بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
بررسی محل فروش و واگذاری سهام این خودروساز؛

نگاهی به داخل داشبوردهای مالی "خبهمن"

بر اساس صورت وضعیت پرتفوی ارائه شده، مبلغ مازاد ارزش روز پرتفوی بورسی این شرکت در پایان اردیبهشت ماه به ۷۲ هزار و ۶۱۳ میلیارد ریال رسیده است.
کد خبر : ۲۱۹۹۱۴

گروه بهمن و کسب سود ۱.۹۲۶ میلیارد ریالی از محل فروش و واگذاری سهام در اردیبهشت ماه

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت گروه بهمن بر اساس گزارش عملکرد اردیبهشت ماه سود فروش ۱.۹۲۶ میلیارد ریالی را در این ماه محقق کرده که این سود که معادل ۱۹۲ ریال به ازای هر سهم بوده و از محل فروش ۶۶ میلیون سهم شرکت بیمه ملت با سود ۸۹۷ میلیارد ریال، ۱۵ میلیون سهم بهمن دیزل با سود ۴۹۹ میلیارد ریال، ۲۹۵ میلیارد ریال سود از محل فروش ۳۰ میلیون و ۷۰۰ هزار سهم شرکت بهمن لیزینگ و همچنین فروش ۲۸ میلیون سهم شرکت صنایع ملی مس ایران با سود ۲۳۵ میلیارد ریالی محقق شده است.

همچنین بر اساس صورت وضعیت پرتفوی ارائه شده، مبلغ مازاد ارزش روز پرتفوی بورسی این شرکت در پایان اردیبهشت ماه به ۷۲ هزار و ۶۱۳ میلیارد ریال رسیده که بهای تمام شده پرتفوی بورسی این شرکت ۵ هزار و ۲۵۷ میلیارد ریال ثبت شده است.

لازم به ذکر است، بیشترین مازاد ارزش پرتفوی بورسی این شرکت مربوط به مالکیت ۴۰.۷ درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری بهمن و به ارزش ۱۴.۴۷۷ میلیارد ریال، مالکیت ۸۴.۶ درصد از سهام بهمن دیزل به ارزش ۲۹.۲۲۴ میلیارد ریال، مالکیت ۱۰.۸۲ درصد از سهام تراکتورسازی ایران به ارزش ۷.۵۲۵ میلیارد ریال و همچنین مالکیت ۱۶.۴۷ درصد از سهام شرکت بیمه ملت به ارزش ۶.۹۷۵ میلیارد ریال است.

همچنین در بخش پرتفوی غیربورسی این شرکت، ارزش سهام تحت مالکیت شرکت گروه بهمن در پایان اردیبهشت ماه امسال به ۶.۲۵۶ میلیارد ریال رسیده است. از جمله شرکت‌های اصلی سرمایه‌پذیر غیربورسی این شرکت می‌توان به مالکیت ۱۰۰ درصد از سهام بهمن موتور، ۲۵ درصد از سهام شرکت سیبا موتور و همچنین ۱۰۰ درصد از سهام شرکت تدارکات کارآمد پویا ابریشم اشاره داشت.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر