بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸
مشاور مدیرعامل شرکت ویتانا در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد:

۲ افزایش سرمایه برای" غویتا" / رسیدن به سرمایه ۲۴۰ میلیارد تومانی

به سهامداران شرکت ویتانا این نوید داده می‌شود که طی سال جاری یک افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی و افزایش سرمایه بعدی از محل سودانباشته آورده نقدی ومطالبات حال شده خواهد بود که با اخذ مجوز از سوی سازمان، رسیدن به سرمایه ۲۴۰ میلیارد تومانی در دستور کار قرار گرفته است. 
کد خبر : ۲۱۹۲۵۸
 
۲ افزایش سرمایه برای
 
محمد مهدی سماواتی مشاور حوزه بازارسرمایه شرکت «ویتانا» در گفت‌وگو با بورس‌نیوز اظهار کرد: "غویتا" در بازارسرمایه یک سهم رشدی شناخته شده و طی یکسال اخیر که در فرابورس با قیمت ۱۲۳۰ تومان پذیرش شده توانسته عملکرد خوبی را از خود به جای بگذارد.

مشاور مدیرعامل شرکت ویتانا همچنین به بررسی بازارسرمایه پرداخت و اظهارکرد: اقبال‌بازار به سه بخش تقسیم می‌شود که اولین آن اقبال عمومی به بورس بوده که سهام ویتانا را نیز شامل می‌شود. 

وی ادامه داد: بخش دوم اقبال سهامداران به برنامه‌های توسعه‌ای این شرکت بوده که شرکت ویتانا برای یک دهه آینده برنامه‌های توسعه‌ای مدون و در دست اجرا داشته که همواره در مدار شرکت‌های رشدی، ارزش‌گذاری می‌شود. 

سماواتی بخش سوم را تداوم و رشد سودآوری این شرکت عنوان و اظهار کرد: به سهامداران این نوید داده می‌شود که طی سال جاری یک افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی (طبق برگزاری مجمع اخیر) صورت خواهد گرفت. 

وی افزود: افزایش سرمایه بعدی این شرکت از محل سودانباشته آورده نقدی ومطالبات حال شده خواهد بود که با اخذ مجوز از سوی سازمان، رسیدن به سرمایه ۲۴۰ میلیارد تومانی در دستور کار قرار گرفته است. 

مشاور حوزه بازار سرمایه شرکت ویتانا همچنین به ظرفیت‌های بالقوه موجود در بازار سرمایه اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه بازار سرمایه کمتر تحت فشار نقدینگی قرار دارد، این شرکت منابع مازاد خود را تا مصرف بشوند در پرتفوی بورسی ورود داده که در گزارش‌های ۶ماهه عملکرد شرکت یک درآمد غیرعملیاتی پایدار و ا دامه دار خواهیم داشت. 
 
 
با نوسان نرخ ارز خود را تطبیق می دهیم
سماواتی در خصوص تاثیر نوسانات نرخ ارز بر حوزه فعالیت "غویتا" خاطر نشان کرد: سه ماده اساسی مصرفی در صنایع غذایی شیرینی و شکلات (آرد، شکر و روغن) نوسان کمتری نسبت به قیمت دلار دارند. 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه منابع ارزی شرکت (ناشی از صادرات) بیش از مصارف ارزی بوده و به نوعی اثرات ناشی از نوسان دلار خنثی می‌شود اما؛ تورم انتظاری ایجاد شده در اقتصاد داخلی، عاملی بر بالا رفتن هزینه‌های تمام شده تولید بوده و شرایط قیمت گذاری کالا (تابع وضعیت عرضه و تقاضا) متناسب با تصمیم هیات مدیره در تعیین نرخ تغییر خواهد کرد. 

مشاور مدیرعامل شرکت ویتانا در پایان اظهار کرد: صنعت شیرینی و شکلات در مقابل نوسانات نرخ ارز تاثیر منفی نگرفته و خود را با شرایط تطبیق می‌دهد.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مشاور امور بازار سرمایه "غویتا" در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد:

چشم روشنی "غویتا" برای سهامداران

عضو هیات مدیره شرکت ویتانا در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

نوید خوب "غویتا" به سهامداران

رضا نادری قائم مقام شرکت ویتانا

سورپرایزی برای خطوط تولیدی ویتانا

مشاور مدیرعامل «ویتانا»؛

چند خبر برای سهامداران «غویتا»

ارسال نظر