناست! آیا رفتار‌هایی که این‌روز‌ها از سوی اهالی میرداماد شاهد هستیم نوعی حمایت بوده یا تخریب؟ 

اینکه مردم هجوم بیاورند به سوی صندوق‌ها و البته به‌صورت دستوری و مهندسی شده سرمایه مردم به سرازیری هدایت شود، به چه معناست؟ 

تاس بانک مرکزی روی میز قماربازهای سبزه میدان/ حمایت از مردم در صندوق‌ها فقط یک شوخی تلختاس بانک مرکزی روی میز قماربازهای سبزه میدان/ حمایت از مردم در صندوق‌ها فقط یک شوخی تلختاس بانک مرکزی روی میز قماربازهای سبزه میدان/ حمایت از مردم در صندوق‌ها فقط یک شوخی تلختاس بانک مرکزی روی میز قماربازهای سبزه میدان/ حمایت از مردم در صندوق‌ها فقط یک شوخی تلختاس بانک مرکزی روی میز قماربازهای سبزه میدان/ حمایت از مردم در صندوق‌ها فقط یک شوخی تلختاس بانک مرکزی روی میز قماربازهای سبزه میدان/ حمایت از مردم در صندوق‌ها فقط یک شوخی تلختاس بانک مرکزی روی میز قماربازهای سبزه میدان/ حمایت از مردم در صندوق‌ها فقط یک شوخی تلختاس بانک مرکزی روی میز قماربازهای سبزه میدان/ حمایت از مردم در صندوق‌ها فقط یک شوخی تلختاس بانک مرکزی روی میز قماربازهای سبزه میدان/ حمایت از مردم در صندوق‌ها فقط یک شوخی تلختاس بانک مرکزی روی میز قماربازهای سبزه میدان/ حمایت از مردم در صندوق‌ها فقط یک شوخی تلختاس بانک مرکزی روی میز قماربازهای سبزه میدان/ حمایت از مردم در صندوق‌ها فقط یک شوخی تلخ

در حالی که در بازار نقدی طلا طی دو روز بیش از ۵۰۰ هزار تومان در قیمت هر سکه افزایش را باید شاهد باشیم 

چرا بورس‌کالا و ناظر بازار از تضییع حقوق مردم در صندوق‌های با پشتوانه طلا جلوگیری نمی‌کند و سکوت را با چه هدفی اختیار کرده‌اند؟

قمار‌خانه به‌معنای آن بوده که در بازار شفاف، دستکاری آشکاری شود مانند همین صندوق‌های ETF که (بطور عمد؟) دیروز و امروز باعث فراری دادن سرمایه شود.

آیا حفظ منافع شخصی و هیات مدیره‌ای، وظیفه ذاتی ناظر بازار  بوده چراکه این سکوت مصادف شده با برچسب‌هایی از سوی بانک مرکزی مبنی بر سیگنال دهنده بودن معاملات سکه بورس به بازار نقدی؟

طبق اظهارنظر‌هایی که هر روز در اینستاگرام و ... مطرح می‌شود، قرار بوده که مردم به‌جای گیر افتادن در گود سکه و طلا، به سمت صندوق‌ها با پشتوانه طلا روند!

بورس‌نیوز مشتاقانه منتظر شنیدن نظرات فنی صاحبان امر و دست‌اندرکاران اهالی بازارسرمایه و بانک مرکزی در این خصوص بوده و تمامی نظرات را برای شفاف‌شدن این موضوع با رعایت اصل بی‌طرفی برای نظرات موافق و مخالف، منتشر خواهد کرد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی
United States
دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶
یک چیزی در همه صندوق‌های سرمایه گذاری وجود دارد به نام nav
ارزش هر واحد صندوق باید مطابق آن باشد.... وقتی صندوقها بالای 50 درصد حباب قیمتی گرفته اند باید مقام ناظر وارد شود و آنها را مجبور به ارزش‌ گذاری واقعی دارایی خود کند وگرنه فساد مطلق است.
داود
دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۶
ناظر چندین بار اطلاعیه داده که قیمت خرید در صندوق در محدوده nav باشه.
این ذات بازار هست