بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
۶ استارتاپ حوزه آب و انرژی در محل صندوق نوآوری و شکوفایی رئیس جهمور گرد هم آمدند. 
کد خبر : ۲۲۰۹۱۴
 
برگزاری رویداد جذب سرمایه در حوزه آب و انرژی 
 
به گزارش بورس نیوز، علی ناظمی، معاون سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی اظهار کرد: دومین رویداد جذب سرمایه در سال جاری و در حوزه آب و انرژی که از حوزه‌های اولویت دار صندوق نوآوری و شکوفایی محسوب می‌شود برگزار شد. 

وی ادامه داد: میزان سرمایه مورد نیاز برای طرح مذکور، ۱ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان (طی یکسال) و ارائه سهام ۲۰ درصدی شرکت برآورد شده که صرف توسعه دانش فنی محصول، نیروی انسانی و بازاریابی خواهد شد. 

لازم به ذکر است استارتاپ "مولکولارسیو" ویژگی‌های پلتفرم را تشریح و میزان سرمایه‌گذاری مورد نیاز خود را ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای طرح تولید جاذب و کاتالیست اعلام کرد. استارتاپ بعدی «رایان» بود که در رویداد جذب سرمایه حوزه آب و انرژی ایده و نیاز سرمایه گذاری خود را ارائه کرد.

 استارتاپ «اکساند» از شتاب دهنده آبان نیز محصول خود برای مدیریت شیرابه‌های زباله‌های شهری و پساب صنعتی را به سرمایه گذاران معرفی کرد. سرمایه مورد تقاضای این استارتاپ یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان برای یکسال و سهام ۲۰ درصدی شرکت است که در توسعه دانش فنی محصول، نیروی انسانی و بازاریابی هزینه خواهد شد. هزینه این پلتفرم برای فروش به ۳۰۰ هزار کاربر ۵ میلیارد تومان برآورد شده و بازگشت سرمایه آن ۲۵ میلیارد تومان خواهد بود. این استارتاپ برای توسعه کار خود تقاضای سرمایه گذاری ۴ میلیارد تومانی و فروش ۳۵ درصد از سهام خود را ارائه کرده است. در پایان استارتاپ «انرکوین Enercoin» ایده کاهش مصرف انرژی با راهکار اجرای سیاست تشویقی را به اشتراک گذاشت.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح شد:

چشم‌انداز سوددهی استارتاپ‌ها در "بورس"

در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح شد:

چشم‌انداز سوددهی استارتاپ‌ها در "بورس"

ارسال نظر