بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
مشاور امور بازار سرمایه "غویتا" در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد:

چشم روشنی "غویتا" برای سهامداران

شرکت شهدینگام و ویتانا برنامه‌های جدیدی در تجارت خود داشته و سهامداران را شگفت زده خواهند کرد به‌طوری‌که در سال ۹۹ هر سهامدار منتظر یک چشم روشنی فوق العاده باشد.
کد خبر : ۲۲۰۷۳۴
چشم روشنی
 
محمد مهدی سماواتی مشاور امور بازار سرمایه شرکت ویتانا در گفت‌وگو با بورس نیوز اظهار کرد: شرکت غنچه پرور نخستین تولیدکننده غذای کودک در ایران بوده که به ارائه غذای کمکی برای کودکان ۶ ماه تا ۳ سال می‌پردازد. 

وی ادامه داد: همانند شرکت ویتانا که برند "مادر" اولین تولید کننده بیسکوییت در ایران به شمار می‌رود، شرکت غنچه پرور نیز زنجیره ارزش برند "مادر" را تکمیل کرده و ترکیب برند غنچه و مادر وارد مقوله پرسود غذای نوزاد شده است.

سماواتی در خصوص شرکت غنچه پرور گفت: این شرکت بلافاصله وارد مدار فروش خواهد شد و ۵۰.۵ درصد توسط شرکت ویتانا و ۳۸ درصد آن را شرکت هلدینگ شهدینگام خریداری کرده و در مجموع ۹۰درصد این شرکت در اختیار مجمو عه مالکیتی نام برده قرار خواهد گرفت.

مشاور امور بازار سرمایه "غویتا" شهریور ماه را زمان تولید شرکت غنچه پرور اعلام و اظهار کرد: درخواست ورود به بورس این شرکت نیز داده شده و با توانمندی دارایی، تکنولوژی و ماشین آلات وارد بورس خواهد شد.

وی همچنین به اعلام آمادگی همکاری از سوی یک شرکت بلژیکی (که پیش‌تر نمایندگی آن در اختیار ویتانا بود) اشاره کرد و گفت: بازار غذای کودک به اصطلاح "داروخانه ای" و "سوپرمارکتی" (OTC) بوده و با در نظر گرفتن مصرف ۴ قوطی غذای کودک از سن ۶ ماهگی تا ۳ سالگی بازاری بزرگ و قابل توجه محسوب می‌شود.
 
چشم روشنی

سماواتی ضمن اعلام افزایش و رشد سرمایه برای شرکت غنچه پرور، خبری خوب به سهامداران داد و گفت: شرکت شهدینگام و ویتانا برنامه‌های جدیدی در تجارت خود داشته و سهامداران را شگفت زده خواهند کرد به طوریکه در سال ۹۹ هر سهامدار منتظر یک چشم روشنی فوق العاده باشد. 

وی ادامه داد: دوران کرونا و نگه داری مواد اولیه توجیه اقتصادی برای شرکت ویتانا نداشت بنابراین این شرکت اقدام به تشکیل پرتفو سرمایه گذاری در بورس کرده و سهامداران علاوه بر انتفاع از سود عملیاتی شرکت، یک سود پایدار غیر عملیاتی در پرتفو سرمایه گذاری خواهند داشت.

سماواتی در پایان به تاثیر افزایش نرخ شکر بر شرکت گروه شیرینی و شکلات اشاره و اظهار کرد: با توجه به تمهیدات در نظر گرفته شده قبل از افزایش نرخ، تا پایان تابستان در حداکثر ظرفیت تولیدی میزان شکر دپو شده و از محل تغییر نرخ شکر تا پایان شهریور اثر منفی دریافت نخواهیم کرد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
مدیرمالی گروه صنعتی ویتانا در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد:

خبر‌های خوب "غویتا " در ۲۰۲۰

میزان فروش ۶ماهه این بیسکوئیت‌فروش بررسی شد؛

رشد بیش از ۵ درصدی نرخ فروش محصولات ویتانا

عضو هیات مدیره شرکت ویتانا در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

نوید خوب "غویتا" به سهامداران

عملکرد فروش ۵ماهه روی بسته‌های بیسکوئیت مادر؛

رشد محسوس درآمدهای عملیاتی "غویتا"

ارسال نظر
نظرات بینندگان
نادر
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹
درود بر مدیریت بی نظیر غویتا و پرسنل خلاق و زحمتکش .....آرزوی سلامتی و تندرستی برای همه پرسنل شرکت ..