بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
سود ۲.۵۰۳ ریالی به ازای هر سهم کسب شد؛

افزایش سود سرمایه‌گذاری‌های "غصینو"

جمع درآمد‌های عملیاتی محقق شده این شرکت با ۶۷ درصد رشد نسبت به سال ۹۷ به بیش از ۶ هزار و ۶۱۴ میلیارد ریال رسیده است.
کد خبر : ۲۲۱۴۰۰

افزایش سود سرمایه گذاری‌های شرکت

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت صنعتی مینو در سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه ۱۳۹۸ و بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی نشده موفق به کسب سود خالص ۲ هزار و ۵۰۳ میلیارد ریالی شده که این سود که معادل ۲.۵۰۳ ریال به ازای هر سهم بود نسبت به سال قبل از آن رشد ۱۳۷ درصدی را نشان می‌دهد.

افزایش سود سرمایه گذاری‌های شرکت

جمع درآمد‌های عملیاتی محقق شده این شرکت با ۶۷ درصد رشد نسبت به سال ۹۷ به بیش از ۶ هزار و ۶۱۴ میلیارد ریال رسیده است.

محصول اصلی این شرکت بیسکویت بوده که بیش از ۸۰ درصد از فروش شرکت را به خود اختصاص داده است. جمع مقادیر فروش شرکت شامل محصولات مختلف در سال گذشته به بیش از ۶۴ هزار و ۱۹۰ تن رسیده که از لحاظ مقادیر فروش ۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

همچنین این شرکت در سال گذشته مبلغ ۹۰۵ میلیارد ریال درآمد از محل سرمایه گذاری‌های خوب محقق کرده بود که این درآمد عمدتا از محل سرمایه گذاری در سهام شرکت‌های سرمایه پذیر محقق شده است.

لازم به ذکر است، در حال حاضر شرکت صنعتی مینو مالکیت ۵۲ درصدی پارس مینو، ۸۷ درصدی قاسم ایران، ۵۲ درصدی شوکو پارس و ۲۳ درصدی صنایع غذایی مینو شرق را به خود اختصاص داده است.

همچنین بر اساس صورت‌های مالی تلفیقی، شرکت صنعتی مینو در سال گذشته موفق به کسب سود خالص تلفیقی ۴ هزار و ۵۵۶ میلیارد ریالی شده که این سود نسبت به سال گذشته افزایش ۱۹۲ درصدی را نشان می‌دهد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر