بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
مدیرعامل شرکت زرماکارون مطرح کرد:

افزایش قیمت ماکارونی دلیل تعویق عرضه اولیه "غزر"

مدیرعامل شرکت زرماکارون گفت:افزایش قیمت ماکارونی در بازار باعث تعویق عرضه اولیه این شرکت شد.
کد خبر : ۲۱۹۹۹۵

افزایش قیمت ماکارونی دلیل تعویق عرضه اولیه

محسن امینی در گفت‌وگو با بورس‌نیوز، درخصوص یکی از علل تعویق عرضه اولیه "غزر" در بورس اظهار کرد: افزایش قیمت ماکارونی در بازار باعث تعویق عرضه اولیه این شرکت شد.

وی افزود: این افزایش قیمت در کدال ابهاماتی به وجود آورد که باید اطلاعات آن اصلاح می‌شد.

مدیرعامل شرکت زرماکارون ادامه داد: پس از انجام این اقدامات عرضه اولیه «غزر» در بورس صورت خواهد گرفت، اما زمان بعدی عرضه اولیه باید توسط مدیران شرکت بورس اعلام شود و ما نیز از زمان آن اطلاعی نداریم.

امینی درباره پیشنهاد سود تقسیمی سال جاری شرکت زرماکارون خاطرنشان کرد: سود تقسیمی "غزر" ۱۴۳ تومان به ازای هر سهم خواهد بود و مجمع عمومی شرکت پس از ورود به بورس برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: درحال‌حاضر ۵۰ میلیارد تومان از سهام شرکت در قالب سهام ترجیحی به تعدادی از کارکنان هلدینگ زر به‌صورت رایگان تخصیص داده شد.

مدیرعامل شرکت زرماکارون درخصوص ورود زیرمجموعه‌های هلدینگ زر به بازار سرمایه گفت: با همکاری سازمان بورس تمامی شرکت‌های گروه صنعتی زر وارد بورس خواهند شد.

امینی درباره صادارت این شرکت تصریح کرد: سیاست زر ماکارون، صادرات منسجم و قدرتمند بوده و محدود به کشور‌های همسایه و منطقه نمی‌شود، بلکه نگاه این شرکت به بازار‌های جهانی و کشور‌هایی است که تولیدکننده ماکارونی و پاستا هستند.

وی ادامه داد: محصولات زرماکارون درحال‌حاضر به ۸۰ کشور از جمله آلمان و انگلیس صادر می‌شود. در هر شرایطی توانستیم نیاز‌های خط تولید را تامین و صادرات خود را ادامه دهیم؛ به‌طوری‌که حتی برای ادامه و افزایش صادرات برند محصول را هم تغییر می‌دهیم.

مدیرعامل شرکت زرماکارون از افزایش سرمایه درصورت موافقت مجمع خبر داد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر