بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
نشست خبری گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان با حضور رسول اشرف زاده مدیرعامل و جمعی از خبرنگاران برگزار شد.
کد خبر : ۲۲۰۶۰۶

پترول

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، رسول اشرف زاده مدیرعامل پترول به تکمیل زنجیره ارزش اشاره و اظهار کرد: زنجیره ارزش نگین صنعت پتروشیمی بوده و در صنایع تکمیلی بُعد ظرفیت ارزش حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: محصولاتی که می‌توانست به زنجیره ارش‌آفرینی تولید، افزوده شود تاکنون اضافه شده و این محصولات عمدتا جزو کالاهای استراتژیکی بوده که مانع از خروج ارز شده و هدف اصلی آن بی‌اثر کردن تحریم‌هاست.

اشرف زاده به ٤ طرح در دست اجرا اشاره کرد و گفت: به پترول اعتماد شد و ٤ طرح شامل تولید متیل آمین در سنقر، تولید سود پرک در ماهشهر، تولید کریستال ملامین در لردگان و تولید پلی آلومینیوم کلراید در ارومیه است.

آخرین خبرها از ۴طرح اصلی پترول/ راهکاری برای ممانعت از خروج ارز

مدیرعامل پترول به اهداف اساسی طرح‌های جدید پترول اشاره و اظهار کرد: تکمیل زنجیره ارزش، جلوگیری از خام فروشی، توسعه صنایع تکمیلی، جلوگیری از واردات برخی محصولات پتروشیمیایی و شیمیایی، اشتغال آفرینی پایدار در مناطق کمتر توسعه یافته کشور و توسعه محصولات متنوع و استراتژیک را می‌توان عنوان کرد.

اشرف زاده خاطرنشان کرد: باید به این موضوع اشاره داشت که این طرح‌ها، در مناطق کمتر توسعه یافته قرار داشته که ایجاد اشتغال‌زایی محسوسی را برای منطقه خواهد داشت ضمن آنکه باید اشاره شود که این طرح‌ها، قابلیت حمایت از بنگاه‌های پایین‌دست را داشته و این بنگاه‌های تولیدی می‌توانند در راستای تولید گام‌های مثبتی را بردارند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
عضو سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران مطرح کرد:

کشور در جهش دوم و سوم صنعت "پتروشیمی "

مدیرعامل پترول در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

"ارومیه" خرداد به بورس می‌آید

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
تحرکات رسانه ای اقای ا....... پس از افشای تخلفات متعدد در افزایش سرمایه گچساران زیاد شده است.این تحرکات برای سرپوش گذاشتن به این افزایش سرمایه پر ابهام که دارایی سهامداران خرد را در معرض چپاول قرار داده، طرحریزی شده است و ارزش دیگری ندارد.