بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۰
رشد ۱۰ درصدی نرخ سبد میلگرد این شرکت در دو هفته گذشته؛

ادامه روند افزایش نرخ سبد میلگرد فولاد خراسان

این شرکت در هفته گذشته ۱۰هزار تن شمش فولاد را در بورس کالا عرضه کرد که با تقاضای ۲۹ هزار تنی مواجه بود. نرخ میانگین معامله شده این محصول نیز به ازای هر تن معادل ۵۸ میلیون و ۳۲۰ هزار ریال بود.
کد خبر : ۲۱۹۷۶۷

ادامه روند افزایش نرخ سبد میلگرد فولاد خراسان

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، بر اساس معاملات صورت گرفته در بورس‌کالا، شرکت فولاد خراسان در هفته منتهی به ۸خرداد ماه موفق به فروش یک هزار و ۵۹۰ میلیارد ریالی شده است.

به این ترتیب جمع کل فروش این شرکت در بورس‌کالا از ابتدای سال تا پایان هفته اول خردادماه به ۳هزار و ۶۷۸میلیارد ریال رسیده و هفته گذشته به تنهایی شاهد معاملات ۱.۵۹۰ میلیارد ریالی این شرکت بودیم که معادل ۴۵درصد از کل معاملات این شرکت از ابتدای سال تا پایان هفته اول خرداد ماه است.

در هفته گذشته شاهد عرضه و معامله ۱۶.۰۱۶ تن سبد میلگرد این شرکت بودیم که با تقاضای سنگین ۴۸ هزار تنی همراه بود. نرخ میانگین هر تن از این محصول به ۶۲ میلیون و ۷۳۰ هزار ریال رسید که این نرخ نسبت به هفته قبل از آن افزایش ۷ درصدی را نشان می‌دهد.

برپایه این گزارش، این شرکت در هفته گذشته ۱۰هزار تن شمش فولاد را در بورس کالا عرضه کرد که با تقاضای ۲۹ هزار تنی مواجه بود. نرخ میانگین معامله شده این محصول نیز به ازای هر تن معادل ۵۸ میلیون و ۳۲۰ هزار ریال بود.

در جدول زیر آمار معاملات محصولات شرکت مجتمع فولاد خراسان ارائه شده است:

ادامه روند افزایش نرخ سبد میلگرد فولاد خراسان

در نمودار زیر روند تغییر نرخ محصولات این شرکت طی سه ماه اخیر ارائه شده است.

ادامه روند افزایش نرخ سبد میلگرد فولاد خراسان

همان‌گونه که در نمودار نیز مشخص است شاهد افزایش تقریبا محسوس نرخ سبد میلگرد این شرکت از ابتدای اردیبهشت ماه هستیم. بالاترین نرخ‌های معاملاتی در سه ماه اخیر نیز در هفته گذشته محقق شده است.

همچنین در ادامه نمودار فروش هفتگی این شرکت در بورس کالا طی سه ماه اخیر ارائه شده است.

ادامه روند افزایش نرخ سبد میلگرد فولاد خراسان

فروش هفته‌هایی که در آن‌ها عرضه صورت نگرفته است، صفر منظور شده است.

همان‌گونه که در نمودار نیز مشخص است در هفته گذشته بیشترین ارزش معاملات این شرکت را از ابتدای سال ۹۹ شاهد بوده ایم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر