بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
مدیرعامل شرکت عمران و توسعه شاهد گفت:باتوجه به اینکه ملک به صورم مشاعی است شرکت برای واگذاری و یا افراز آن در حال حاضر مذاکره با شرکا بوده و تصمیم گیری در فروش اراضی منوط به توافق با سایر شرکاست.
کد خبر : ۲۲۲۳۵۰

تکمیل طرح های

به گزارش بورس نیوز، هومن مشعشعی، عضو هیات مدیره و مدیرعامل درخصوص هزینه تقریبی پروژه مجموعه تجاری، فرهنگی، گردشگری بهدشت چمستان اظهار کرد: در صورت تمدید کاربری و پروانه مجموعه مزبور سرمایه‌گذاری از طریق مشارکت در ساخت در دستور کار این شرکت بوده که پس از جذب سرمایه‌گذار مبلغ سرمایه‌گذاری مشخص خواهد شد که اجرای پروژه به صورت کلی یا فازبندی از سوی سرمایه‌گذار صورت پذیرد.

وی افزود: درخصوص اراضی که شرکت تصمیم به فروش یا سرمایه‌گذاری آن را دارد ارزش اراضی از طریق کارشناسی رسمی دادگستری تعیین می‌شود.

عضو هیات مدیره شرکت عمران و توسعه شاهد درخصوص عرضه سهام پروژه مجموعه تجاری، فرهنگی، گردشگری بهدشت چمستان در بازار سرمایه ادامه داد: این موضوع در حال بررسی بوده که در صورت تصویب و طی مراحل قانونی آن از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران و توسعه شاهد درخصوص عرضه شرکت پاداد در فرابورس بیان کرد: درخواست پذیرش سهام این شرکت از طریق کارگزاری آگاه به شرکت فرابورس در تاریخ ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ ارسال و در حال پیگیری است.

مشعشعی از اقدامات صورت گرفته برای فروش یا ساخت اراضی پادادشهر خبرداد و تصریح کرد: به منظور تامین مالی پروژه مروارید کن شرکت عمران و توسعه شاهد واگذاری بخشی از این اراضی با قیمت کارشناس رسمی دادگیستری در دستور کار قرار دارد. احداث بنا در بخشی از اراضی مذکور از طریق مشارکت در ساخت و در بخشی به صورت سرمایه گذاری مستقیم نیز در برنامه آن شرکت قرار دارد.

وی با اشاره به ارزش هر درخت نخل و پسته شرکت کشت و صنعت شاهدان سبز خاطرنشان کرد: شرکت دارای ۱۸۰ هکتار باغ پسته بوده و فاقد درخت خرما در مقیاس قابل اهمیت بوده که ارزش هر درخت پسته به موارد عدیده‌ای از جمله کیفیت و مقدار آب، خاک و سن درخت بستگی دارد. برآورد کلی قیمت هر اصله درخت بین ۲ میلیون تا ۸ میلیون ریال برآورد می‌شود.

عضو هیات مدیره شرکت عمران و توسعه شاهد درباره اراضی پونک متعلق به شرکت ادامه داد: باتوجه به اینکه ملک به صورم مشاعی بوده شرکت برای واگذاری  یا افراز آن در حال حاضر مذاکره با شرکا بوده و تصمیم‌گیری در فروش اراضی منوط به توافق با سایر شرکاست.

وی درخصوص آخرین وضعیت پروژه مروارید کن نیز گفت: مشارکت در تاریخ ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ با کارفرما امضا شده و برنامه ریزی جهت اجرای عملیات و اخذ مجوز شهرداری در جریان است. گفتنی است که عملیات اجرایی پروژه آغاز شده و در مرحله خاکبرداری و پایدارسازی دیواره گود است.

مشعشعی همچنین درباره پروژه گلریز توضیح داد: پروانه ساختمانی در تاریخ ۱۳۹۹/۰۲/۲۷ صادر و عملیات اجرایی آن از تاریخ ۱۳۹۹/۰۲/۳۰ به سازنده ابلاغ شد که طبق برنامه زمانبندی پروژه ۳۶ ماه تکمیل می‌شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر