بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳
تحلیل هفتگی اونس طلا از ۹ تا ۱۳ تیرماه ۱۳۹۹

احتمال نوسان سکه تا ۸ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان

با فرض میانگین قیمت دلار در ۱۹۵۰۰ تومان، احتمالا نوسان سکه ۸ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان تا ۸ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان خواهد بود.
کد خبر : ۲۲۲۳۸۱

احتمال نوسان سکه تا ۸ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان
به گزارش بورس نیوز، بر آمار مبتلایان به ویروس کرونا هر لحظه افزایش می‌یابد. تنش در خاورمیانه بخاطر درگیری نیابتی ایران و امریکا، تداوم تنش لفظی بین چین و ایالات متحده، ادامه قرنطینه در شهر‌های تجاری، تمایل سرمایه گذاران به کالای زرد را افزایش می‌دهد.

تحلیل کیتکو
سایت کیتکو که هر هفته در نظر سنجی‌های خود انتظارات فعالان خرد و حرفه‌ای را بیان می‌کند این هفته نیز در نظر سنجی خود روند صعودی را برای اونس جهانی طلا در نظر گرفته است.

تحلیل انس طلا
در حال حاضر انس در بالاترین هدف قیمتی هفت سال اخیر خود است. ترس و نگرانی از افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در بازار هر ورز بیشتر می‌شود. اونس طلا از اواسط ماه آگوست ۲۰۱۸ حرکت صعودی را شروع کرد.
این هفته آمار و اخبار اقتصادی امریکا، به احتمال نشان از بهبود وضعیت اقتصادی ایالات متحده خواهند بود، ولی در این میان تداوم اخبار مبتلایان بیشتر به ویروس کرونا هر لحظه می‌تواند خوشبینی سرمایه گذاران را با تردید همراه سازد به همین دلیل علی رغم اصلاح قیمت انس تا ۱۷۳۰، ولی هر لحظه می‌توان انتظار صعود لحظه‌ای Gold تا ۱۸۰۰ دلار را داشت.

تحلیل سکه در ایران
ظاهرا دو رئیس جمهور حسن روحانی و دانالد ترامپ بجای مدیریت در کشور خودشان از گزینه فرافکنی به خوبی استفاده می‌کنند از اینرو ابهاماتی در فضای اقتصادی هر دو کشور به وضوح دیده میشوند. با فرض میانگین قیمت دلار در ۱۹۵۰۰ تومان، احتمالا نوسان سکه ۸ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان تا ۸ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان خواهد بود.

این احتمال وجود دارد که هر نوع خبر یا رویداد این تحلیل را رد یا تایید کند. تحلیل بالا، هیچ گونه آموزش یا سیگنال نیست.

علی حیدری کارشناس بازار‌های مالی
اشتراک گذاری :
ارسال نظر