بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳
نگاهی به ارقام این شرکت در سال ۹۸؛

آیا "مادیرا" به پیش‌بینی‌های خود می‌رسد

در سال گذشته ۴۱۱.۷۰۰ دستگاه نمایشی با متوسط نرخ بیش از ۳۰ میلیون ریال به ازای هر دستگاه به فروش رسیده که این نرخ در حدود ۹۰ درصد افزایش را در مقایسه با سال ۹۷ نشان می‌دهد.
کد خبر : ۲۲۰۸۰۰

پیش بینی رشد محسوس مقادیر فروش لوازم خانگی در سال جاری

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت مادایران در سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه ۱۳۹۸ و بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی نشده موفق به کسب سود خالص ۳ هزار و ۸۸ میلیارد ریالی شده که این سود معادل ۹۶۵ ریال به ازای هر سهم بوده و این سودآوری نسبت به سال گذشته افزایش ۹۹ درصدی را نشان می‌دهد.

پیش بینی رشد محسوس مقادیر فروش لوازم خانگی در سال جاری

محصولات اصلی شرکت شامل محصولات نمایشی و محصولات لوازم خانگی است.

درآمد‌های عملیاتی محقق شده شرکت در این سال به ۱۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال رسیده که ۹۳ درصد افزایش را در مقایسه با سال قبل از آن نشان می‌دهد.

در سال گذشته ۴۱۱.۷۰۰ دستگاه نمایشی با متوسط نرخ بیش از ۳۰ میلیون ریال به ازای هر دستگاه به فروش رسیده که این نرخ در حدود ۹۰ درصد افزایش را در مقایسه با سال ۹۷ نشان می‌دهد. این شرکت پیش بینی کرده که در سال جاری بتواند بیش از ۴۵۱.۰۰۰ دستگاه محصول نمایشی به فروش برساند.

همچنین در بخش محصولات خانگی مقادیر فروش شرکت به ۱۸.۲۷۴ دستگاه برسد. مادایران پیش بینی کرد که در سال جاری و در بخش فروش محصولات خانگی تحول مهمی در شرکت روی دهد و بتواند بیش از ۱۵۱.۰۰۰ دستگاه محصولات خانگی را به فروش برساند. به طور قطع در صورت اجرایی شدن این پیش بینی شاهد رشد محسوس درامد‌های عملیاتی این شرکت خواهیم بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سود ۱.۶۶۰ ریالی هر سهم این شرکت در ۹ماهه سال جاری ثبت شد؛

نمایش کاهش سودآوری "مادیرا" در ۳ماهه

به دنبال برگزاری مجمع شرکت صنایع ماشین‌های اداری ایران؛

"مادیرا" افزایش سرمایه ۱۵۶ درصدی داد

رشد قابل ملاحظه فروش ماهیانه و رشد سهم بازار؛

رشد ۹ درصدی نرخ فروش محصولات نمایشی "مادیران"

ارسال نظر